Saeria Skrevet 22. mars 2007 #381 Del Skrevet 22. mars 2007 Kose dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #382 Del Skrevet 24. mars 2007 Me kosar oss masse! Det er SÅÅÅ kjekt å ha besøk av liv og sonen! No er me nett ferdige å laga MT, så no skal me legga oss. :natta: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. mars 2007 #383 Del Skrevet 24. mars 2007 Så kjekt at dere koser dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. mars 2007 #384 Del Skrevet 25. mars 2007 Tursen takk for en koselig tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #385 Del Skrevet 25. mars 2007 Tusen takk for besøket! Me har hatt det såååå kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #386 Del Skrevet 26. mars 2007 Prinsen min er sjuk, stakar. Det begynte på laurdag då me var på besøk til liv sitt søskenbarn. Han er grinete og det verkar som at han har vondt i kroppen sin. Han har masse, syns eg då, feber - 39,4 på stellebordet i morges. Men i natt sov han heldigvis heile natta, bortsett frå litt mat sånn i to-tida. Og så fekk han mat då han vakna rundt sju. Og jammen ville han ha mat igjen kvart på ni, før han tok seg ein lur. Han fekk stikkpille på stellebordet litt over åtte, så dusja me og kledde på oss, han åt og la seg. Så sette eg meg her. Har surfa litt rundt, sidan han ligg i vogna i vindfanget og eg sit på datarommet, så er eg i nærleiken om han skulle få problemar med å sova. Men det verkar som at han fann søvnen heilt fint, så då går eg op og lagar meg litt mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. mars 2007 #387 Del Skrevet 26. mars 2007 Så kjedelig. Håper prinsen din blir fort frisk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 26. mars 2007 #388 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei hei!! Lenge siden sist. Har vært uten nett en stund, men er endelig tilbake! Koselig å lese at alt står bra til med dere. Håper gutten blir fort frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 26. mars 2007 #389 Del Skrevet 26. mars 2007 Stakar prinsen Håper han kjem seg fort igjen! Planer for påsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #390 Del Skrevet 27. mars 2007 No er vesle H på betrings veg. Håpar han snart vert heilt frisk, så me kan gå ut og nyyyyta det herlege vêret! Sjølv høgt oppå "fjellet" hos oss, er det 12,2 grader. Så kjekt at de stikk innom her, sjølv om eg ikkje er så flink. Klem på Saeria , og på Glossy og på Silvius I påska kjem vetlasysto den fyrste delen og så dreg me til mampap skjærtorsdag, trur eg. Koss går det med dykk då? Saeria: Masse å gjera på jobben? Glossy: Koss går det med magen? Blir det dagbok på kg igjen? Eller er du lei? Blir det privat blogg i staden, kanskje? Er du på andre forum? Send meg gjerne ein lyd på pm viss eg får lov å bli med deg vidare.. Eg høyrte forresten at E i VK var blitt mamma. Silvius: Skal du heim i påska eller blir du "der nede"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 27. mars 2007 #391 Del Skrevet 27. mars 2007 Kjekt å høre at han er på bedringens vei, det er aldri gøy når de små er syke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 27. mars 2007 #392 Del Skrevet 27. mars 2007 Godt å høre at skjønningen er på bedringens vei! Håpar du og dine får ein super påske! Må innom mens eg fortsatt har nett, det blir vel 2 veker til neste gang. Silvius: Skal du heim i påska eller blir du "der nede"? ← Reiser heim om litt under 2 timar! Det blir tydeligvis litt travelt for meg i påsken, men eg skal gje ein lyd om eg har tid til overs Skal jobba første halvdel av påsken då.. Men kanskje mot slutten? Når de kjem heim igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #393 Del Skrevet 27. mars 2007 Me har fått barnehageplass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 27. mars 2007 #394 Del Skrevet 27. mars 2007 DET er jo som en lottogeviust å regne i denne byen... Når skal han begynne å være der da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 27. mars 2007 #395 Del Skrevet 27. mars 2007 Gratulerer med barnehageplass!! Leit at prinsen er sjuk, sender masse god-bedrings-tankar!!! Stas at du har sydd deg Mei Tai forresten!!! Håpar du får høve til å vise meg ein gong! Saknar dokke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. mars 2007 #396 Del Skrevet 27. mars 2007 Gratulerer med barnehageplass! :-D Jeg har det travelt på jobb, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 28. mars 2007 #397 Del Skrevet 28. mars 2007 Glossy: Koss går det med magen? Blir det dagbok på kg igjen? Eller er du lei? Blir det privat blogg i staden, kanskje? Er du på andre forum? Send meg gjerne ein lyd på pm viss eg får lov å bli med deg vidare.. Eg høyrte forresten at E i VK var blitt mamma. ← Ja hørte og at E var blitt mamma. Kjempe koselig. Men har ikke hørt noe mer. Bare vet hun hadde termin i februar. Har du hørt noe mer??? Magen går det bare bra med. Den vokser og vokser. Kjennes av og til ut som den skal sprekke, men synes det var litt vel tidlig ja. Stor forskjell fra sist iallefall. Tror ikke jeg åpner dagbok igjen nei, men følger med i din dagbok da så skal nok holde deg oppdatert. Ellers er jeg jo på msn Kjekt å høre at det går så bra med dere. Og ikke minst at du har fått barnehageplass. Det gikk jammen fort. Håper vi og får det Ha en super påske! Vi skal først til London uten barn, og så videre på påskefjellet sammen med hele familien. Skal bli deilig å komme seg litt vekk. Så da snakkes vi sikkert over påske!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. mars 2007 #398 Del Skrevet 28. mars 2007 Me har fått barnehageplass! ← Åh, så flott! Vi har også fått plass - og det var 10 kg som fallt av skuldrene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. mars 2007 #399 Del Skrevet 28. mars 2007 God formiddag! Koselig å se Glossy igjen også her i boka di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. mars 2007 #400 Del Skrevet 29. mars 2007 Hva het de nye wow figurene deres igjen? Og jeg har en priest på lvl 19 (tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå