monja Skrevet 8. januar 2008 #841 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg fikk en sånn telefon jeg og idag. Jeg lå på sofan og døste og så ringer det. Ikke kjente jeg igjen numret heller så derfor orka jeg ikke ta den. Men å ringe før klokka 9 Godt det ikke er bare meg som har litt søvnbehov for tiden. Det er ikke så ille som i forrige svangerskap, men det er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #842 Del Skrevet 8. januar 2008 Urk, telefonoppringingar er kjipt. Og i alle fall tidleg på morgonen. Min var då seint på formiddagen, så det er då greit, sånn egentlig. Men likevel.. Hehe Ja, søvn, ja. Uff, er berre min eigen feil då, blir sittande oppe til halv to kvar natt, og så må eg sova på formiddagen i staden. Tåpeleg. Må jo berre klara å legga meg om kvelden igjen. Har som mål å klara å vera i seng elleve. DET er lenge sidan, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 8. januar 2008 #843 Del Skrevet 8. januar 2008 Hehe, jeg har vel heller problemer med å holde øyne e oppe så lenge jeg... dvs, blitt bedre nå i det nye året, men i desember slunka jeg på sofaen rett som det var rundt ni.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #844 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja, eg søv vanlegvis litt på formiddagen, og så er eg fit for fight fram til etter at H legg seg. Og så kubbar eg på sofaen mellom halv åtte og halv ni ein gong, og søv ein halvtimes-time-halvannan timestida, og så er eg lysvaken fram til halv to... *sukk* No er eg begynt på middagen, og har snakka med mannen, så eg veit at han er på veg til flyplassen. Me skal ha blomkålgrateng i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. januar 2008 #845 Del Skrevet 9. januar 2008 Tror jeg må prøve å få til noe skikkelig middag i dag, det har blitt bare "rett i koppen pasta" to dager på rad nå... for all del, jeg spiser det på jobb i overtidstiden altså, men normalt sett har jeg da skikkelig middag når jeg kommer hjem i tillegg... det har det ikke blitt de siste dagene. flink du som lager SÅÅÅÅ skikkelig middag, "skikkeelig" for meg i dag, hadde fitn vært frosne karbonader fra fryseren, og pasta til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #846 Del Skrevet 9. januar 2008 I dag hadde me fiskekaker, poteter, grønsaker og brun saus! Mmmmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. januar 2008 #847 Del Skrevet 10. januar 2008 Det som er kjipt er å bli oppringt av Krybbedødforeningen rett etter at du har født! De bør heller ringe når ungen er vel over året...hadde nok svart dem litt blidere da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #848 Del Skrevet 10. januar 2008 Kan ikkje huska om dei har ringt meg, eg. Viss dei har gjort det, så forsvant det nok i ammetåka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #849 Del Skrevet 10. januar 2008 Må vel få gjort litt her.. Lage oppgåve-liste: * ta ut av oppvaskemaskina (varmt no, er nyvaska, må venta litt) * setje i oppvaskemaskina * ta ned og legge saman tørre kle * henge opp våte kle * legge på plass kle * støvsuge * vaske golv * rydde stova * tørke støv * laga middag (pølser og pasta, i mangel av mjølk blir det ikkje potetstappe. Hmmm.. kan kanskje gratinere det?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 10. januar 2008 #850 Del Skrevet 10. januar 2008 Kom over potetstappe med melk i går jeg... altså pulver sikkert med tørrmelk, som man bare trengte putte i vann og smør og salt. Tok med en sånn pakke til å ha liggende til en gang jeg ikke har melk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #851 Del Skrevet 10. januar 2008 Ja, eg hadde tenkt å laga heimelaga stappe eg då... Men no har eg laga kake i staden. Hehe Har sett dei potetmos-pakkane ja, Malama. Ganske greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 10. januar 2008 #852 Del Skrevet 10. januar 2008 Ja, altså, jeg er ikke så veldig på å lage hjemmelaga, men jeg tenkte at å ha en slik pose i skapet til en gang jeg har lyst på potetstappe, men ikke har melk. Det skjer jo av og til, og nettopp fordi vi ikke har melk får jeg enda mer lyst på det. Derfor denne "krisepakken" i skapet, kjekt å ha Egentlig spiser jeg nesten aldri potetstappe, for mannen er ikke noe glad i det. Kanskje han hadde likt det om han fikk hjemmelaga, han klager jo over manel på konsistens, så en litt grovere, hjemmelaga kan jeg prøve en gang. Posen er til meg, en gang jeg skal spise middag alene når han er bortreist, og bare vil ha noe kjapt, og har lyst på potetstappe, og ikke har melk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #853 Del Skrevet 11. januar 2008 Held visst på å flytta meir eller mindre over til bloggen min, eg. Litt greit å vera meir aktiv der som eg veit kven det er som les... Men om det er nokon som les her som også har lyst å delta/lesa der, så må de ikkje vera redd for å be om tilgang om de manglar det. Bloggen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. januar 2008 #854 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg lusket meg inn...og fikk lov å se og å svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #855 Del Skrevet 11. januar 2008 Klart du har tilgang Saeria! Føler eg kjenner deg så godt, sjølv om eg ikkje gjer det.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. januar 2008 #856 Del Skrevet 11. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 11. januar 2008 #857 Del Skrevet 11. januar 2008 Du får poste en liten påminnelse her av og til om at jeg må huske å se i bloggen da... for jeg trykker automatisk på "mine innlegg" på KG, men bloggene husker jeg nesten aldri se på, det er bare din jeg leser der tror jeg... (ehh, om jeg "egentlig" leser noen andre, er det måååånedsvis siden sist i så fall..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #858 Del Skrevet 11. januar 2008 Hehe, det kan eg gjera veit du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #859 Del Skrevet 15. januar 2008 Sit her nydusja og greier og ventar på at Småtten skal finne ut at han vil stå opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 15. januar 2008 #860 Del Skrevet 15. januar 2008 Oi, det var jo luksus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå