Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan går det med Junior nå da? Jeg håper han er blitt bedre, det er jo ikke noe kjekt å være syk, hverken for liten eller stor.

Og hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for besøk til dåke andre også, forresten. Det går fint med Henrik, me var til legen i dag og han har 11 i crp. Noko liv kunne fortelja meg at var virus. Legen sa at H var stort sett over det verste og ville ikkje setja han på nokon medisin som helst. Og det plar dei vel heller ikkje når det er virus..

Eg har det finfint. Kosar meg med magen og gjekk med snekkerbukse for første gong i dag. :ler: Mest i mangel på reine kosebukser og fordi eg skulle til legen med H var det greit å sjå litt "skikkeleg" ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh... det snør faktsik i Bergen sentrum også, så at det snør "i høyden" tviler jeg ikke på..... (men i sentrum smelter det når det lander da... vet ikke hva det gjør andre steder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korreksjon, det snør i sentrum, og legger seg hvitt på bakken, så lenge bakken ikke er asfalt (altså på tak, benker, grusen på lekeplassen, biler etc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøen har lagt seg og me har vel nesten ti cm her no. :) Me har vore ute og bygd snømann. Henrik syns det var rart med snø, for det var kaldt og vått og smakte ingenting. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen viser ikkje nei, veslo. Men dei vanlege buksene mine er litt trange og ubehagelige å ha på. Har nok lagt på meg eit par kilo allereie, er rimeleg oppblåst. Men ingen babymage enno.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er snart jul og på tide med ei julegåveliste:

Mannen - ?

Henrik - Ønskjer seg duplo, megablocks, akebrett, gutedokke, bøker, kle (80-86), puttekasse, togbane og så vidare.... Så det er masse å velgja i!

Svigers - Fotobok

Mine foreldre - Fotobok

Svigerinne og svoger -

Niese -

Svoger og svigerinne -

Nevø1 -

Nevø2 -

Bror -

Syster - Kle?

Henrik sine oldeforeldre (5 oldemødre og 1 oldefar) - Handkle og bilete av H

Kusine K - Ventar på ønskjeliste

Fetter E - "

Kusine I - "

silvius - Tips, takk!

veslo og veslomannen - Tips, takk!

Knerten - ?

liv og livmannen - Tips, takk!

M - ?

Malama og Malamamannen - Hemmeleg ;)

Venepar A og GO - Usikker, kjæresteting, kanskje?

Dotter1 - Kle

Dotter2 - Kle

Son - Kle

Veninne G + T - Usikker, kanskje velværeprodukt/kjæresteting/ting til leiligheten?

Nabo P - Kle

Nabo S - Kle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøen har lagt seg og me har vel nesten ti cm her no. :) Me har vore ute og bygd snømann. Henrik syns det var rart med snø, for det var kaldt og vått og smakte ingenting. :ler:

Så kjekt for for Henrik å få leke litt med snø da, selv om han ikke helt skjønner seg på det.

Skulle ikke dere bort i helga?

Også så flink som du er å planlegge julegaver da. Må ta meg sammen og lage liste snart jeg også kanskje....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle igrunnen til foreldra mine, men med all denne snøen vågar eg meg ikkje lengre enn ned på senteret. :ler: Så om de ikkje har noko å gjera i helga, kan de godt ta ein tur innom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rask samtale med min mann, og han sier at vi gjerne kan ta en tur i morgen? (I dag har han visst planlagt å jobbe litt hjemme. (sendte noen regneark hjem, for å kunne gå tideligere fra jobb) Det er helt sikkert mulig å overtale ham til å legge om planene, om det passer bedre med tur i dag altså!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tåler nok nøtter begge to ja... jeg er bare litt sånn sær så jeg spiser det ikke. (altså, sånn at jeg ikke setter meg til å spise nøtter, men jeg tåler det sånn i noe, du skjønner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...