Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Men då syns eg at det høyres ut som eit fint måltid å feira kjærleiksdagen med, Malama! :)

Siste Valentinsdagen som kjærestepar... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, det er litt planen min det, å lage det i dag, fordi tanken slo meg jo nettopp mens jeg ransaket hodet ettr gode ideer til en god middag i dag, siden vi pleier markere denne dagen med en god middag, gjerne med levende lys og litt god tid og prat (i stedet for å spise forran tv'n som vi ofte gjør)

Så med mindre mannen har andre planer, det er jo selvsagt mulig han har, så tenker jeg vi kjøper inn noen biffstrimler (de BLIR jo gjennomstekt, ikke sant?) og poteter, og sikkert litt sopp og paprika, mannen liker det til også, og finner frem lys fra bryllupet, og koser oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Registrerer at værmeldinga indikerer at det blir mer og mer vann fra himmelen dess flere dager som går også...

Men jeg føler dagene flyr avsted, og det er en evighet siden vi har sett dere, og H vokser jo fort og glemmer oss helt fra gang til gang :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så herleg med nyvaska golv! :)

Endeleg kan eg ta på Henrik eit par sokkar om morgonen og sleppe og bytte to-tre gongar i løpet av dagen.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som utsettes blir aldri noe av, sier Malama og sender sms.

Da oppdager jeg akkurat at du er online likevel...

Jaja... da får du laaang sms, som hadde vært mye letter å taste inn på pc....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal høyre med min mann, kva han har planlagt. (Innbiller meg at han har sånn smått planlagt å kjøpe presang til meg... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da avventer jeg hans planer da, før jeg avklarer noe mer med min mann :)

(vi måtte jo le litt av oss selv i går, når vi var så fornlyde med at vi hadde hatt en kort dag på jobb, gått tidelig, flinke var vi, og en snartur innom butikken før vi dro hjem. Og så passerte vi barnehagen da, når jeg kommenterte at "tidelig" er relativt, vi hadde vært for sene til å hente i barnehagen før den stenger... Tok toget 1605, som er på stasjonen ca 1615. Så handla vi altså, og vips, var klokka over halv fem, som er da barnehagen rett nedenfor oss stenger. Men dette VAR tidelig for oss, vi tar sjelden noe før 1705, eller i alle fall ikke før 1635, sånn til vanlig. For all del, dette henger også sammen med at vi tar 8.20 til jobb, jeg har altså ikke arbeidet full dag før klokka er over halv fem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ingen planer, og vi har altså ingen planer annet enn å ta toget 1605 fra sentrum, og i løpet av kvelden da spise, og være sosiale.

Vi kan godt rase hjem og lage middag, og så komme, om det passer dere best, ellers er vi åpen for det meste vi altså.

(har bare lyst å i det minste late som jeg har et sosialt liv, og da er det jo ikke bra at de som bor på Østlandet ser dere oftere enn vi gjør...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just let me know, when and where. For oss (enn så lenge) barnløse, er det ganske greit å tilpasse seg, og møte opp som avtalt, vi trenger ikke huske reiseseng og barnestol, og bleieskift og sånne saker... :ler:

(Kanskje det blir "litt" lettere for dere å besøke oss etterhvert, når vi i alle fall har et hus som er sånn relativt barnevennlig innredet, med stelleplass og denslgs dill-dall, barnestol og sånne greier? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn omtrent nå kom jeg på hva du mente... dere spiser middag mye senere dere... vi spiser middag med en gang vi kommer hjem vi (for da er jeg uuutsulten...) men sånnsett er jeg alltid klar for mat jeg nå om dagen, har spist fire ganger hittil i dag, og det setter ingen bremse på at jeg absolutt er klar for mer nårjeg kommer hjem likevel, og normalt sett enda en gang før jeg legger meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke lett, jeg fikk en halv sms fra deg før toget startet... og aldri resten, og nå får jeg ikke tak i deg på mobilen heller... Jaja... det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...