Gå til innhold

Bytte fra Diane til Yasmin?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

Jeg har gått på Diane i halvannet år nå. Dette fordi jeg sleit mye med uren hud på ryggen, noe som var veldig hemmende i forhold til samboer og sommer, i tillegg til at det var ubehagelig å ligge på ryggen og ha på seg sekk. Følte meg rett og slett utrolig ekkel. Hadde egentlig ikke hatt så store problemer med det før, ikke i et så stort omfang.

Jeg har merket én bivirkning, og det er redusert sex-lyst. Den er ikke helt borte, men jeg merker forskjell, og det syns jeg er trist. Legen sier også at det er mye hormoner i Diane, og at jeg bør vurdere å bytte til Yasmin.

Er Yasmin like bra mot uren hud? Og hvordan er det med sex-lyst? Hvis huden er like bra (eller litt dårligere), og sex-lysten blir bedre eller like god/dårlig, så vurderer jeg å bytte til Yasmin.

Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huden min gjorde ikkenoe av å gå på Yasmin. Sexlysten derimot... Den forsvant sakte men sikkert kan vi si...

Uansett er det umulig å si hva som vil skje med deg. Vi reagerer forskjellig på hormonene.

Skrevet

Diane virket bedre på min stygge hud. Yasmin hjelper også men den har i allefall vært en dreper på min sexlyst.

Skrevet

Anbefaler ikke Yasmin! Jeg ble skikkelig deppa, svimmel og fikk veldig vondt i magen av den. Begynte å grine av ingenting!

Skrevet

Jeg ble litt små deppa av Diane, men har bare positivt å si om Yasmin

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Jeg har brukt yasmin i maaaange år til jeg ble gravid nå. Er kjempefornøyd. Har ikke hatt en eneste bivirkning. ikke uren hud, ikke vektoppgang. ikke vært deppa, og hvertfall ikke minsket sexlyst.

Så jeg har ingenting negativt å si om yasmin.

Folk reagerer vel forskjellig på pillene. Og selv om man får nedsatt sexlysst trenger det jo ikke å bare ha noe med pillene å gjøre tenker jeg....??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...