Saeria Skrevet 5. januar 2008 #821 Del Skrevet 5. januar 2008 Gratulerer med uke 22. Skal si tida flyr, men jeg oppdaga graviditeten litt sent også da, for jeg er jo så treig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #822 Del Skrevet 5. januar 2008 Ja, det går fort! Men det er jo også berre ti veker sidan alle fekk vite det då... Sjølv har eg visst om det i 17 veker, litt lengre det. Men likevel har dette svangerskapet gått mykje fortare enn det med H, syns eg. Det er nok fordi eg har det så kjekt i lag med den kommande storebroren, og då flyg tida avgarde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. januar 2008 #823 Del Skrevet 5. januar 2008 Je, med en liten en i hus, flyr nok tida. Han klarer nok å holde mammaen sin i ånde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #824 Del Skrevet 7. januar 2008 Ja, då var begge gutane mine ute av huset. Og me jentene er igjen heime. Mannen er på reise med jobben til i morgon. Og H er i barnehagen. Kva eg skal i dag? Nei, det er ikkje godt å vita. Får lage meg ei lita liste over det som må gjerast i heimen, og så får eg ta det litt etter litt. Og eventuelt ta meg litt Linn3c-tid til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #825 Del Skrevet 7. januar 2008 To-do, måndag 7. januar: Vaskerommet * Henge opp våte kle * Vaske kle * Legge saman tørre kle * Legge på plass kle Rydde kjøkkenet * Ta ut av oppvaskemaskina * Setje i oppvaskemaskina Rydde stova Rydde soverommet Badet * Vaske vasken og speglet (Eventuelt støvsuge og vaske golva) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 7. januar 2008 #826 Del Skrevet 7. januar 2008 Ikke styre så mye, ta hensyn til bekkenet ditt, må huske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #827 Del Skrevet 7. januar 2008 Nei, det er klart at eg ikkje skal styre så masse. Bekkenet har vore rimeleg okei i det siste, så eg må teste det litt no, før sjukemeldinga går ut. Må vita om eg skal be om vidare sjukemelding eller friskmelding av legen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #828 Del Skrevet 7. januar 2008 No skal eg sova litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #829 Del Skrevet 7. januar 2008 No har eg nett stått opp igjen. Åh, det var fantastisk godt å sova, altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 7. januar 2008 #830 Del Skrevet 7. januar 2008 Det tror jeg på. Virker itt fristende, men her er det nok jobbing i noen timer til ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #831 Del Skrevet 7. januar 2008 Trur det var heilt rett ting å gjera i dag for meg. Sidan eg er åleine her, og ikkje har sove skikkeleg på mange neter på grunn av kommande tenner i H sin munn, så har det blitt fint lite soving på både meg og pappaen. Men no vil eg tru at eg har fått sova alt det eg trengte, og kan returnera til vanleg døgnrytme igjen, og dermed fiksa alle ærend i morgon, før mannen hentast i sentrum. No skal eg henga opp dei kleda, og så skal eg henta junior i barnehagen, kjøpa middag og heim igjen og laga den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 7. januar 2008 #832 Del Skrevet 7. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #833 Del Skrevet 7. januar 2008 Fekk då gjort LITT! To-do, måndag 7. januar: Vaskerommet * Henge opp våte kle * Vaske kle * Legge saman tørre kle * Legge på plass kle Rydde kjøkkenet * Ta ut av oppvaskemaskina * Setje i oppvaskemaskina Rydde stova Rydde soverommet Badet * Vaske vasken og speglet (Eventuelt støvsuge og vaske golva) Og så fekk me besøk av to av naboane, heilt sånn impulsivt i dag, veldig koselig! :klemme: på silviuso mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 7. januar 2008 #834 Del Skrevet 7. januar 2008 Synes du har vært flink jeg Impulsivt besøk er kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. januar 2008 #835 Del Skrevet 7. januar 2008 Du har vært flinkere enn meg hvertfall. *Skylde på eksamenslesing. * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #836 Del Skrevet 8. januar 2008 Prøver meg igjen i dag, eg! Det er jo alltid det samme å gjera her joooo... To-do, tysdag 8. januar: Vaskerommet * Henge opp våte kle * Vaske kle * Legge saman tørre kle * Legge på plass kle Rydde kjøkkenet * Ta ut av oppvaskemaskina * Setje i oppvaskemaskina Rydde stova Rydde soverommet Badet * Vaske vasken og speglet (Eventuelt støvsuge og vaske golva) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #837 Del Skrevet 8. januar 2008 Har vore ein lang dag allereie... Stod opp halv sju med junior, og då hadde eg berre sove sidan halv to. Klarar berre ikkje å legga meg når eg er åleina heime før eg er så trøtt at eg sovnar med ein gong eg legg hovudet på puta.. Så no er eg trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 8. januar 2008 #838 Del Skrevet 8. januar 2008 Sove litt nå da? sove er viktig. (sier jeg som sto opp seks, var ute av døra før halv sju, og vært på jobb siden klokka sju, og føler at jeg sitter på jobb i halvsøvne, og derfor er på KG selv om jeg har myyye å gjøre og egentlig ikke burde tenkte på at KG finnes engang.... men liskom ikke klarer kosentrere meg 100% siden jeg føler at jeg sover litt inni hodet...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #839 Del Skrevet 8. januar 2008 Har sove litt. Men ikkje nok. Våkna av telefonen litt før tolv, og har lege og tenkt gjennom kven det kunne vera som ringte berre nokre få ring og så la på. Utan å ringa oppigjen. Kunne ikkje ha vore mannen fann eg ut, hadde han villa hatt tak i meg hadde han ringt på hustelefonen. Kunne ikkje vore barnehagen, dei hadde ikkje lagt på etter så kort tid, viss det er noko gale med H. Og ikkje nokon andre heller, såvidt eg resonnerte meg fram til, så eg vart liggande og kjenna på at eg faktisk er ganske så kald. Til slutt vart eg så nysgjerrig på kven det kunne ha vore som ringde, så eg stod opp. Og så var det eit ukjend nummer med prefisk +97... Så no sit eg her og hakkar tenner og er sur på sånne som ringer utan grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #840 Del Skrevet 8. januar 2008 Inspirert av monja, har eg gjenopna bloggen min. Sånn for å dele bilder og slikt med utvalgte. Gje ein lyd om du skulle hatt tilgang, men ikkje har fått det enno. Minner meg på at eg må finna scanneren på loftet, så eg kan scanne inn UL-bilda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå