Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Uff, stakkars vennen min.. Håpar du fåt tid til å halde deg i tilstrekkeleg ro til at bekkenet held seg brukande. Godt å høre at du er sjukemeldt, sjølv om eg forstår at det er kjipt... Glad i deg eg...

Har de laga julegåve-albuma til besteforeldra til H enno, forresten? Vi fekk våre i dag, kjempe-nøgde!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei allesaman!

Her går det fint! Godt å vera heima i dag, for eg har så masse å gjera. :ler:

Rydding og slikt som står på tapetet, må jo berre innfinne meg meg situasjonen og heller gjera det beste utav det, i staden for å sitja her og surmule over at eg kjedar meg utan gutane mine. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert julegåveliste:

Henrik - Ønskjer seg duplo, megablocks, akebrett, gutedokke, bøker, kle (80-86), puttekasse, togbane, liten CD-spelar og så vidare.... Så det er masse å velgja i!

Mannen - ?

Eog og mannen - ønskjer oss stretchlaken i flanell eller bomull, middagsservise i Wedgewood sitt Nature...

(eg ønskar meg mammadogeribukse med stretch-liv)

Svigers - Fotobok

Mine foreldre - Fotobok

Svigerinne og svoger -

Niese - Kle?

Svoger og svigerinne - Har fått ønskeliste på mail, må kjøpast inn denne veka.

Nevø1 - ''

Nevø2 - ''

Bror -

Syster - Kle?

Henrik sine oldeforeldre (5 oldemødre og 1 oldefar) - Handkle og bilete av H

Kusine K - Ventar på ønskjeliste

Fetter E - Kjem ikkje på i farten

Kusine I - Musikken til Highschool Musical2

silvius - Tips, takk!

Knerten til veslo - ?

M til liv- ?

Malama og Malamamannen - Hemmeleg ;)

Venepar A og GO - Ønskar seg Rosendahl kaffeservise eller TexMex-sett

Dotter1 - Kle

Dotter2 - Kle

Son - Kle, str 96-100

Veninne G + T - Usikker, kanskje velværeprodukt/kjæresteting/ting til leiligheten?

Nabo P - Kle

Nabo S - Kle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til å gi beskjed om du vil finne på noe en dag...går bare og suller hjemme jeg og... :fnise:

Neste uke har visst Silvius fri noen dager og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så koseleg tilbod ~Capricorn~! :D

Eg kunne godt tenkt meg nokon å julesjåppe saman med, men er ikkje så masse gåing eg orkar om gongen. Så i år blir det nok julesjåpping med innlagt kafèpause på meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisøren, det er alltid kjekt :)

Inspirert av den lista di skulle jeg lag en slik selv, første gangen jeg så den... men har jeg klart det da?

Skal ta meg sammen, vi MÅ få orden på dette med julegavene, så i løpet av helga SKAL det komme en slik liste i min dagbok også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eog og mannen - ønskjer oss stretchlaken i flanell eller bomull, middagsservise i Wedgewood sitt Nature...

(eg ønskar meg mammadogeribukse med stretch-liv)

silvius - Tips, takk!

*Noterer meg ønskene til Linn3c *

Tips? Herlighet så vanskelig du er da! :fnise:

Ehm, ei god krim-bok, middagsservise og glass i Antarktis, Frida-bestikk, disney-dvd...

Eg treng egentlig ingenting, har ikkje så god lagringsplass heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel ikkje tilfeldigvis ein mobillader til overs vel? Eg finn ikkje igjen min. Eg veit at eg rulla den sammen når eg sto i gangen din rett før eg gjekk sist eg var hos deg, og siden har eg ikkje sett den.

Trur egentlig at eg la den i sekken og, så eg er ikkje sikker på om den ligg hos deg. Godt mulig den har falt ut på bussen eller ein eller annen plass på rommet når eg pakka ut. Har leita der eg har komt til på rommet for å sei det sånn.... :rodme::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisøren, det er alltid kjekt :)

Inspirert av den lista di skulle jeg lag en slik selv, første gangen jeg så den... men har jeg klart det da?

Skal ta meg sammen, vi MÅ få orden på dette med julegavene, så i løpet av helga SKAL det komme en slik liste i min dagbok også!

Var inne og såg på den flotte lista di, og den såg veldig bra ut! :)

Frisørtime gjekk riktig så bra og eg vart brått mykje vaksnare på håret! :overrasket:

M sine julegaveønsker ligger i bloggen!

Såg ønskja, og skal prøva å finna noko fint og lurt til han! :)

*Noterer meg ønskene til Linn3c *

Tips? Herlighet så vanskelig du er da! :fnise:

Ehm, ei god krim-bok, middagsservise og glass i Antarktis, Frida-bestikk, disney-dvd...

Eg treng egentlig ingenting, har ikkje så god lagringsplass heller.

Tips er notert! I alle fall snart! ;)

Du har vel ikkje tilfeldigvis ein mobillader til overs vel? Eg finn ikkje igjen min. Eg veit at eg rulla den sammen når eg sto i gangen din rett før eg gjekk sist eg var hos deg, og siden har eg ikkje sett den.

Trur egentlig at eg la den i sekken og, så eg er ikkje sikker på om den ligg hos deg. Godt mulig den har falt ut på bussen eller ein eller annen plass på rommet når eg pakka ut. Har leita der eg har komt til på rommet for å sei det sånn.... :rodme::ler:

Har sikkert ein ladar du kan låna, skal eg senda han til deg, eller skal me prøva å få tl eit treff? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatert julegåveliste:

Henrik - Ønskjer seg duplo, megablocks, akebrett, gutedokke, bøker, kle (80-86), puttekasse, togbane, liten CD-spelar og så vidare.... Så det er masse å velgja i!

Mannen - Videokamera

(eg ønskar meg mammadogeribukse med stretch-liv, nye sko og rettetang, (oioi, så dyre ting då...))

Svigers - Fotobok +

Mine foreldre - Fotobok +

Svigerinne og svoger -

Niese - Kle og duplo

Svoger og svigerinne - Har fått ønskeliste på mail, må kjøpast inn denne veka.

Nevø1 - Kle og lita leike

Nevø2 - Kle og duplo

Bror -

Syster - Kle?

Henrik sine oldeforeldre (5 oldemødre og 1 oldefar) - Handkle og bilete av H

Kusine K - Ventar på ønskjeliste

Fetter E - Kjem ikkje på i farten

Kusine I - Musikken til Highschool Musical2

silvius -

Knerten til veslo - ?

M til liv- ?

Venepar A og GO - Handkle

Dotter1 - Kle

Dotter2 - Kle

Son - Kle, str 96-100

Veninne G + T - Spa-sett på Apotek1

Nabo P - Kle

Nabo S - Kle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sikkert ein ladar du kan låna, skal eg senda han til deg, eller skal me prøva å få tl eit treff? :)

Neida, det går bra. Eg har kjøpt meg ny lader, for eg var så godt som tom for strøm då eg kom heim. Men den er ikkje noke god egentlig. Eg må jo røre på telefonen kvart 5. minutt (litt overdriving, men det føles sånn..) for å få den til å lade. :kjefte: Med originalladeren gjekk det ca 1 time før batteriet var fullada. Eg måtte berre sjekke at den ikkje ligg hos deg før eg kjøper ny i ein litt meir pålitelig butikk. :)

Men et treff er eg med på uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert julegåveliste:

Mannen - Videokamera

(eg ønskar meg mammadogeribukse med stretch-liv, nye sko og rettetang, (oioi, så dyre ting då...))

Svigers - Fotobok +

Mine foreldre - Fotobok +

Svigerinne og svoger -

Niese - Kle

Svoger og svigerinne - Bake it easy

Nevø1 - Kle

Nevø2 - Kle

Bror -

Syster - Kle?

Henrik sine oldeforeldre (5 oldemødre og 1 oldefar) - Handkle og lita fotobok

Kusine K - kle

Fetter E - kle

Kusine I - kle

silvius -

Knerten til veslo - ok

M til liv- ok

Venepar A og GO - Handkle

Dotter1 - Kle

Dotter2 - Kle

Son - Kle

Veninne G + T - Spa-sett på Apotek1

Nabo P - Kle

Nabo S - Kle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...