Saeria Skrevet 14. april 2008 #1361 Del Skrevet 14. april 2008 for 4 uker igjen! Dette har gått fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 14. april 2008 #1362 Del Skrevet 14. april 2008 4 uker igjen er ikke lenge nei. Tida flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. april 2008 Forfatter #1363 Del Skrevet 14. april 2008 Hehe, fort og fort... Eg har visst om det i 31 veker, og før det prøvde me i to månader... Men jo, det har gått fortARE denne gongen, sidan eg har H til å halda meg oppteken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. april 2008 Forfatter #1364 Del Skrevet 14. april 2008 H som heilt subjektivt sett er verdas nydlegaste! I stad sa han faktisk sin første setning: "Mamma, se på bil!" Og han kjem til å bli verdas mest omtenksomme bror: Han står og ruggar vogga. Me har lagt ein bamse oppi, og øvar oss på å vera forsiktig. Og så held han ein finger opp framfor munnen og seier "shhhh".... No seier han "ne" og dreg meg i handa, så han vil ned på rommet og leika. Eller ut. No kom han med ei jakke (pappaen si) til meg, så kan vera at han vil ut.... Det merkar me... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 14. april 2008 #1365 Del Skrevet 14. april 2008 Så koooselig, med den kommende storebror Visst om det i 31 uker, og prøvd litt før det ja, det er greit nok, men 4 uker, det er ikke lenge, 4 uker går fort! Dessuten synes jeg ikke det er lenge siden vi fikk vite om veslejenta deres da.. Men jeg synes ikke det er lenge siden jeg ble gravid heller jeg da. (prøvetiden slett ikke inkludert da...) Og kan ikke helt fatte at om 4 måneder har jeg babyen min i armene, og er blitt mamma! Så da er 4 uker til din kommer ut, absolutt ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. april 2008 #1366 Del Skrevet 14. april 2008 Så gøy med den første setningen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. april 2008 #1367 Del Skrevet 14. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. april 2008 Forfatter #1368 Del Skrevet 14. april 2008 Koseleg med besøk. No skal eg lalla.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. april 2008 Forfatter #1369 Del Skrevet 15. april 2008 God morgon! Sola skin inn i stova mi! Her er dagen godt i gong, og eg er åleine heime for fyrste gong sidan torsdag. Plan for dagen? Fint lite... Sy litt. Så til jordmor. Og så gjerne sy litt til. Og så hente H i barnehagen. Ja, og så blir det vel ein del surfing på nett også... Men no skal eg ha meg litt frukost, ein dusj og så skal eg samla saman det eg skal ha med meg når eg skal til bydelssentrum. Ha ein fantastisk dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 15. april 2008 #1370 Del Skrevet 15. april 2008 Måtte bare innom med en liten hilsen Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 15. april 2008 #1371 Del Skrevet 15. april 2008 Ha en fin dag da, så får vi vel en liten oppdatering etter jm-timen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. april 2008 #1372 Del Skrevet 15. april 2008 God tur til jordmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. april 2008 #1373 Del Skrevet 15. april 2008 Ha en fin dag! Lykke til med jordmortime!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. april 2008 Forfatter #1374 Del Skrevet 15. april 2008 Takk-takk allesaman! Kort fortald gjekk jordmortimen veldig bra! - Eg fekk masse skryt og alle mål var berre tipp-toppe! Veslemor veks heilt optimalt og eg er flink som ikkje fyk opp i vekt. Eg hadde visstnok ein "premie-graviditet" No skal eg hentar skjønningen min i barnehagen! :yay: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 15. april 2008 #1375 Del Skrevet 15. april 2008 "Premie-graviditet"? Vil det si at det er så bra som det kan være eller kan det f.eks. følges med en lettere fødsel, eller? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. april 2008 Forfatter #1376 Del Skrevet 15. april 2008 Nei, eg veit ikkje anna enn at ho meinte at måla mine gjennom graviditeten, blodtrykk, urin, vekt og så vidare hadde vore så fine heile tida, det var derfor ho sa det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. april 2008 Forfatter #1377 Del Skrevet 15. april 2008 No er pappa-taien ferdig! Då er det mamma-taien som står for tur.. Er berre eit par saumar igjen på stroppane og panelet som gjenstår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. april 2008 #1378 Del Skrevet 15. april 2008 Premie-graviditet altså. Så gøy da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. april 2008 Forfatter #1379 Del Skrevet 15. april 2008 Hihi,ja... Eg har fått rydda litt i kveld. Må jo ha det ryddig heile tida no, i tilfelle-rottefelle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 16. april 2008 #1380 Del Skrevet 16. april 2008 Selvsagt. Tilfelle rottefelle... Det er jo i alle fall ikke lenge igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå