Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg var på fotballkamp som høygravid og da ble det liv i magen. Ullevål stadion. Vif mot FFK... Gikk ikke så mange dagene så hadde jeg M i hendene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo FFK jo.. og jeg liker å få med meg de kampene i Osloområdet i allefall.

Det at vif vant 5-1 trenger en ikke rope for høyt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må eg sei, liv. Tre dagar før fødselsdagen til M... *bøyesegistøvet*

Tre dagar før H sin fødselsdag, kva gjorde eg då? To dagar før hadde eg rier iallefall, så sannsynlegvis ikkje så masse. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt frukost er på sin plass no, kjenner eg. Fekk i H frukost og både han og pappaen var ute av døra før klokka sju i morges, så då gløymte eg visst meg sjølv i farten sidan eg berre skulle vera heima. :hihi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde det i alle fall KALDT på stadion.

Men sannelig om jeg vet om jeg hadde turt dra så tett før fødselen nei, vet ikke om jeg tørr dra etter at minien har fått hørsel fra utsiden av magen heller, stakkaren må jo bli livredd med så mye hyling og ståk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturbasert reiseliv. Så spennande linjer dei har på vidaregåande no for tida...

Eg hadde neppe blitt lærar om eg hadde vald omigjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt.

Og biffstrimler med stekte poteter, som jeg har lyst på, men vi hadde stekte poteter på søndag da... det er bare det at stekte poteter er godt... og det er lenge siden vi har hatt det, bortsett fra på søndag, og jeg fikk lyst på stekte poteter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...