flickan Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 I helgen som var var jeg plaget av at jeg hadde vondt i tannkjøttet/tennene.. Litt vanskelig å lokalisere hvor smertene kom fra.. Gjorde vondt hvis jeg trampet, gikk fort, løp eller ristet på hodet, men ikke når jeg tygget, la press på tennene eller brukte tanntdård og tannpuss. Merket heller ikke noe når jeg spiste, hverken kaldt eller varmt. Smertene har gått over nå, og jeg har time hos tannlegen i januar, så jeg tenkte å vente til da med å få undersøkt det. Men bør jeg framskynde det? Kan det være hull? Har aldri hatt hull tidligere, så jeg blir litt overrasket om jeg skulle ha det nå ..
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Skjønner ikke at det til stadighet spørres etter tannleger/leger her på forumet. 1) Tror dere virkelig at de har noen interesse av et useriøst forum som KG er? 2) Selvom noen påstår at det er tannlege/lege har dette ingen troverdighet så hvorfor ville dere stole på det?
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Ring tannlegekontoret ditt, de kan sikkert gi deg et fornuftig råd
flickan Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2006 Skjønner ikke at det til stadighet spørres etter tannleger/leger her på forumet. 1) Tror dere virkelig at de har noen interesse av et useriøst forum som KG er? 2) Selvom noen påstår at det er tannlege/lege har dette ingen troverdighet så hvorfor ville dere stole på det? ← hehe.. Skjønner ikke at du gidder å skrive et sånt svar.. du bidrar jo i så måte med useriøsieteten.. Men ja, etter hva jeg har sett er det da både tannleger, jurister, leger, bakere, gullsmeder, sykepleiere og jørgen hattemaker her.. Hvorfor ikke? Og jeg stoler ikke blindt på alle råd som gis her nei.. Ring tannlegekontoret ditt, de kan sikkert gi deg et fornuftig råd ← Kommer nok til å gjøre det ja..
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Men ja, etter hva jeg har sett er det da både tannleger, jurister, leger, bakere, gullsmeder, sykepleiere og jørgen hattemaker her.. Hvorfor ikke? ← Og hvordan kan du vite det? Alle leger ol vet at gi råd i en slik situasjon ikke er i tråd med deres etiske rettningslinjer!
flickan Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2006 Nei, jeg kan jo ikke vite det.. Men jeg velger likevel å tro at ikke alle her lyver til enhver tid. Men som sagt, jeg følger ikke blindt alle råd her slavisk. Kan jeg ikke få spørre likevel? Selv om det er uinteressant for deg, er det ikke det for meg. Jeg har fått mange fine råd her fra folk som kan mye om ulike temaer, utdannet eller ikke.
Kayli Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Til Bare Bea: jeg har hatt sånne smerter ved bihulebetennelse. Første gangen jeg hadde det var jeg faktisk hos tannlegen fordi jeg var sikker på at jeg hadde betennelse eller hull. Han fant sevlfølgelig ingenting.... Etter noen dager fikk jeg feber og oppsøkte lege, og da fikk jeg vite at det var bihulene som gav meg disse plagene. Bihulebetennelse går ofte over av seg selv, så det kan ha vært det du har vært borti.
flickan Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2006 Til Bare Bea: jeg har hatt sånne smerter ved bihulebetennelse. Første gangen jeg hadde det var jeg faktisk hos tannlegen fordi jeg var sikker på at jeg hadde betennelse eller hull. Han fant sevlfølgelig ingenting.... Etter noen dager fikk jeg feber og oppsøkte lege, og da fikk jeg vite at det var bihulene som gav meg disse plagene. Bihulebetennelse går ofte over av seg selv, så det kan ha vært det du har vært borti. ← Ja, det tror jeg jammen er årsaken. Lå med feber og tette bihuler store deler av forrige uke. Levde på nesespry og paracet.. det forklarer nok hvorfor det forsvant tidvis med nesesprayen også. Takk, nå bekymrer jeg meg ikke så mye for om det er hull. Ringte tannlegen i dag, og han sa at det holdt å sjekke det opp i januar siden jeg ikke hadde vondt lenger. Takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå