Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min form er nokonlunde, eg berre hostar no. Men det til gagns då, sjølvsagt. Mannen hostar om mogleg enno verre. Og H har fått skikkeleg diarè. Usj, åtte bæsjebleier siste 20 timane og eit utbæsja badevatn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det er to uker til vi kommer så rekker dere å bli friske!

Men det er vannkopper i barnehagen til Markus... Ingen på hans avdeling enda da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, sannelig om jeg vet, er jeg også veldig treig? Nei, tror sannelig denne tickeren bare har sneket seg inn uten et ord?

Men så spennende da, gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi!!! Er du gravid!!!

Gratulerer!!!!!!!! :klemmer:

Og så så langt på vei allerede uten å ha sagt noe!!! Blir sånn hurtigsvangerskap for oss utenforstående da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten fundering som har lagt litt i bakhodet mitt en stund... En gang var du like KG-aktiv/avhengig som meg... nå ser jeg deg nesten ikke her mer (men jeg er vel ikke sååå flink til å legge spor etter meg lenger jeg heller...) har du klart å bli kvitt nett-avhengigheten, eller er du aktiv andre steder? (Eller er det såååå slitsomt å være mamma at nettet bare må nedprioriteres kansje? Alle på jobb forteller meg at jeg ikke vet hva det vil si å ha det travelt, for det trodde de at de visste, men nei, verden med barn er så komplett annerledes. så jeg regner med at verden med barn ER komplett annerledes. Men forum-fri?) Er det en annen plass jeg "finner" deg? Var så koselig å følge deg i dagboka selv om vi ikke møtes så ofte.

Det ligger et takkekort hjemme hos oss og venter på at det skal få bli levert. Men selv om jeg ikke vet hva det vil si å ha det travelt, så skal det jo passe.... Vi kunne jo bare droppa det i postkasa da. Hadde bare tenkt at vi kunne møtes, for det er jo ikke så ofte vi ses, dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, var det ikkje artig å finne det ut på ein slik måte då? :ler:

Koseleg med gratulasjonar forresten, tusen takk! :)

Måtte berre holde korta tett til magen ( :lol: ) for at ingen skulle få med seg at dette vidunderlege hadde skjedd, før dei skulle. Derfor har det nok blitt litt lite KG-aktivitet i det siste..

Eg er aktiv på eit mamma-forum, Malama, babyprat.com. Men der er eg berre på eit privat forum, og snakkar berre om Småtten heile tida.

Men eg kan då gjera eit forsøk på å blåsa litt liv i denne boka igjen, og om ein moderator les dette hadde det vore fint å fått boka over i graviditetsdagbøkene igjen! :hoppe: Men det blir nok masse prat om både Småtten og Småsmåtten, altså! :)

Første oppdatering kjem her!

I helga har me feira bursdag; første bursdagen til Småtten! Han er så flott! Nydelege og vakre, skjønne guten min! (usj, klissete :rofl: )

Og då fortalte me familien om Småsmåtten ved hjelp av ein body som liv har laga for meg, der det står på magen "Eg ska' bli..." og på ryggen "...storebror!"

Trøtt og sliten etter lang dag no, jobbar i barnehage for tida, og det er ingen sak når ein i tillegg er småbarnsmamma og gravid!

Må prøva å få til eit møte etterkvart Malama!

I morgon kjem liv og M! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kvar dag etterpå også, så det er så kos! Har kjent fleire gongar i dag! :)

Kanskje eg er lengre på veg enn antatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et privat babyprat-forum har nok ikke jeg så mye å gjøre nei, det etr liksom grenser for hvor mye jeg har å bidra med der. Jeg har ikke noe mot å høre på altså, men har ikke så mye å snakke om selv da...

Men, følger gjerne med på prat om småtten og småsmåtten her altså! Småtten ER jo en skjønn fyr, og tviler ikke på at småsmåtten blir like deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...