Gjest Mann 30 Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Hei hei:) jeg har vært hos legen, og han sier at jeg har tagl kjertler på testiklene. To store, som ser ut som to kviser. Veldig stygt:(. så han sa, at d er ikke farlig og at jeg kan la dem være. Eller SKJÆRE dem bort hos fastlege. Dette skremmer meg litt, i og med at jeg må skjære vekk noe fra testiklene mine, høres ikke bra ut. vet dere om noen andre alternativer, til å få dette fjernet? Og hvis jeg absolutt må skjære dette bort, er d vondt? Han sa at d var som å fjerne en føflekk. Noen som vet om dette er vondt eller om d går greit?? Takk for alle svar
aimee Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Jeg pleier å fjerne talgkjertlene til kjæresten min med nål. MEN - de er i panna og ikke kjempestore. Hvis legen din mener de evt må skjæres ut, bør du høre på hans råd. Og nål på penis høres kanskje ikke så fristende ut, det heller Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Dette er kjempevanlig, og det er ikke farlig å fjerne dem i det hele tatt. De sitter i huden så de tar ikke bort noe fra testiklene dine, siden de ligger innenfor huden. Det er mye bedre å få de fjernet, for du kan risikere at de blir til store byller om du er skikkelig uheldig. Noen er mer diponert for slike kjertler enn andre....
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Tusen takk for alle svar. Skal fjerne dem i løpet av neste uke,så håper jeg bare at det ikke blir altfor vondt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå