Gjest Hedda Gabler Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Usj, jeg har en kul bak i gommen, den er irriterende og litt vond. Har hatt noen dager. Noen som aner hva dette er?
Amanlis Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Eller det kan være en betennelse i forbindelse med en visdomstann.
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Pleier å få det vis jeg spiser noe som lager "blåkul" ved å treffe oppi der. Potetgull, knekkebrød o.l
Gjest Hedda Gabler Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Nope. Men takk for forslag! Visdomstennene har jeg trukket for lengst, og kulen sitter midt i munnen, oppe, langt bak. Den er der ennå! Kan jo være noe jeg har spist, men har aldri opplevd det før.
Sniglå Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Midt i ganen? Den harde delen av ganen? Da kan det være en normalvariant av anatomien som vi kaller for torus Men umulig å si sånn uten videre, det enkleste er jo å ta en telefon til tannlegen
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 Er det en form for "sprekk" ca midt på den?
Gjest Hedda Gabler Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 (endret) Nei. Kul på størrelse med et kronestykke, tenker jeg. LItt øm, men mest irriterende. Hva er en Torus, Sniglå? Endret 6. desember 2006 av Hedda Gabler
Sniglå Skrevet 6. desember 2006 #10 Skrevet 6. desember 2006 Det er en liten beinutvekst som kan komme i midtlinjen i ganen, eller på baksiden av de små jekslene i underkjeven. Det vokser sakte, sånn at en som regel ikke merker de, og de stopper å vokse etter en stund. Ikke noe farlig, og ansees som en normalvariant av anatomien, som jeg sa. Men om det er det DU har er for meg egentlig helt umulig å si
La Luna Skrevet 6. desember 2006 #11 Skrevet 6. desember 2006 Pleier å få det vis jeg spiser noe som lager "blåkul" ved å treffe oppi der. Potetgull, knekkebrød o.l ← Hva er blåkul....?
Gjest Hedda Gabler Skrevet 6. desember 2006 #12 Skrevet 6. desember 2006 Ringer tannlegen, jeg. Den er egentlig ikke midt i ganen, kjenner jeg, litt til den ene siden.
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #13 Skrevet 7. desember 2006 Hva er blåkul....? ← Dersom du tryner ned trappa og får ei svær blå kul i panna så har du ei blåkul
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå