Saeria Skrevet 18. april 2008 #1401 Del Skrevet 18. april 2008 Sove godt, travle dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. april 2008 #1402 Del Skrevet 18. april 2008 Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. april 2008 Forfatter #1403 Del Skrevet 18. april 2008 Og det har eg jammen gjort også! Stod opp klokka ett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. april 2008 #1404 Del Skrevet 18. april 2008 Kom på at å svare deg i min dagbok kanskje ikke ga størtst sjangs for at du så svaret, så jeg limer inn her også jeg... det gjelder altså grilling da: I dag er vel litt kort frist, men om dere ikke har planer på søndag, kanskje dere kan komme en tur? (satser på at været holder seg da, og vi spiser inne om det ikke er spesielt varmt...) (grillen er forøvrig på plass på verandaen allerede, det blir grillmat i dag ja, jeg gleder meg. Mannen har kjøpt inn mat som holder til mer enn å mette oss, men å komme på det halv fire er litt i seneste laget... Burde rydde litt også sikkert...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. april 2008 Forfatter #1405 Del Skrevet 18. april 2008 Ja, det hadde vore koseleg Malama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. april 2008 #1406 Del Skrevet 18. april 2008 Og hva spiser så H av grillmat? (satser på at været holder seg, ser slik ut på værmeldingene) Eller rettere sagt, er det noe som er uaktuelt? Han spiser jo det meste, synes jeg. Men greit å vite. (Jeg antar de voksne spiser det meste jeg kunne finne på å like/servere...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. april 2008 Forfatter #1407 Del Skrevet 18. april 2008 Han et det meste han, no. Er ikkje særleg kresen. Pølser er jo midt i blinken, for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. april 2008 #1408 Del Skrevet 18. april 2008 Pølse er ofte helt knall for småfolk. Store også for den saks skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. april 2008 #1409 Del Skrevet 18. april 2008 Regna nesten med det ja Vi finner nok på noe lurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. april 2008 Forfatter #1410 Del Skrevet 18. april 2008 Så kjekt! Mannen sa det faktisk akkurat i det eg sat og las innlegget ditt om grillings, at me skulle ha bedt dåke hit på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. april 2008 #1411 Del Skrevet 18. april 2008 Hehe. Vel, dere har det nok ryddigere enn oss, ettersom du holder huset ryddig, i tilfelle, rottefelle... mens jeg slett ikke gjør det. Men, jeg tenkte det at vips, før vi vet ordet av det kommer veslejenta dere, og det er så lenge siden vi har truffet dere synes jeg, så når min kjære hadde handla så mye mat sa jeg "skal vi ha gjester?" Men det var litt i seneste laget å invitere gjester når vi skulle til å lage til maten da... "Men du kan jo høre om de kan på søndag" sa min kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. april 2008 Forfatter #1412 Del Skrevet 18. april 2008 Ja, det blir kjempekoseleg å bytte stove/terasse litt! Me gler oss til å komma! Når passar det for dåke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. april 2008 Forfatter #1413 Del Skrevet 19. april 2008 37 fullgåtte i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 19. april 2008 #1414 Del Skrevet 19. april 2008 Hurra, 37 fullgåtte, jenta regnes som fullbåren, ikke lenger prematur, og er sånnsett klar til å fødes, når det måtte passe henne. Gjerne vente noen uker til, men ingen krise om hun kommer. Tenk, sannelig ikke lenge igjen! Min mann foreslo jo som du vet klokka tre, men det er absolutt ikke noe problem å utsette det en halvtime om det passer bedre med soving, han sa jo bare et tidspunkt. Det slo meg i det jeg sa det høyt, at det jo kanskje kræsjer litt med sovinga, men altså, ikke noe problem å justere, vi er jo meget tilpassningsdyktige, ettersom vi slett ikke har noe soving å hensynta. Vel, jo, sovinga til min mann kanskje, han er litt sånn nattdyr som deg, særlig etter en kamp som dette er han lite klar for å legge seg på noen timer, så nå tar han en innsats i huset i stedet. Det trengs jo (og kommer sikkert til å se ut som om det fortsatt trengs når dere kommer i morgen) så det er mulig han sover noe lenger enn meg i morgen, for jeg har ikke tenkt å være oppe i maaaaange flere timer, men han ba meg nettopp sette på vaskemaskina, så han skal nok ikke legge seg helt med det første... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. april 2008 Forfatter #1415 Del Skrevet 20. april 2008 Mårnings! Min stå-opp-med-H-morgon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 20. april 2008 #1416 Del Skrevet 20. april 2008 God morgen Sola skinner, det ser ut til å bli en strålende da, så vi gleder oss til dere kommer. Her er dagen godt igang, jeg våkna tidelig og fikk ikke sove mer, så... jeg tok meg en lang dusj når jeg sto opp da, så min kjære fikk ligge til åtte, men nå er søndagsfrokosten spist, oppvaskmaskina i gang, han er i dusjen, og dagen er i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. april 2008 #1417 Del Skrevet 20. april 2008 Gratulerer med 37 fullgåtte uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. april 2008 Forfatter #1418 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Fødebagen: (Sjukehusbagen) Til meg: Helsekort for gravide Fotoapparat/videokamera Snacks Crocs Mobiltelefon og ladar Toalettsaker - tannkost/tannkrem - hudkrem - hårkost Papirlommetørkle Sokkar, både tynne og gode varme Nattkle Kosebukse og genser/jakke 2-3 amme-BH'ar Truser (dei ein får er tipptopp til å halda på plass dei store binda) Ammeinnlegg Kle Bind Til babyen: Hentesett Pledd Lue Bleier Bilsete Anna: Elastisk bæresjal og Mei Tai! Til pappaen: Lesestoff Crocs Snacks Matpakke Bakeliste: Kanelkake Pizzahorn Diverse 1,2,3-kaker Endret 20. april 2008 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 20. april 2008 #1419 Del Skrevet 20. april 2008 Du begynner å bli klar nå! Likebra, ettersom veslejenta jo sånnsett kan komme nårsomhelt i løpet av de neste 5 ukene, når det måtte passe henne. Tenk, ikke lenge igjen, så er du tobarnsmamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. april 2008 #1420 Del Skrevet 20. april 2008 Ja, nå begynner ting å falle på plass, ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå