Linn3c Skrevet 16. april 2008 Forfatter #1381 Del Skrevet 16. april 2008 Då var gutane godt på plass på jobb og i barnehage, klesvask sett på, bilsetet til babyen remontert og frukosten er på god veg ned i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 16. april 2008 #1382 Del Skrevet 16. april 2008 Ha en fin dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. april 2008 Forfatter #1383 Del Skrevet 16. april 2008 Fysio no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. april 2008 Forfatter #1384 Del Skrevet 16. april 2008 Heima igjen. Og det med bil! Mannen skulle på seminar i sentrum, så då drog eg likegodt inn dit og henta bilen. Så slepp eg å bussa til sentrum med barnevogn seinare i dag. *smart* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veslo Skrevet 16. april 2008 #1385 Del Skrevet 16. april 2008 Så flott at alt ser bra ut på kontroll!!!! Vi saknar dykk!!! Gjekk syinga greit? Prøvd deg på sjaltai også eller? Tida flyr gitt, imponert over at de har fått babysetet på plass i bilen allereie!! Vårt er på utlån. Hehe... Har goood tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. april 2008 Forfatter #1386 Del Skrevet 16. april 2008 Det er ikkje på plass i bilen enno då.. Eg har vaska trekket på det og sett det på igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. april 2008 Forfatter #1387 Del Skrevet 16. april 2008 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. april 2008 Forfatter #1388 Del Skrevet 17. april 2008 God morgon! Her sit eg med frukosten min. Har fått avgarde gutane mine, rydda litt nede, hengt opp to klesvaskar, lagt saman og på plass ein og no sit eg altså her. Gløymte å senda med H kosepleddet i dag, så lurer på koss det går.. Eg vurderte faktisk å henta han tidleg i dag, og gå ein tur med han i vogna eller noko, så eg kan jo berre gjera alvor av planen, så får han pleddet sitt til sovinga likevel... Elles har eg ikkje særleg planar for dagen. Rydda og stulla og stella litt her. Pakka fødebagen ferdig, kanskje? Og så skal eg sova litt. Ikkje dei største planane med andre ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 17. april 2008 #1389 Del Skrevet 17. april 2008 Det er viktig å slappe av og samle overskudd nå i denne siste tiden før fødselen. Det sier i alle fall alle til meg. (jada, de har begynt allerede, jeg må visstnok nyte å sove lenge om morgenen (ja, jeg som ikke evner å sove stort lenger enn til sju...) ligge "stjerne" i senga (hvor skal det bli plass til min mann?) før det flytter unger opp i den, og slappe av hvert sekund jeg kan rekke, for vips, så er det slutt på det for uoverskuelig fremtid... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. april 2008 #1390 Del Skrevet 17. april 2008 Er greit å kunne slappe av litt nå som fødselen er så nært forestående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. april 2008 Forfatter #1391 Del Skrevet 17. april 2008 Eg ligg definitivt "stjerne" i senga på dagtid. Søv på ein heilt annan måte på dagen enn om natta. Men eg har jo ikkje hatt problemar med senga "full" av ungar så langt då. Men kan jo aldri vita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 17. april 2008 #1392 Del Skrevet 17. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. april 2008 Forfatter #1393 Del Skrevet 17. april 2008 Hei Reka! No skal eg henta H i bhg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 17. april 2008 #1394 Del Skrevet 17. april 2008 Håper du har en fin kveld!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. april 2008 Forfatter #1395 Del Skrevet 17. april 2008 Joda, ein grei kveld. Mannen har vore ute med jobben og ete middag, men er komen heim no. Eg held på å baka kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. april 2008 #1396 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg var så heldig å få nylaget eplekake i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. april 2008 Forfatter #1397 Del Skrevet 17. april 2008 Åh, så herleg! Eg lagar kanelkake med sjokoladeglasur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. april 2008 Forfatter #1398 Del Skrevet 18. april 2008 Kaka vart veldig god. God morgon! No har eg endeleg funne meg frukost, etter ein særs aktiv morgon! Eg må berre setja i gong med ein gong gutane dreg, elles sig eg berre saman framfor datamaskina og blir sittande her. Så då dei drog, gjekk eg på rommet til H og tok av sengesettet hans og hengte dyna, puta og lammeskinnet til lufting. Så tok eg smokkane og vatnflaska opp og hadde det i oppvaskemaskina etter at eg hadde tømt og fylt ho oppatt. Eg tok også med klesvasken opp og hengte den ut i det fine tørkevêret, etter at eg hadde sett på ein ny klesvask og teke ned den tørre frå snora. Då eg hadde fått hengt ut klesvasken, gjekk eg på vårt soverom og rydda litt der, la saman alt stoffet mitt som berre hadde blitt slengt oppi kassen sin og flaut litt sånn lett utover kanten på kassen. Og så tok eg dei brukte og skitne kleda ned på vaskerommet. Så no er kjøkenet, soveromma og badet ryddige. Då var eg endeleg klar for frukost. Svolta etter ein aktiv morgon. No har eg ete to skjever og ein halv banan, så no er eg mett og god og kjenner trøytta sige på. Planen vidare er å få lagt saman litt tørre klede, kan ikkje forstå kvifor eg ikkje har lagt dei saman alt, for eg plar alltid å leggja saman kleda med ein gong eg tek dei frå snora. Men likevel har eg to fulle kleskorger med tørre kle som ikkje er samanlagte. Må berre ha meg ei lita oppdateringsrunde først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. april 2008 #1399 Del Skrevet 18. april 2008 Ehh, har en stabel som gjør at det ikke er helt mulig å se at det står en stol på loftet jeg... men det ER en stol under alle de tørre klærne altså... Jeg var flink lenge, men plutselig bygde det seg opp en stabel der... må ta en runde en dag. Tror det kommer litt av at jeg vaska opp masse sånne klær som dukka opp når mannen ommøblerte soverommet, klær som ikke er i bruk, som det derfor skal tas en avgjørelse på, om det skaø brukes eller gis til fretex eller kastes... slike ting blir lett utsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. april 2008 Forfatter #1400 Del Skrevet 18. april 2008 Legg meg litt, eg. Sliten etter 4 doturar mellom 00 og 0630 og aktiv morgon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå