Gå til innhold

Noen som bruker gangstaver??

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag lånte jeg svigermors gangstaver for å teste ut hva dette var for noe. Det var veldig greit å gå med de, men ventet til det var mørkt så ingen skulle se meg!!!

De sier at de vanlige gangstavene er bedre enn teleskopstaver pga teleskopstavene er svakere og kan bøye seg. Men på mandag er teleskopstaver medlemstilbud i Coop til 275 kr. Og det synes jeg er billig.

Noen som har enten det ene eller det andre, fordeler ulemper med begge?? Har mest lyst på de som ikke kan reguleres, men så var det prisen da.........

Videoannonse
Annonse
Gjest Zalomine
Skrevet

Mamma driver faktsik en gruppe med slik stavgang, hun anbeflae ikke telskopstaver da de bøyes lettere, kan knekke og slik, men det er jo en prioriterings-sak.

Vel, mamma går tur med revmatikere da (det er hun selv også) så de går ikke så fort eller langt, men dette er topp trening for hele kroppen, det er jo da vesentlig at du har rett teknikk. (Det er ikke som å gå på ski, staven skal ikke ned langt fremme, men i området ved helen av den fremste foten, eller noe slikt) Jeg kan ikke dette, aldri gått med staver, men det sies å være en flott trening for hele kroppen.

Men hva du velger av staver, teleskop eller ei, det er vel opp til egen økonomi, og om du trur du kommer til å bruke dem mye eller ei. Lite vits i å betale masse for noe du bare bruker en gang i månende, etter at mørket har senket seg, og ikke om sommeren, for da er det lyst så lenge.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...