Linn3c Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1121 Skrevet 1. mars 2008 Ja, i dag er han betre og hurra for det! Han forlanga makrell i tomat på knekkebrødet sitt til lunsj og det har forblitt i magen, så antar at viruset har passert gjennom systemet.
Linn3c Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1123 Skrevet 1. mars 2008 Eg kosar meg med oppdatering av bilder i bloggen, og har lagt inn ein liten "sneakpeak" i kg-bloggen.
Linn3c Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #1127 Skrevet 2. mars 2008 Takk! ** Eg gløymte heilt å for 30 fullgåtte veker i går! Så då får eg :hoppe: litt ekstra
Malama Skrevet 2. mars 2008 #1128 Skrevet 2. mars 2008 Hopp forsiktig da, om formen ikke er helt tilbake på topp... Tenk, ikke lenge igjen nå! Snart kommer lillesøster ut til dere!
Linn3c Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #1130 Skrevet 2. mars 2008 Eg har sendt e-post til den nyaste adressa eg har til deg, Malama. Har du fått invitasjonen Malama?
Malama Skrevet 2. mars 2008 #1131 Skrevet 2. mars 2008 Åhh, glemte å kommentere det. Ja, jeg fikk den, men jeg gikk inn som gjest jeg, var da altfor utolmodig til å registere meg med noe google-konto (da må jeg først finne ut hva det innebærer og sånn, og mistenker at det at jeg utsatte den avgjørelsen sist også, er årsaken til at jeg mistet adressa...) Koooselig å se på bilder
Linn3c Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #1132 Skrevet 2. mars 2008 Tåpelig at ein ikkje kan bruka ei vanleg e-postadresse til å gå inn i bloggen.. Men det å ha ein google-konto er ikkje så farleg; du får berre ei e-postadresse som heiter "detduvil"@gmail.com.
Linn3c Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #1133 Skrevet 2. mars 2008 Forresten så ser eg på gjestelista mi at fleire av dei som er registrerte brukar hotmail... Om du har det, kan eg invitera deg der i staden
Malama Skrevet 2. mars 2008 #1134 Skrevet 2. mars 2008 Nei, jeg har nok ikke noen hotmail heller, jeg har aldri skaffet meg noe slikt, ikke sett noe behov for det. Men jeg klarer vel å ha en slik adresse, så lenge jeg ALDRI trenger å sjekke den, eller oppgi min egentlige adresse å få masse bullshitmail dit da... Men i dag har jeg sett på bilder som gjest igjen jeg, og vist mannen trollungen... Koooselig
Linn3c Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #1135 Skrevet 2. mars 2008 Det er vel det mest positive eg har å sei om å bruka gmail som e-post, eg får så vanvittig LITE spam.
liv Skrevet 2. mars 2008 #1136 Skrevet 2. mars 2008 Hopp forsiktig da, om formen ikke er helt tilbake på topp... Tenk, ikke lenge igjen nå! Snart kommer lillesøster ut til dere! Ja hoppe forsiktig! Husk du skal ut å fly i påsken! Ingen baby før april altså!
Linn3c Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #1137 Skrevet 2. mars 2008 Tja, eg lar vel stort sett andre ta seg av hoppinga for meg. Som den vesle rosa saken som hoppar her på kg, den hoppar meir enn nok for min del. Gler oss til påske!
Linn3c Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #1138 Skrevet 4. mars 2008 Me er heima i dag også, som i går. Men eg ser no at H kunne visst ha vore i bhg likevel. Og eg er kjempesliten..
