engelen ane Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 :icon_razz: Noen som ser på Greys Anatomy hell???? Noen som har drømmer om herr Mc Dreamy?? Han er :-D LEKKER!
Bambine Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Ja han er lekker. Muligens litt lav. Hørt han egentlig har et voldsomt afrolignende hår, og bruker flere timer på å få håret slik som han har det i Greys
Gjest Meep Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Ja han er lekker. Muligens litt lav. Hørt han egentlig har et voldsomt afrolignende hår, og bruker flere timer på å få håret slik som han har det i Greys ← Morsomt om det er sant, siden han blir omtalt som 'fyren med fint hår' i serien. Har akkurat blitt hektet på Grey's anatomy. Har sett sesong 1, sesong 2 og alt som er vist i usa (10 eps) av sesong tre på under en uke...
Gjest allium Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Ikke ser han lekker ut, og rollefiguren er jo en fjott, så hvorfor man synes han er så fantastisk skjønner ikke jeg.
Gjest Kermit Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Njææ. Han som spiller Preston Burke er kjekkere. Grey's Anatomy er en bra serie, men jeg får fnatt av hun som spiller hovedrollen.
Gjest Meep Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 Burke er HOTT. Men Mc.Dreamy er absolutt sjarmerende. Men ikke direkte kjekk. Lurer på om Ellen Pompeo (Meredith Grey) har fått botox i leppa. Den ser så rar ut.
orakel Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 McSteamy er også hot - sjekk den overkroppen
Karamba Skrevet 6. desember 2006 #10 Skrevet 6. desember 2006 Synes han er sjarmerende, men ikke drømmemannen...
Lillie Skrevet 6. desember 2006 #11 Skrevet 6. desember 2006 Jeg synes at dr. Burke er mer "snadder" enn McDreamy
Malou Skrevet 6. desember 2006 #12 Skrevet 6. desember 2006 Jeg tror jeg sier ja takk begge deler, men når det gjelder sjarm synes jeg det er få som slår Patrick Dempsey.
Gjest Frk Åberg Skrevet 6. desember 2006 #13 Skrevet 6. desember 2006 Jeg ser at han er kjekk, men det er ikke sånn at utseende hans i seg selv appellerer så mye til meg. Det er mer rollefiguren og sjarmen jeg liker. Dr. Burke syns jeg stort sett er irriterende. Syns ikke at han er spesielt kjekke heller, men det henger kanskje sammen med det første.
Gjest Fresh Skrevet 6. desember 2006 #14 Skrevet 6. desember 2006 McDreamy er grei, doktor House er mye mer fascinerende Men det er jo en annen serie, da
Gjest Meep Skrevet 6. desember 2006 #15 Skrevet 6. desember 2006 Hvilken serie? Noe som er verdt å få med seg? Jeg er på utkikk etter en ny serie å se på.
Gjest Kermit Skrevet 6. desember 2006 #16 Skrevet 6. desember 2006 doktor House er mye mer fascinerende ← OH YEAH! Jeg tar House over McDreamy any day.
Gjest Kermit Skrevet 6. desember 2006 #17 Skrevet 6. desember 2006 Hvilken serie? Noe som er verdt å få med seg? Jeg er på utkikk etter en ny serie å se på. ← Absolutt. Går på onsdager på NRK1.
Gjest -eline- Skrevet 6. desember 2006 #18 Skrevet 6. desember 2006 Absolutt. Går på onsdager på NRK1. ← Åh, det hadde jeg ikke fått med meg, har sett House MD i utlandet og likte absolutt serien, så den må jeg få med meg. 3 sykehusserier på 3 dager
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå