Gå til innhold

julegave innkjøp ...

*miolin*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pleier aldri å begynne å kjøpe julegaver før siste uka før jul, da stresser jeg rundt.

Men ikke i år :sjarmor: nå er jeg ferdig med alle julegavene til nieser og nevøer, har kjøpt litt til våre egne barn også, så dette året ligger jeg bra ann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år er jeg mye tidligere ute enn ellers.

Har bare mannen igjen. :sjarmor: Vanligvis blir det ikke før midt i desember.

Men det dukker nok opp en eller to 'ekstragaver' sånn innpå jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner i november. Prøver å være helt ferdig i midten av desember. I år mangler jeg to små gaver til, så rekker nok deadlinen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig med det meste. Begynte ganske tidlig i år. I tillegg har jeg laget noen gaver selv - synes det er veldig koselig med hjemme-laget gaver. Tror jeg blir ferdig til slutt av denne uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanligvis starter jeg på denne tida, men i år har jeg vært flink, så jeg har bare en julegave igjen! Blir deilig å ha god råd i desember for en gangs skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet såvidt i midten av oktober, men har kjøpt flesteparten i november. Har kun igjen de jeg skal lage, de holder jeg fortsatt på med. Men jeg slipper iallefall stress i fulle butikker. Også er det godt når desemberlønna kommer, og jeg har kjøpt de fleste gavene allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ferdig :hoppe:

Har laget veldig mye i år (alle de vanskelige...), så det begynte vi med i slutten av oktober tror jeg. Kjøpte det siste i går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O fred o lykke sier jeg bare. Har 2 små gaver igjen som kjøpes mandag og DA er jeg ferdig!! Julekortene ble sendt i dag faktisk!! Første gang EVER at jeg er så tidlig ferdig!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner å planlegge i oktober, og starter kjøpene i november. I slutten av november har jeg kontroll på det meste. Vi har mange å kjøpe til, så for å slippe stressgaver, så er det tidligst mulig som gjelder. Jeg avskyr å måtte gi en gave til noen som jeg føler ikke passer personen helt. Dessuten bor mange av de vi gir gaver til et stykke unna, så vi må ha tid til å kjøre gavene ut også.

Jeg ble helt ferdig i går med gavene, og grunnen til at det ble så "sent" var fordi jeg måtte vente på en pakke jeg bestilte i november.

Nå er en tyngde tatt av skuldrene mine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte inn til sønnen min i går, samt noen andre unger vi kjøper til.

Det vil si at jeg snart er ferdig, har kun tante/onkel, bestemor/bestefar og mannen min igjen. Det andre er kjøpt inn i november allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle julegavene (bortsett fra til sambo) er ferdig kjøpt, pakket og sendt avgårde til familien min.

Jeg har begynt å handle til de på hans side av familien. De er bare noen få. Julegavehandelen startet for alvor i midten/slutten av november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte den første gaven i juni.

Begynte for alvor i oktober.

Er helt ferdig nå ;)

Jeg bruker også mye tid på planlegging av gavekjøpene slik at jeg vet hva jeg skal ha før jeg begynner å handle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år begynte jeg tidlig i desember. Er stort sett ferdig, mangler en eller to, så er det i boks...:smile:

Deilig å bli ferdig i god tid før julaften, for da kan man kose seg med andre ting de siste dagene.. :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner veldig tidlig, gjerne i september/oktober. Det er kanskje ikke så veldig målrettet, men mer at jeg kommer over noen gode tilbud som jeg vet kan passe til noen. Gjerne bøker og leker til barn eller klær til bestemor.

Men den skikkelige julehandelen starter jeg med i desember. I år venter jeg helt til neste helg siden jeg har eksamen og en leilighet som må prioriteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav, ser at jeg er sent ute i forhold til de fleste her. Skal kjøpe gaver denne uka, er av den typen som ikke greier å starte tidlig. I år har jeg også bevisst ventet til eksamen var unnagjort. Kjøper vel rundt 20 gaver, planlegger en del på forhånd, og gjør derfor unna gavekjøpene kjapt og effektivt. Satser på å ha det unnagjort i løpet av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...