Pepita Skrevet 6. november 2007 #581 Del Skrevet 6. november 2007 Gratulerer med ny spire i magen Spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. november 2007 Forfatter #582 Del Skrevet 6. november 2007 Ja, me sov godt me. Men H har vore heime i dag også, med pappaen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 8. november 2007 #583 Del Skrevet 8. november 2007 Hvordan går det med Junior nå da? Jeg håper han er blitt bedre, det er jo ikke noe kjekt å være syk, hverken for liten eller stor. Og hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veslo Skrevet 8. november 2007 #584 Del Skrevet 8. november 2007 Gratulerer med magen vennen min!!!!! :) Fekk eeendeleg sendt avgårde bursdagshelsing til H i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. november 2007 #585 Del Skrevet 8. november 2007 Gratulerer med magen Linn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. november 2007 Forfatter #586 Del Skrevet 8. november 2007 No dansar eg rundt på stovegolvet her! Veslo! :hoppe: :danse: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. november 2007 Forfatter #587 Del Skrevet 8. november 2007 Takk for besøk til dåke andre også, forresten. Det går fint med Henrik, me var til legen i dag og han har 11 i crp. Noko liv kunne fortelja meg at var virus. Legen sa at H var stort sett over det verste og ville ikkje setja han på nokon medisin som helst. Og det plar dei vel heller ikkje når det er virus.. Eg har det finfint. Kosar meg med magen og gjekk med snekkerbukse for første gong i dag. Mest i mangel på reine kosebukser og fordi eg skulle til legen med H var det greit å sjå litt "skikkeleg" ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veslo Skrevet 9. november 2007 #588 Del Skrevet 9. november 2007 Har du magen begynt å synes...? Den kjem vel gjerne tidlegare i svangerskapt nr. 2? Spennande! Er utruleg glad på dykkar vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 9. november 2007 #589 Del Skrevet 9. november 2007 Det snør jo oppi høgden hos dåke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. november 2007 #590 Del Skrevet 9. november 2007 Ehh... det snør faktsik i Bergen sentrum også, så at det snør "i høyden" tviler jeg ikke på..... (men i sentrum smelter det når det lander da... vet ikke hva det gjør andre steder) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. november 2007 #591 Del Skrevet 9. november 2007 Korreksjon, det snør i sentrum, og legger seg hvitt på bakken, så lenge bakken ikke er asfalt (altså på tak, benker, grusen på lekeplassen, biler etc) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. november 2007 Forfatter #592 Del Skrevet 10. november 2007 Snøen har lagt seg og me har vel nesten ti cm her no. Me har vore ute og bygd snømann. Henrik syns det var rart med snø, for det var kaldt og vått og smakte ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. november 2007 Forfatter #593 Del Skrevet 10. november 2007 Magen viser ikkje nei, veslo. Men dei vanlege buksene mine er litt trange og ubehagelige å ha på. Har nok lagt på meg eit par kilo allereie, er rimeleg oppblåst. Men ingen babymage enno. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. november 2007 Forfatter #594 Del Skrevet 10. november 2007 Det er snart jul og på tide med ei julegåveliste: Mannen - ? Henrik - Ønskjer seg duplo, megablocks, akebrett, gutedokke, bøker, kle (80-86), puttekasse, togbane og så vidare.... Så det er masse å velgja i! Svigers - Fotobok Mine foreldre - Fotobok Svigerinne og svoger - Niese - Svoger og svigerinne - Nevø1 - Nevø2 - Bror - Syster - Kle? Henrik sine oldeforeldre (5 oldemødre og 1 oldefar) - Handkle og bilete av H Kusine K - Ventar på ønskjeliste Fetter E - " Kusine I - " silvius - Tips, takk! veslo og veslomannen - Tips, takk! Knerten - ? liv og livmannen - Tips, takk! M - ? Malama og Malamamannen - Hemmeleg Venepar A og GO - Usikker, kjæresteting, kanskje? Dotter1 - Kle Dotter2 - Kle Son - Kle Veninne G + T - Usikker, kanskje velværeprodukt/kjæresteting/ting til leiligheten? Nabo P - Kle Nabo S - Kle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 10. november 2007 #595 Del Skrevet 10. november 2007 Snøen har lagt seg og me har vel nesten ti cm her no. Me har vore ute og bygd snømann. Henrik syns det var rart med snø, for det var kaldt og vått og smakte ingenting. Så kjekt for for Henrik å få leke litt med snø da, selv om han ikke helt skjønner seg på det. Skulle ikke dere bort i helga? Også så flink som du er å planlegge julegaver da. Må ta meg sammen og lage liste snart jeg også kanskje.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. november 2007 Forfatter #596 Del Skrevet 10. november 2007 Skulle igrunnen til foreldra mine, men med all denne snøen vågar eg meg ikkje lengre enn ned på senteret. Så om de ikkje har noko å gjera i helga, kan de godt ta ein tur innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 10. november 2007 #597 Del Skrevet 10. november 2007 Rask samtale med min mann, og han sier at vi gjerne kan ta en tur i morgen? (I dag har han visst planlagt å jobbe litt hjemme. (sendte noen regneark hjem, for å kunne gå tideligere fra jobb) Det er helt sikkert mulig å overtale ham til å legge om planene, om det passer bedre med tur i dag altså!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. november 2007 Forfatter #598 Del Skrevet 10. november 2007 Passar heeeilt fint med besøk i morgon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. november 2007 Forfatter #599 Del Skrevet 10. november 2007 Tåler dåke nøtter begge to Malama? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 10. november 2007 #600 Del Skrevet 10. november 2007 Vi tåler nok nøtter begge to ja... jeg er bare litt sånn sær så jeg spiser det ikke. (altså, sånn at jeg ikke setter meg til å spise nøtter, men jeg tåler det sånn i noe, du skjønner) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå