Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom på at å svare deg i min dagbok kanskje ikke ga størtst sjangs for at du så svaret, så jeg limer inn her også jeg... det gjelder altså grilling da:

I dag er vel litt kort frist, men om dere ikke har planer på søndag, kanskje dere kan komme en tur? (satser på at været holder seg da, og vi spiser inne om det ikke er spesielt varmt...)

(grillen er forøvrig på plass på verandaen allerede, det blir grillmat i dag ja, jeg gleder meg. Mannen har kjøpt inn mat som holder til mer enn å mette oss, men å komme på det halv fire er litt i seneste laget... Burde rydde litt også sikkert...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva spiser så H av grillmat? (satser på at været holder seg, ser slik ut på værmeldingene) Eller rettere sagt, er det noe som er uaktuelt? Han spiser jo det meste, synes jeg. Men greit å vite. (Jeg antar de voksne spiser det meste jeg kunne finne på å like/servere...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt!

Mannen sa det faktisk akkurat i det eg sat og las innlegget ditt om grillings, at me skulle ha bedt dåke hit på søndag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Vel, dere har det nok ryddigere enn oss, ettersom du holder huset ryddig, i tilfelle, rottefelle... mens jeg slett ikke gjør det.

Men, jeg tenkte det at vips, før vi vet ordet av det kommer veslejenta dere, og det er så lenge siden vi har truffet dere synes jeg, så når min kjære hadde handla så mye mat sa jeg "skal vi ha gjester?" Men det var litt i seneste laget å invitere gjester når vi skulle til å lage til maten da... "Men du kan jo høre om de kan på søndag" sa min kjære :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir kjempekoseleg å bytte stove/terasse litt! Me gler oss til å komma! Når passar det for dåke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra, 37 fullgåtte, jenta regnes som fullbåren, ikke lenger prematur, og er sånnsett klar til å fødes, når det måtte passe henne. Gjerne vente noen uker til, men ingen krise om hun kommer. Tenk, sannelig ikke lenge igjen!

Min mann foreslo jo som du vet klokka tre, men det er absolutt ikke noe problem å utsette det en halvtime om det passer bedre med soving, han sa jo bare et tidspunkt. Det slo meg i det jeg sa det høyt, at det jo kanskje kræsjer litt med sovinga, men altså, ikke noe problem å justere, vi er jo meget tilpassningsdyktige, ettersom vi slett ikke har noe soving å hensynta. Vel, jo, sovinga til min mann kanskje, han er litt sånn nattdyr som deg, særlig etter en kamp som dette er han lite klar for å legge seg på noen timer, så nå tar han en innsats i huset i stedet. Det trengs jo (og kommer sikkert til å se ut som om det fortsatt trengs når dere kommer i morgen) så det er mulig han sover noe lenger enn meg i morgen, for jeg har ikke tenkt å være oppe i maaaaange flere timer, men han ba meg nettopp sette på vaskemaskina, så han skal nok ikke legge seg helt med det første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Sola skinner, det ser ut til å bli en strålende da, så vi gleder oss til dere kommer.

Her er dagen godt igang, jeg våkna tidelig og fikk ikke sove mer, så... jeg tok meg en lang dusj når jeg sto opp da, så min kjære fikk ligge til åtte, men nå er søndagsfrokosten spist, oppvaskmaskina i gang, han er i dusjen, og dagen er i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fødebagen: (Sjukehusbagen)

Til meg:

Helsekort for gravide

Fotoapparat/videokamera

Snacks

Crocs

Mobiltelefon og ladar

Toalettsaker

- tannkost/tannkrem

- hudkrem

- hårkost

Papirlommetørkle

Sokkar, både tynne og gode varme

Nattkle

Kosebukse og genser/jakke

2-3 amme-BH'ar

Truser (dei ein får er tipptopp til å halda på plass dei store binda)

Ammeinnlegg

Kle

Bind

Til babyen:

Hentesett

Pledd

Lue

Bleier

Bilsete

Anna:

Elastisk bæresjal og Mei Tai! :)

Til pappaen:

Lesestoff

Crocs

Snacks

Matpakke

Bakeliste:

Kanelkake

Pizzahorn

Diverse 1,2,3-kaker

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du begynner å bli klar nå!

Likebra, ettersom veslejenta jo sånnsett kan komme nårsomhelt i løpet av de neste 5 ukene, når det måtte passe henne. Tenk, ikke lenge igjen, så er du tobarnsmamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...