Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Åh, det hadde vore koseleg Malama! Men me har visst allereie lova oss vekk i morgon. Me skal til svigers, skjønnar du, dei skal vekk i helga, så no var det siste sjans før dei reiser...

Men har de planar på torsdag? Då er det jo fri og greier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Her har jeg vel ikke vært innom før. Må følge litt med nå som termin nærmer seg.

Blir spennende :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag har vi vel ingen store planer nei.

Med mindre været er brukbart da (dvs, ikke plaskregn) for da har jeg en fast tradisjon som stammer fra morfar, en meget innbitt arbeidermann som absolutt mente at 1. mai skal markeres som en festdag, og pleide ta med sine barn ut for å spise softis, hvilket var stort for dem. Og denne tradisjonen holder vi i hevd, så altså, med mindre det plaskregner (for da frister det ikke så veldig, så ett år har jeg altså av den grunn stått over) så skal jeg spise softis. Men det tar jo slett ikke hele dagen (og er forsåvidt meget mulig å gjøre sammen også, om dere vil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen ba meg ringe deg, men siden jeg hverken får svar på din eller R sin telefon, så venter jeg litt og prøver igjen... eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg ringde Malama før eg såg meldinga her, så derfor gadd eg ikkje svara her også. :ler:

Men koseleg at de tenkjer på meg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hun ringte meg ja, så derfor ikke mer aktivitet her. Og jeg kan bekrefte at magen er på plass enda, ingen baby kommet ut.

Men, hvem vet? Det nærmer seg nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for besøket Malama! Det var veldig koselig! :klemme:

(Ikkje sjå heilt vekk frå at dåke muuuuuligens får fotball/brettspel-besøk på lørdag... :hihi: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, man trenger bare være tre for å spille Settlers (som er det min bror ga oss til jul) så om R heller vil gjøre noe annet, så får han holde et øye med H han da :ler:

Vi hadde det koselig på besøk hos dere, og nå skal jeg krabbe i seng. I morgen er det jo jobb, som mannen påpeker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, han snakka noko om å kanskje ta med senga til H på besøk, så me får satsa på at å halda eit auga på han blir unødvendig.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lista mi for 2. mai:

* sova

* ta utav oppvaskemaskina

* setje inn nytt

* setja på ny klesvask :Nikke:

* bytte sengkle

* rydda litt sånn generelt

-> nede (gong, soverom, vaskerom) :Nikke:

-> kjøkken

-> stova

-> soverom

-> bad

* leggja saman kle

* leggja på plass kle :Nikke:

* støvsuga

* vaska golv

* vaska vindauge

* tørka støv

* laga middag

* vatna blomar :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina

Du glemte å føde på lista di ;) Men altså... kanskje jeg må finne en ny tippedato da :lol: Får tenke på det og se om noe annet faller meg inn :)

Ha en fin dag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, hun har ikke å føde på lista i dag, da kan de jo ikke komm på besøk til oss i morgen.

Men, kanskje jeg skulle finne på noe sterke greier å servere, så kan det bli fart på sakene? Jeg har vel strengt tatt tippet at hun ikke kommer før til neste helg jeg da, men...

Altså, vi pleier bare lage pizza på lørdager, men jeg har jo lest om "fødepizza"? Mistenker at den inneholder litt av hvert som våre pizza ikke pleier inneholde da, for de pleier være veldig enkle...

Hmm, uansett... dersom det er meningen å se fotballkampen hos oss, så er det sikkrrt ikke dumt om H har med en plass å sove ja (Vi har ikke seng, men vi har jo vogn da... :ler: ) for den er jo ikke ferdig før ni eller noe sånn... og da skal jo H sove.

Det ordner seg nok uansett... så lenge ikke "føde" havner på dagens liste da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du planer på søndag? Lurte på å komme på besøk da, kanskje bli til mandag? :sjenert:

Med forbehold om føding da så klart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så mange som har skrive innlegg til meg! :overrasket:

Du glemte å føde på lista di ;) Men altså... kanskje jeg må finne en ny tippedato da :lol: Får tenke på det og se om noe annet faller meg inn :)

Ha en fin dag! :sol:

Oi, må jo sjølvsagt ha "å føde" på lista mi, skal ordne det etterpå. Men det ser i grunn ganske dårlig ut for det i dag, derfor planlegger me besøk til Malama og mannen i morgon. :ler:

Neida, hun har ikke å føde på lista i dag, da kan de jo ikke komm på besøk til oss i morgen.

Men, kanskje jeg skulle finne på noe sterke greier å servere, så kan det bli fart på sakene? Jeg har vel strengt tatt tippet at hun ikke kommer før til neste helg jeg da, men...

Altså, vi pleier bare lage pizza på lørdager, men jeg har jo lest om "fødepizza"? Mistenker at den inneholder litt av hvert som våre pizza ikke pleier inneholde da, for de pleier være veldig enkle...

Hmm, uansett... dersom det er meningen å se fotballkampen hos oss, så er det sikkrrt ikke dumt om H har med en plass å sove ja (Vi har ikke seng, men vi har jo vogn da... :ler: ) for den er jo ikke ferdig før ni eller noe sånn... og da skal jo H sove.

Det ordner seg nok uansett... så lenge ikke "føde" havner på dagens liste da... :ler:

Som sagt, så ser det dårlig ut for at føding hamnar på lista for i dag, men ein kan aldri vita... Og fødepizza trur eg rett og slett er veldig sterk pizza, men det har vel inga vitskapleg bevist effekt på at fødselen kjem fortare i gong av slikt. Det er vel berre sex som har vitskapleg bevist effekt på fødselsigongsetting, og det skal eg heller prøva å unngå å ha på stovebordet dåkas. :Hehe:

Har du planer på søndag? Lurte på å komme på besøk da, kanskje bli til mandag? :sjenert:

Med forbehold om føding da så klart :ler:

Ingen planar på søndag (bortsett frå fødsel, men den kan jo la vente på seg, ser det ut for)! Kanskje ein tur i idrettshallen mellom klokka ti og tolv på formiddagen, men det er lett å avlysa om du har lyst å komma! :hoppe:

Ja, og så kjem mest sannsynlig Family'en min innom i tre-tida, men dei kjenner du jo. :) Er veldig klar for litt silvius-besøk! :-D

:klem:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert likegreit om vi begrenser stuebordaktiviteten til... ja, f.eks pizza, men ikke andre, om enn vitenskapelig beviste, måter å få i gang fødselen på ja :ler:

Nåja, menyen får vi vurdere. Vi har jo somregel pizza, men ikke veldig sterk, på lørdager, men jeg dropper den glatt dersom det er sol, til fordel for noe som kan legges på grillen, alt avhengig av hva jeg finner på butikken.

Har liksom ikke helt fått inn i hodet mitt at det er helg igjen jeg, så jeg ANER ikke hva vi skal spise i helga, men det ordner seg helt sikkert. Vi får ta en tur på butikken, så finner vi nok noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sant det er rart at det er helg alt?

Mannen utbraut (på tull, men likevel) "åh, då var det mandag igjen" i morges då eg kom med H på armen og lempa han opp i senga til pappaen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...