Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Supert, liv! Takk for svar! :-D Ang. babycallen så er det jo berre mottakaren han har bada, så sendaren funkar jo heilt fint, det var derfor eg lurte. For då kan me kjøpa eitt sett til og så har me til begge :)

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bare stiller de inn på samme kanal. Ikke alle det går ann med men din er sånn det er mulig å gjøre det med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bare stiller de inn på samme kanal. Ikke alle det går ann med men din er sånn det er mulig å gjøre det med.

Ja, var det eg såg for meg. Me har jo fått inn signal frå nabogutane lenger borti gata sine walkie-talkiar.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*note to self* Bading av babycall er ingen god ide.

Nei, det er ikkje det luraste gullet har gjort.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mårnings!

Me har ein slappe av- og rydde heime-dag i dag, eg og H. Han får vera heima og ta seg inn igjen etter at han hadde feber i går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig koselig, men eg er jo ikkje vant til å vera våken så lenge på morgonen.. Eg pleier jo å legga meg på denne tida, eg. Og det er tre timar igjen til H sin dupp! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Kom på at eg måtte ringe hittegodskontoret på Gardermoen før eg kunne legga meg, men der har eg site i kø i 40 min no og ikkje komt gjennom. Til slutt fekk eg opp melding på svararen at "grunnet stor trafikk kan vi ikke betjene din samtale" og så braut det. Så så nødvendig var det å forkorte luren min med 45 min berre for å ringe dit...

Men no skal eg iallefall prøva å få meg eit par minuttar på øyret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen søvn på meg, dessverre... Måtte ta ein telefon, og vips, der våkna H. Så no sit me her og puttar pengar på bil-sparebøssa hans, noko han syns er kjempegøy og me tømmer ut innhaldet og han puttar på igjen, gong etter gong. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes jo absolutt koselig ut det også, selv om søvn sikkert hadde fristet.

Ohhh... ser på tickeren din 44 days to go! Det er vel sikkert 46 da, siden sånne amerikanske tickere pleier telle et par dager for lite siden de regner svangerskap som bare 40 uker, ikke 40+2, men uansett, det er ikke lenge da!!! Snart kommer lillesøster, jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, no nærmar det seg... Ei veke til eg er rekna som høggravid... :overrasket:

Det snør skikkeleg tett i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse snø ja.

Da jeg kjørte for å hente mannen brukte jeg solbriller, for det var sol. Når vi var på bensinstasjonen (bilen var tørst etter påskeferien) begynte det å snø litt, og når vi kom hjem var det jo masse snø etterhvert, det har snødd masse, jeg har hørt at måkebilen har vært her.

Jeg som hadde håpet at den fine sola de siste dagene hadde begynt å smelte snøen så det kunne gå mot vår... Tidligere i uka meldte de vel og merke nedbør mot helga, men da altså REGN... om det komer på toppen av dette blir det vel vått og klissete og utrivelig ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mannen sa at det skal bli mildare i morgon allereie, hadde han høyrt på radioen før i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kliss, klass, slaps, med andre ord.

Jadda... kooooselig.

Vel, det MÅ snart bli vår, for det er grense for hvor mye lenger jeg kan bruke kåpa mi, den begynner å bli trang om magen... men mildvær og kliss-klass tilsier vel regnjakke, og DEN har masse god plass til masse mage enda ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...