Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du begynner å bli klar nå!

Likebra, ettersom veslejenta jo sånnsett kan komme nårsomhelt i løpet av de neste 5 ukene, når det måtte passe henne. Tenk, ikke lenge igjen, så er du tobarnsmamma!

Hehe, klar og klar... Bagane begynnar å bli klare iallefall... :ler: Heilt sprøtt at me snart har to sjarmørar!

Ja, nå begynner ting å falle på plass, ser jeg.

:nikker:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig besøk.

Ja, tenk, snart har dere to sjarmører. Ikke lenge igjen. Regner med at lillejenta blir like sjarmerende som storebror, han er jo en deilig kar da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har visst lagt igjen jakka si her i går...

"Størrelse 80, høres det ut som H?" hører jeg mannen spørre etter jeg har krabba til sengs... Vil nok tro det, det høres ikke ut som noen andre i alle fall, og vi har ikke kjøpt noe så store klær, så vi antar H har lagt igjen ei søt, lyseblå jakke her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Ja, så lenge han har ei anna jakke å ha på seg om morgenen når han skal i barnehagen, så kan man jo fint se det slik :)

Tenkt jo et jeg når jeg inviterte dere, at med denne raskt kommende fødselen din, og vår tendens til at det går noen uker mellom hver gang, så var kanskje neste gang vi så dere, en barselsvisitt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har plukka ut alt det som ei jente kan bruka av kleda etter H, der er MASSE, og eg er ikkje særleg kresen på kva jenter kan bruka. Både mørkeblått, grønt og brunt er heilt kurante fargar til ei jente, spør du meg. Men det kan jo hende at ho ikkje kler dei fargane, eller at eg endrar meining etterkvart. :sjenert:

Men eg har vore heime på loftet hos foreldra mine og henta masse kle etter meg og systra mi, så ho har masse kle. :)

I dag har eg hatt min første dag i permisjon. Det er tre veker til termin.

Har hatt H heima, og me har kost oss i sola :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke haster for H å få tilbake den jakka, vi kan finne på noe når det ligner på helg? (Det er ikke meldt så innmari fint vær fremover da, og for all del, det er absolutt ikke noe problem for meg å levere jakka i dag altså, som vi jo har fastslått er jeg jo ferdig på jobb i to-tida eller noe sånn...)

I morgen har vi jo denne dugnaden, og på torsdag har jeg noe greier på jobb etter arbeidstid igjen. Har ikke tenkt å være der lenge, men sikkert godt å komme seg hjem etterpå. Men deretter har vi ikke noen planer. Bortsett fra stadion på søndag da, selvsagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyrer vêrmeldinga no; ho seier at det ser ut for at me får fint vêr i morgon og på torsdag også! :hoppe: Litt tilskyande på torsdag då, og så begynnar det å regna på fredag. Så me må berre nyyyyyta det no! :)

Eg skal høyra med mannen kva planar han har for helga eg, Malama. Eg veit at han skal til ein kompis og sjå Liverpool-kampen i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo bedre meldinger enn de jeg har sett, jeg tar med glede mot dem (for det jeg har sett er tilskyende imorgen, og regndråper allerede på toradag. en dags utsettelse er fine greier :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dat var meldt langtidsfint her men nå er det forandret til skikkelig regn i helgen :( Faktisk fra fredag til onsdag, men det skal være varmt da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då var H i seng og mannen på plass hos kompis for å sjå LFC-kampen. Eg sit her åleine og har trøste-ete litt av barselbesøk-kanelkaka...

Trur eg skal sy litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga sying i går, får ta det igjen. Må jo få laga den MT'en før jenta kjem. Det er nok derfor ho ikkje harkomt enno... Ventar på den treige mammaen sin. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To do i dag:

* sova :Nikke:

* ta utav oppvaskemaskina :Nikke:

* setje inn nytt :Nikke:

* henge opp klesvask

* leggja saman klesvask

* leggja på plass kle

* støvsuga (mannen sitt område)

* tørka støv (?)

* rydda litt sånn generelt

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...