liv Skrevet 2. april 2008 #1281 Del Skrevet 2. april 2008 men ettersom vi stilte klokka frem så skal han egentlig bli trøtt senere, ikke tidligere! Noen får utslett av nye tenner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. april 2008 Forfatter #1282 Del Skrevet 2. april 2008 Ja, snåle greier.. Eg er så vanvittig trøtt, trur eg tar meg ein halvtime på puta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 2. april 2008 #1283 Del Skrevet 2. april 2008 Kanskje han heller er trøttere tideligere fordi han ikke er helt i form? Eller kanskje han bare ligner på "lissomtante Malama" som rett og slett ikke takler dette med å vri på klokka, og blir helt forvirra og roter med tiden i lang tid. Har vel ikke hatt så lett for å stå opp på evigheter jeg, som jeg har hatt denne uka, til tross for at klokka viser 6, og da "egentlig" er 5... Burde vært motsatt, men jeg og H er litt like sånn... (men jeg roter ikke med tida sånn overnfor omverden da, bare inni meg. I motsetning til dama jeg tok toget med i dag, som først ringte jobben og sa at hun var på vei.... og deretter hjem og vekket sønnen, for.. jepp, hun hadde stillt alle klokkene feil, så nå var den 8, selv om deres klokker viste 7. Hvordan er det mulig på ONSDAG når vi skulle endre klokka natt til SØNDAG?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. april 2008 Forfatter #1284 Del Skrevet 2. april 2008 Men H syns det hardt å stå opp tidleg også han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 4. april 2008 #1285 Del Skrevet 4. april 2008 Hvordan står det til med dere i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. april 2008 Forfatter #1286 Del Skrevet 4. april 2008 Heihei! Her går det bra, R forsov seg i morges, så H er heime. Me kosar oss og eg er på nattavvenning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 4. april 2008 #1287 Del Skrevet 4. april 2008 heihei og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 4. april 2008 #1288 Del Skrevet 4. april 2008 Håper dere får en fin helg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. april 2008 #1289 Del Skrevet 5. april 2008 natteavvenning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veslo Skrevet 5. april 2008 #1290 Del Skrevet 5. april 2008 ÅÅåååh, kor eg saknar dokke!!!! Du har ikkje tilfeldigvis behov for husmorvikar ein av dagane....? *lyst å besøke Linn3c-familien* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. april 2008 Forfatter #1291 Del Skrevet 5. april 2008 natteavvenning? Ups, skulle vera "nEttavvenning" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 5. april 2008 #1292 Del Skrevet 5. april 2008 Hvilket er en litt annen sak ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 6. april 2008 #1293 Del Skrevet 6. april 2008 Men betyr det at vi ser mye mindre av deg her da, slik det ser ut til? Muligens det er et poeng med at vi må oppsøke deg irl da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 6. april 2008 #1294 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg liker ikke Linn3c-nettavvenning. Det gir meg jo linn3c-abstinenser jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. april 2008 #1295 Del Skrevet 6. april 2008 Linn3c har vært hjemme hos foreldrene i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. april 2008 Forfatter #1296 Del Skrevet 6. april 2008 Søt du er Malama! Det har for øvrig vore litt rart, men veldig godt utan så mykje nett som vanleg. Me har vore hos foreldra mine frå i går til i dag, kosa oss masse og slappa av. Eg har vore til begge bestemødrene mine og har bittelitt betre samvit no, enn før helga. I dag har me sett gjennom ein masse kassar med babykle og fått med oss ein STOR og ein liten kasse med masse søte, rosa plagg til babyen. Då eg såg gjennom kleda, kom sambuaren til fetteren min innom ein tur med si Vesla som var blitt fire månader allereie og SÅ stor! I går var me på ikkje mindre enn TO loppemarknader og eg fekk tak i fire bæreposar med tøy til syinga mi. På fredag sydde eg ny lue til H, men då eg prøvde ho på i går, såg eg at eg lyt endra litt på lukkinga på lua. Men sidan me reiste i går, så har eg ikkje fått fiksa det enno. Skal gjera det i kveld. Må berre kvila litt etter kjøreturen først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 6. april 2008 #1297 Del Skrevet 6. april 2008 Der var du tilbake ja. Så fint, for jeg får jo som sagt nærmest abstinenser av mangel på små drypp fra hverdagslivet deres, det er så koselig å lese det du skriver. Satser på at dere har hatt en fin tur i helga da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. april 2008 Forfatter #1298 Del Skrevet 7. april 2008 5 veker igjen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 7. april 2008 #1299 Del Skrevet 7. april 2008 WOW, tiden går fort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. april 2008 Forfatter #1300 Del Skrevet 7. april 2008 Oioi! Action hos linky! Vatnet har gått og greier! Ho blir sett i gong i morgon om ingenting skjer! Og ho er berre ei veke lengre på veg enn meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå