Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bra å ha prioritering! :) Eg ville også bli ferdig med skulen først, og ha meg fast jobb. Ja, vart jo ferdig med skulen, men fast jobb var det litt verre med.. Menmen! Ein av to er ikkje så verst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mange som har vore her sidan eg var her sist! :)

En av to er jo 50%, og det er jo slett ikke ille det :)

En av to er ikke verst! :) Skulle jeg mot all formodning bli gravid under studiene, så får vi krysse den broa da.

Ja, eg syns ikkje 50% er så gale. :hihi:

Og Saeria; eg har høyrt av fleire at om du skulle vera så heldig/uheldig å bli gravid under skulegang, så er det visst mange økonomiske fordelar. :)

Eg skal ha eksamen 5. desember, er de heime då? Håpar å kunne komme innom med Henrik-kleda og slikt!! :)

Såvidt eg veit er me heime då, ja! :) Kjem de alle tre eller berre du?

Har du vært noe mer hos fysio?

Var på mandag som var og skal i morgon. Han ville eigentleg ha meg inn ein gong til mellom, men var heilt fullbooka. Satsar på å få to gongar i veka framover. Har hatt kjempevondt heile helga. Klarar ikkje verken sitja, stå, gå eller ligga utan å ha vondt no... Må variera heile tida.

Nett no står eg eigentleg å styk på merkelappar i kleda til Henrik. Men det gjer vondt å stå å stryka i lengre tid, så eg pausar 'an litt her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor store er de lekekassene dere bytter på da?? *lur ide*

Me har kjøpt sånne som dette på Ikea. Veldig greie, me har tre stykk og har lokk til. Dei fins i blå, grøn, kvit og rosa. :)

Merkelapper ja, der sa du noe. Fått noen nye bodyer av mamma og diverse som må merkes

Ja, det er greit å ha det gjort før i morgon tidleg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har merket de og mange strømpebukser, i og med at M ikke kan bruke ull lenger så har vi mått handle ja.

Ja, det er klart! Vil du ha det til jul, kanskje? Ikkje så spennande, ja eg veit det, men det er jo nyttig. :)

Takk for koselige bilder :)

Alt i orden. :) Bra at dei kom fram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei jeg tror vi har så det holder nå. Vet ikke helt hva M ønsker seg men det er veldig gøy med alt som kan stables og rives ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da.

Håper det går bedre med deg fremover, det er kjipt å bli sykemeldt, det er så lenge igjen enda... men viktigere å ta vare på seg selv enn å gå på jobb, selvsagt!

Tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...