Gå til innhold

Mc dreamy

Fremhevede innlegg

Skrevet
:) :icon_razz: Noen som ser på Greys Anatomy hell???? Noen som har drømmer om herr Mc Dreamy?? Han er :-D LEKKER! :dusje:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja han er lekker. Muligens litt lav. Hørt han egentlig har et voldsomt afrolignende hår, og bruker flere timer på å få håret slik som han har det i Greys :ler:

Skrevet
Ja han er lekker. Muligens litt lav. Hørt han egentlig har et voldsomt afrolignende hår, og bruker flere timer på å få håret slik som han har det i Greys :ler:

Morsomt om det er sant, siden han blir omtalt som 'fyren med fint hår' i serien.

Har akkurat blitt hektet på Grey's anatomy. Har sett sesong 1, sesong 2 og alt som er vist i usa (10 eps) av sesong tre på under en uke... :sjenert:

Skrevet

Ikke ser han lekker ut, og rollefiguren er jo en fjott, så hvorfor man synes han er så fantastisk skjønner ikke jeg.

Skrevet

Njææ. Han som spiller Preston Burke er kjekkere. Grey's Anatomy er en bra serie, men jeg får fnatt av hun som spiller hovedrollen.

Skrevet

Burke er HOTT. Men Mc.Dreamy er absolutt sjarmerende. Men ikke direkte kjekk.

Lurer på om Ellen Pompeo (Meredith Grey) har fått botox i leppa. Den ser så rar ut.

Skrevet

McSteamy er også hot - sjekk den overkroppen ;)

Skrevet

McDreamy er rett og slett bare -NAM!!

Skrevet

Synes han er sjarmerende, men ikke drømmemannen...

Skrevet

Jeg synes at dr. Burke er mer "snadder" enn McDreamy ;)

Skrevet

Jeg tror jeg sier ja takk begge deler, men når det gjelder sjarm synes jeg det er få som slår Patrick Dempsey.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg ser at han er kjekk, men det er ikke sånn at utseende hans i seg selv appellerer så mye til meg. Det er mer rollefiguren og sjarmen jeg liker.

Dr. Burke syns jeg stort sett er irriterende. Syns ikke at han er spesielt kjekke heller, men det henger kanskje sammen med det første.

Skrevet

McDreamy er grei, doktor House er mye mer fascinerende :sjarmor:

Men det er jo en annen serie, da :sjenert:

Skrevet

Hvilken serie? Noe som er verdt å få med seg? Jeg er på utkikk etter en ny serie å se på.

Skrevet
doktor House er mye mer fascinerende :sjarmor:

OH YEAH! :sjarmor: Jeg tar House over McDreamy any day. :sjarmor:

Skrevet
Hvilken serie? Noe som er verdt å få med seg? Jeg er på utkikk etter en ny serie å se på.

Absolutt. Går på onsdager på NRK1.

Gjest -eline-
Skrevet
Absolutt. Går på onsdager på NRK1.

Åh, det hadde jeg ikke fått med meg, har sett House MD i utlandet og likte absolutt serien, så den må jeg få med meg. 3 sykehusserier på 3 dager ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...