Linn3c Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #1139 Skrevet 5. mars 2008 (endret) Trur dette er den sist oppdaterte lista før H kom til verda. Artig å lesa den dagboka omigjen no. Får oppdatera lista slik at ho passar til Putlo også. Kles- og utstyrslista vår: Har lånt den opprinnelege lista frå Babyshop men har gjort såpass masse om på den at den vel igrunnen er blitt vår eiga.. Det med feit skrift er uteståande, det i kursiv er skaffa. OVERSIKT OVER KLESSTORLEIKAR 50 cm Nyfødd 56 cm 0-2 mnd 62 cm 2-4 mnd 68 cm 4-6 mnd 74 cm 6-9 mnd 80 cm 9-12 mnd 86 cm 12-18 mnd 92 cm 18-24 mnd 98 cm 24-36 mnd Endrar dette etterkvart som eg får oversikt over kva me har: Må få tid til å gå gjennom dei kleda eg har vaska, så eg får oversikt over kva me har og kva me eventuelt treng. Er heilt anleis å ha vår-nyfødd enn haust-nyfødd. SOMARKLEDE 6-8 stk. langermede bodyer i bomull (evt. trøyer og brillebukser) 6-8 stk. kortermede bodyer i bomull (evt. trøyer og brillebukser) 3-4 stk. Sparkebukser/sparkedresser 1-2 stk. jakker i bomull 1-2 stk. pysjer i bomull 1-2 stk. luer i bomull 1-2 stk. helsetepper i bomull - har eitt kvitt og eitt blått, må kanskje ha eit rosa også? Dessutan får me likt kosepledd som H har til Putlog også, berre i rosa, så det er vel gjerne nok. Her er også noko eg har saksa som eg endrar etterkvart som me kjøper inn: UTSTYR TIL STELL Bleier Vaskekluter (myke, i frotté eller gas) - har litt, treng fleire Badehåndklær med hette - arva ein heil haug av barna til fetteren til mannen Frottéhåndklær Badetermometer Neglesaks (rekna til barn) Febertermometer Uparfymerte såper Badebalje Våtsaviett Mesoft Sink-salve Badeolje 6 gulpekluter (flanell) - har ein del, men har kasta nokre, så må ha nokre nye 6-8 små siklesmekker (frotté) - har berre lyseblå, men har aldri brukt dei.. Stelleunderlag UTSTYR TIL SØVN Sprinkelseng og vogge - må for øvrig kjøpa/arva stor-seng til H innan Putlo er eit halvt år, så han har ein stad og sova når ho skal arva senga hans.. Madrass med avtagbart trekk Tisselaken av plastfrotté/tissesikker overmadrass Laken - bør kjøpa fleire grindsenglaken Dynetrekk og putetrekk - har masse vogndynetrekk Dyne (dun) - ei lita til vogge/vogn Sengekant Sengehimmel Musikkmobile (uro) UT PÅ TUR Barnevogn - opptil fleire stykk! Regntrekk - må ha eit søskentrekk til P&T-vogna Insektsnett - må ha eit søskentrekk til P&T-vogna Voksipose - sommardyne? Dyne, laken og dynetrekk Stelleveske Mei Tai - i jentefargar Reiseseng Bilstol - Britax Babysafe Plus - vil ha base til! UTSTYR TIL MOR Ammegenser, t-shirt - kanskje eit par berekna for sommar-amming? Amme-BH - skal investere i eit par GODE eit par veker etter fødselen Ammeinnlegg i ull Støttebelte - har bekkenbelte Velværeprodukter (kremer, oljer og kjølende fotgelé) Brystpumpe Ammestol ØVRIG UTSTYR Tåteflasker (til morsmelk/erstatning, vann m.m.) - har etter storebror, må ein ha nye flasker til ny baby?? Smokkar - har ein smokk og ei smokkesnor som er til Putlo Babycall Lekegrind Vippestol - arva ein av naboen Bitering/tyggeleker - har plenty, men er kanskje kjekt at ho får noko eige også? Lammeskinn - eit stort og eitt/to små Golvmatte Endret 5. mars 2008 av Linn3c
Linn3c Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #1140 Skrevet 5. mars 2008 På tide å finne senga kanskje? Kjenner at eg er blitt trøytt no.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå