Gå til innhold

Besvime med trange klær

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan man holde på å besvime hvis man har ei trang bukse på seg. Hvordan er det med blodsirkulasjonen dersom man går med trange klær?

Håper på svar fordi jeg nesten opplevde å besvime, men vet ikke om det kom av den trange buksa jeg hadde på?

Noen som har opplevd liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er logikken?

Du kan ikke besvime at den trange buksa

Gjest Miss Guided
Skrevet

Hvis du har så trange klær at du besvimer så er det på tide å gå opp en størrelse.

Men jeg tror ikke det har med buksa å gjøre for det skal vel godt gjøres i hele tatt å få på seg en så trang bukse, og som regel tyter den overflødige huden opp over linningen. Men kan det være behagelig å gå i så trange klær da?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Buksa var trang i midjen, men jeg vet ikke om det har noe å si for blodtilførselen til hjernen. Jeg har kastet buksa nå;)

Men en annen sak er at jeg er mye trett/søvnløs og det kan være det som var årsaken den dagen og jeg hadde fryktelig vondt i skuldrene. Kanskje det var alt dette tilsammen som gjorde at jeg nesten besvimte.?

Skrevet
Buksa var trang i midjen, men jeg vet ikke om det har noe å si for blodtilførselen til hjernen. Jeg har kastet buksa nå;)

Hjertet sitter litt høyere enn midjen så tror ikke du trenger å bekymre deg for noen sammenheng der :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...