Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Kan man holde på å besvime hvis man har ei trang bukse på seg. Hvordan er det med blodsirkulasjonen dersom man går med trange klær? Håper på svar fordi jeg nesten opplevde å besvime, men vet ikke om det kom av den trange buksa jeg hadde på? Noen som har opplevd liknende?
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Hvor er logikken? Du kan ikke besvime at den trange buksa
Gjest Miss Guided Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Hvis du har så trange klær at du besvimer så er det på tide å gå opp en størrelse. Men jeg tror ikke det har med buksa å gjøre for det skal vel godt gjøres i hele tatt å få på seg en så trang bukse, og som regel tyter den overflødige huden opp over linningen. Men kan det være behagelig å gå i så trange klær da?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Buksa var trang i midjen, men jeg vet ikke om det har noe å si for blodtilførselen til hjernen. Jeg har kastet buksa nå Men en annen sak er at jeg er mye trett/søvnløs og det kan være det som var årsaken den dagen og jeg hadde fryktelig vondt i skuldrene. Kanskje det var alt dette tilsammen som gjorde at jeg nesten besvimte.?
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Buksa var trang i midjen, men jeg vet ikke om det har noe å si for blodtilførselen til hjernen. Jeg har kastet buksa nå ← Hjertet sitter litt høyere enn midjen så tror ikke du trenger å bekymre deg for noen sammenheng der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå