Linn3c Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #401 Del Skrevet 31. mars 2007 DET er jo som en lottogeviust å regne i denne byen... Når skal han begynne å være der da? ← Det blir vel etter pappaen sin permisjon det, så sant eg får jobb, så det blir rett før bursdagen hans. Gratulerer med barnehageplass!! Leit at prinsen er sjuk, sender masse god-bedrings-tankar!!! Stas at du har sydd deg Mei Tai forresten!!! Håpar du får høve til å vise meg ein gong! Saknar dokke!! ← Har lagt ut bærebilder av far og barn i bloggen. Saknar dåke også! Gler oss til å treffa dåke! PS: Spørsmål til deg i boka di... Gratulerer med barnehageplass! :-D Jeg har det travelt på jobb, ja. ← Tusen takk! Åssen går det ellers då? Ja hørte og at E var blitt mamma. Kjempe koselig. Men har ikke hørt noe mer. Bare vet hun hadde termin i februar. Har du hørt noe mer??? Magen går det bare bra med. Den vokser og vokser. Kjennes av og til ut som den skal sprekke, men synes det var litt vel tidlig ja. Stor forskjell fra sist iallefall. Tror ikke jeg åpner dagbok igjen nei, men følger med i din dagbok da så skal nok holde deg oppdatert. Ellers er jeg jo på msn Kjekt å høre at det går så bra med dere. Og ikke minst at du har fått barnehageplass. Det gikk jammen fort. Håper vi og får det Ha en super påske! Vi skal først til London uten barn, og så videre på påskefjellet sammen med hele familien. Skal bli deilig å komme seg litt vekk. Så da snakkes vi sikkert over påske!! ← Håpar du kosar deg i London! Snakka med G og L i CS, og dei meinte at det var tre veker sidan ho hadde fått. Trur det var jente dei sa ho hadde fått. Og det var sist eg var der... Hmmm, forrige tirsdag var det vel, så det er nesten to veker sidan no. Når er din termin då? Kos dåke på fjellet! Åh, så flott! Vi har også fått plass - og det var 10 kg som fallt av skuldrene mine... ← Gratulerar! Godt å ha sånt i orden! God formiddag! Koselig å se Glossy igjen også her i boka di. ← Ja, ikkje sant? Hva het de nye wow figurene deres igjen? Og jeg har en priest på lvl 19 (tror jeg) ← Nett no spelar eg med Vetla og R med Hirma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 1. april 2007 #402 Del Skrevet 1. april 2007 Bare innom og legger igjen spor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 2. april 2007 #403 Del Skrevet 2. april 2007 Grattis med barnehageplass. God påske til deg og dine, Linn3c. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. april 2007 Forfatter #404 Del Skrevet 2. april 2007 Koseleg med spor! Takk for bgh-plass-gratulasjon, Havfrua! Koss går det med huleboeren din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 3. april 2007 #405 Del Skrevet 3. april 2007 Tja, den som visste det. Skal på UL tirsdag over påske, så da får jeg vel svar på det spørsmålet. Har helle ikke vært hos jordmor enda jeg da, siden jeg tenkte jeg skulle følge den nye normen for kontoller som sier første ca uke 10-12, UL i uke 18 og andre kontroll i uke 24. Må si at jeg er veldig spent på ultralyden altså. Men - jeg har kjent liv altså, selv om det ikke er hele tiden og regelmessig enda. Så at det er noe inni der er jeg ikke i tvil om, magen har begynt å stikke seg frem også og det er morro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 3. april 2007 #406 Del Skrevet 3. april 2007 En strålende påske ønskes deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. april 2007 Forfatter #407 Del Skrevet 3. april 2007 Tja, den som visste det. Skal på UL tirsdag over påske, så da får jeg vel svar på det spørsmålet. Har helle ikke vært hos jordmor enda jeg da, siden jeg tenkte jeg skulle følge den nye normen for kontoller som sier første ca uke 10-12, UL i uke 18 og andre kontroll i uke 24. Må si at jeg er veldig spent på ultralyden altså. Men - jeg har kjent liv altså, selv om det ikke er hele tiden og regelmessig enda. Så at det er noe inni der er jeg ikke i tvil om, magen har begynt å stikke seg frem også og det er morro. ← Så herleg! God påske til deg også, Evergood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 3. april 2007 #408 Del Skrevet 3. april 2007 Vi får snart besøk - vi får snart besøk - vi får snart besøk!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. april 2007 Forfatter #409 Del Skrevet 3. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. april 2007 #410 Del Skrevet 4. april 2007 Når reiser dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. april 2007 Forfatter #411 Del Skrevet 4. april 2007 Me reiser til mampap i morgon tidleg og så skal me til ¤Ronja¤ på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. april 2007 #412 Del Skrevet 5. april 2007 Dere må ha en flott påske alle tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 7. april 2007 #413 Del Skrevet 7. april 2007 Stikker innom for å ønske deg en fin påskehelg. Har fått det inntrykket av deg, at du er et herligt menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 7. april 2007 #414 Del Skrevet 7. april 2007 Gratulerer med barnehageplass og god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 7. april 2007 #415 Del Skrevet 7. april 2007 Det var så kooooosleg å ha besøk av dokke i går!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. april 2007 Forfatter #416 Del Skrevet 9. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 10. april 2007 #417 Del Skrevet 10. april 2007 *oppdatert* Gratulerer med barnehageplass!! Har de hatt ein fin påske? Fått slappa av og kost dere? Det har eg! Har vært litt slapp med tanke på besøk i påsken. Men eg kjem heim igjen om ein måned trur eg, har "fri" i så og sei heile mai! på snuppa og familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. april 2007 Forfatter #418 Del Skrevet 10. april 2007 Ja, var vel igrunn ikkje så masse å oppdatera seg på. Eg er litt slapp mtp å oppdatera i dagboka og i bloggen for tida. Har ikkje så masse tid til å sitta med dataen, og den vesle tida eg har brukar eg på babyprat.com og på WoW BC (World of Warcraft Bruning Crusade). Gler meg til å sjå deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 11. april 2007 #419 Del Skrevet 11. april 2007 Lenge siden jeg har lagt igjen spor her. Håper alt er bra med den lille familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. april 2007 Forfatter #420 Del Skrevet 11. april 2007 Alt er bra her. I går var me på helsestasjonen og H fekk to sprøyter. Og i går kveld, i natt og i dag har han vore heilt utanfor. Stakar liten! Han grin og sutrar og er ikkje i form. Trur muligens han har fått augekatarr i tillegg, eller som følge av vaksinane. Masse gulgrønt puss i augekroken og på auget.. Kjedeleg. Og så får eg verken tak i hs eller doktor... *oppgitt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå