Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, fort og fort... Eg har visst om det i 31 veker, og før det prøvde me i to månader... Men jo, det har gått fortARE denne gongen, sidan eg har H til å halda meg oppteken. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H som heilt subjektivt sett er verdas nydlegaste!

I stad sa han faktisk sin første setning: "Mamma, se på bil!"

Og han kjem til å bli verdas mest omtenksomme bror:

Han står og ruggar vogga. Me har lagt ein bamse oppi, og øvar oss på å vera forsiktig.

Og så held han ein finger opp framfor munnen og seier "shhhh".... :hjerter_rundt:

No seier han "ne" og dreg meg i handa, så han vil ned på rommet og leika. Eller ut. No kom han med ei jakke (pappaen si) til meg, så kan vera at han vil ut.... Det merkar me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koooselig, med den kommende storebror :)

Visst om det i 31 uker, og prøvd litt før det ja, det er greit nok, men 4 uker, det er ikke lenge, 4 uker går fort! Dessuten synes jeg ikke det er lenge siden vi fikk vite om veslejenta deres da..

Men jeg synes ikke det er lenge siden jeg ble gravid heller jeg da. (prøvetiden slett ikke inkludert da...) Og kan ikke helt fatte at om 4 måneder har jeg babyen min i armene, og er blitt mamma! Så da er 4 uker til din kommer ut, absolutt ingenting... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgon!

Sola skin inn i stova mi! :sol:

Her er dagen godt i gong, og eg er åleine heime for fyrste gong sidan torsdag. Plan for dagen? Fint lite... Sy litt. Så til jordmor. Og så gjerne sy litt til. Og så hente H i barnehagen. Ja, og så blir det vel ein del surfing på nett også...:ler:

Men no skal eg ha meg litt frukost, ein dusj og så skal eg samla saman det eg skal ha med meg når eg skal til bydelssentrum. :)

Ha ein fantastisk dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk-takk allesaman!

Kort fortald gjekk jordmortimen veldig bra! :)

- Eg fekk masse skryt og alle mål var berre tipp-toppe! Veslemor veks heilt optimalt og eg er flink som ikkje fyk opp i vekt. Eg hadde visstnok ein "premie-graviditet" :hjerte:

No skal eg hentar skjønningen min i barnehagen! :yay:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

"Premie-graviditet"? Vil det si at det er så bra som det kan være eller kan det f.eks. følges med en lettere fødsel, eller? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, eg veit ikkje anna enn at ho meinte at måla mine gjennom graviditeten, blodtrykk, urin, vekt og så vidare hadde vore så fine heile tida, det var derfor ho sa det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No er pappa-taien ferdig! :)

Då er det mamma-taien som står for tur.. Er berre eit par saumar igjen på stroppane og panelet som gjenstår. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...