Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Då er det tid for å busse ned til fysio...

Skal mest sannsynlig til oldemora til H i dag, om eg blir litt betre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er egentlig ei veke til termin, sidan norske svangerskap varer i to dagar meir enn amerikanske... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, merkelige greier det der.

Men ei uke igjen for deg. 100 dager for meg.

Som tida flyr!

Gir lillesøster noen tegn til å ville ut da, eller vil hun trives godt der inne lenge enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er kvalm og har vondt i magen. Har sprunge på do heile dagen.. Lurer på om eg har fått uvi, men har ikkje vondt, så trur ikkje det heller.. Men kanskje det er teikn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende.

Hørtes selvsagt ikke noe kjekt ut.

UVI kan man vel ha uten vondt, særlig gravide. Vi har det visst ofte uten å oppdage det, siden vi lett tror det er andre grunner til at vi løper på toalettet. Men bare å levere en prøve på legekontoret, så sjekker de det da... (Men det er kanskje lettere for meg å si enn for deg å gjennomføre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tek heller ein tur innom jordmor, er så tiltak å dra til legen... Bytting av buss og kjipe busstider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om JM er mer tilgjengelig, så er nok det også greit, de kan vel sjekke slike de også. Men, kan ikke gi resept på medisin dersom det trengs da, vel?

Har det lettere jeg, som har lege og jordmor på senteret, som bare er på andre veien av togstasjonen hvor jeg uansett tar toget hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Reka

:fnise: Det er bra du kan sjekke om du har født eller ikke på internett, veldig praktisk sånn tilfelle du ikke husket eller skjønte det :ler2:

Ha en fin dag Linn3c :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgon Saeria og Reka!

Ikkje sant det er greit å ha ein plass å sjekke? Går jo for eksempel ikkje an å sjå seg i speglet... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Åh,no berre MÅTTE eg innom for å sjekka om eg har født enno......! :skratte:

:skratte: Ja, det er jo greit å sjekke det et sted! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...