Gå til innhold

Hjelp jeg klikker snart!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :forvirret: trenger litt hjelp, har søkt nettet og finner ikke helt ut hva det er?

Klør vanvittig i underlivet, merker det spesiellt når jeg skal legge meg, også er jeg helt tørr, har også noen små klumper, er litt rød, men har ingen utflod...holder på å klikke.................

Tenkte det kunne være sopp? Har hatt det på dene måten tidligere men det forsvant etter en dag, nå har jeg hatt det i flere dager. Bør jeg kontakte legen før jeg eventuellt går på en sopp kur??

Dette skjedde etter intim barbering og en one night stand hvor kondomen sprakk...er litt bekymret..

Kan noen hjelpe meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke noe moro ut, i hvert fall. Godt mulig det er en soppinfeksjon, men da ville du vel hatt utflod også? Eller det kan skyldes at håret begynner å gro ut igjen, det kan jo fort klø litt. Men etter en ubeskyttet ONS ville jeg nok tatt meg en tur til legen om jeg var deg. Om ikke annet så for å være på den sikre siden :) Du er sikkert frisk og rask, men ville det ikke vært godt å VITE det? Bekymring gjør jo også noe med kroppen, og hvis du går og kjenner veldig etter, er det fort gjort å klø bare av det. Håper det ordner seg!

Lykke til!

Skrevet
:) Tusen takk for hjelp, trengte vel egentlig noen som fortalte meg at jeg burde gå til legen. Ringer fast legen i morgen tidlig.....takk.. :)
Skrevet

Det ordner seg nok, skal du se :) Sov godt, pass på deg selv, og lykke til hos legen!

:klem: Pia

Skrevet

.......Takk for det Pia, skal prøve og sove om litt, det bare klør noe så innforj@vlig at jeg ikke får sove, så sitter her og surfer litt.....

Du er snill som gir så gode råd i natten... :klem:

Skrevet

Hva med å prøve å skylle med kaldt vann, og smøre med en MILD fuktighetskrem? Det pleier jo ofte å hjelpe når man har tørr og kløende hud..

Skrevet

Det høres veldig ut som sopp, men jeg er enig med Pialitta at du burde ta deg en tur til legen. Lykke til! :)

Gjest Silmarill
Skrevet

Hvis du ikke får legetime på en stund så kjøp Canesten på apoteket så lenge.(krem og stikkpiller)Canesten er reseptfritt og det skader ikke å bruke det selvom det viser seg at det ikke er sopp.

Gjest utlogget nå, ble litt for intimt
Skrevet

Du har vel forhåpentligvis kommet deg til lege nå, men jeg svarer allikevel jeg (kan jo hende noen andre trenger tips også).

Jeg har vært plaget endel med sopp, men også "tilstander" som høres lik ut som din. Som altså har lignet veldig på sopp, men hos meg har det ikke vært det. Symptomer som intenst kløe og svie, som har gjort det helt håpløst å sove, men uten den typiske sopputfloden (herlig tema dette ;) ) Så etter et par sånne utbrudd kom jeg meg til legen, og han konkluderte med at jeg hadde "eksemlignende hud" i underlivet. Festlig.. Det eneste han kunne hjelpe meg med var noen reseptbelagte salver som bare gjorde det hele verre så jeg måtte løpe i dusjen. Det eneste som hjalp for meg var å legge på en vaskeklut vridd opp i kaldt vann som smertelindring så jeg rakk og sovne. Jeg tror jeg har funnet årsaken nå. Etter at jeg fikk meg kjæreste og etter noen blodprøver (redd for kjønnssykdommer) begynte å bruke p-piller som prevensjon har jeg ikke vært plaget mer. Derfor har jeg konkludert med at jeg kanskje ikke tåler kondomer. Kanskje ikke du gjør det heller siden utbruddet ditt også kom i forbindelse med kondombruk. MEN; det kan være så mangt så bestill time hos legen, men dersom han ikke finner noe unormalt kan det jo være en mulighet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...