momo Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Lurer på dere som er ekstremt allergiske; hvordan takler dere det? og hvor ille er allergien? og får dere forståelse for allergien?
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Lurer på dere som er ekstremt allergiske; hvordan takler dere det? og hvor ille er allergien? og får dere forståelse for allergien? ← Mange skjønner ikke hva vi sliter med. jeg selv reagerer med elveblest...for meg er det grusom. Hodet ser ut som en ballong med stor verandaleppe. kan få det hvor som helst på kroppen. De dagene går jeg ikke ut. tar et døgn får det går ned og da etter nasse kortisontabletter som er nødmedisin. skal jeg til utlandet,må jeg ha med sprøyter i tilfelle stikk. sprøyter som er rådyre og som må kastes etter tre mnd om de ikke blir brukt. Husstøv reagerer eg mye på. Likeså i polensesongen. Mye jeg hverken kan spise eller ta i. Mange har latterliggjort dette problemet mitt. For meg er det en alvorlig sak. bla når elveblestanfallet kommer, så blir jeg helt satt ut i hodet. jeg klarer ikke den enkleste ting. ellers ser jeg sprek og rask ut. (på gode dager) det er vel folks uvitenhet som gjør dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå