Gå til innhold

Girl Talk


michmo

Anbefalte innlegg

DET gjør jeg og, det har startet bra, og blir nok bare bedre :danse:

Så fint at du viser litt støtte likevel da :ler:

Kan jeg be en mod om å slette innlegg som ikke relaterer til forumet? Mine egne også, såklart. Hovedformålet mitt her er fortsatt å informere.

Endret av michmo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må si jeg virkelig blir provosert over hvor nedlatende holdninger fra voksne mennesker det er som kommer fram her. Michmo har gått inn for å lage et positivt samlingssted for ungejenter og legger ut informasjon om forumet. Og ender opp med å få mye usaklige dritt tilbakemeldinger og å bli rakket ned på personlig. Når det vises slike holdninger her på forumet så er det nok like greit at det nå eksisterer et eget forum for de litt yngre, slik at de slipper å bli møtt med slike holdninger.

Har du ikke noe pent, eller i det minste konstruktivt å si så kan du faktisk holde kjeft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Og Silmarill, sønnen din kan gjerne kikke, men foreløpig får ikke gutter registrere seg, kan hende vi åpner en "guttas sone" etterhvert. Men han kan jo lese hvertfall!

Syns du og dine medarbeidere har vært utrolig flinke :) og ja sønnen min kommer nok til å titte innom (har ikke nevnt det enda da) ;)

Endret av lillesky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært inne på forumet ditt, michmo... Men den dritten du får her (fra en viss person), fortjener du uansett ikke!!! :frustrert:

Lykke til! :klem:

Hilsen gamle Ugla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, takk for støtten til Ugla og Silmarill, det er godt å vite at noen støtter meg også :) Og silmarill, la meg vite hva han synes da! Hehe.

Endret av michmo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefint! Bare be ham huske aldersgruppen da, siden vi også har temaer som sex og samliv synes jeg 15 er absolutt nedre aldersgrense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter
Skal ta meg en tur innom forumet når det har gått ett par uker og jeg kan garantere deg at jeg vil finne innlegg om følgende temaer:

1. Kjæresten min slår meg, er det normalt?

2. Kan man bli gravid når man har sex første gang, kjæresten min sa det ikke gikk?

3. Kan man bli gravid av å kline?

4. Hvorfor får jeg ikke igjen Miss Sixty/Killah Babe jeansene mine i str. 32?

5. Jeg er 1.60 og veier 38 kg, er jeg for feit?

6. Den muslimske kvinnebankende kjæresten min sier jeg ikke får gå ut med venninnene mine, er det ok?

Hallelujah!

Har du vært her på KG i det siste, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg virkelig blir provosert over hvor nedlatende holdninger fra voksne mennesker det er som kommer fram her. Michmo har gått inn for å lage et positivt samlingssted for ungejenter og legger ut informasjon om forumet. Og ender opp med å få mye usaklige dritt tilbakemeldinger og å bli rakket ned på personlig. Når det vises slike holdninger her på forumet så er det nok like greit at det nå eksisterer et eget forum for de litt yngre, slik at de slipper å bli møtt med slike holdninger.

Har du ikke noe pent, eller i det minste konstruktivt å si så kan du faktisk holde kjeft...

Kunne ikke sagt det bedre selv!

Til Michmo: :blomst:

Jeg skjønner godt at jenter i den aldersgruppen ønsker og trenger et eget sted, hvilken tenåring bryr seg om hvilken type sølvpuss husmødre synes er best, eller hvordan man skjuler grå hår ;)

Lykke til med den nye forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta meg en tur innom forumet når det har gått ett par uker og jeg kan garantere deg at jeg vil finne innlegg om følgende temaer:

1. Kjæresten min slår meg, er det normalt?

2. Kan man bli gravid når man har sex første gang, kjæresten min sa det ikke gikk?

3. Kan man bli gravid av å kline?

4. Hvorfor får jeg ikke igjen Miss Sixty/Killah Babe jeansene mine i str. 32?

5. Jeg er 1.60 og veier 38 kg, er jeg for feit?

6. Den muslimske kvinnebankende kjæresten min sier jeg ikke får gå ut med venninnene mine, er det ok?

Hallelujah!

Oisann - her var det jaggu meg en med PMS

har du helt glemt hvordan det var å være ung?

man lurer på mye rart og er det ikke da flott at man har en forum å spørre på.

Synes faktisk det er verre at det stilles de samme spm her inne av eldre damer- de burde vite bedre.

det samme burde du- å gi f i og svare sånn på tråder hvor folk faktik prøver å informere om en forum for unge jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cosmic Girl

Henviser til Belatrix sitt innlegg, og må si at jeg også er veldig skeptisk til sider som tar for seg psykiske problemer, og spesielt på sider som er rettet mot ungdom. Jeg har selv en lillesøster som sliter med depresjoner, etc, og er veldig opptatt av at hun skal få ordentlig hjelp, og ikke av "synsere" som mener de kan noe om det..

Men jeg ser du, Michmo, er veldig bevandret innenfor det temaet. Men et annet sted skriver du at "alle vi som driver siden er 16-20, med hovedvekt på 18-20". Så jeg stusser litt, og det får du bare unnskylde at jeg gjør, over at du kan være så velbevandret i et tema som krever år og år med hard utdannelse.

Jeg er absolutt villig til å anbefale siden til henne og hennes venninner, men jeg vil først vite hva du legger i uttrykket "veldig bevandret" (vet jeg er litt pirkete nå).

Jeg synes det er bra med et alternativ til KG, som jeg nok ikke synes egner seg noe særlig for min lillesøster. Mye pga all den unødvendige drittkastingen som foregår her.

Jeg synes siden er godt lagt opp mtp de forskjellige foraene. Den virker oversiktlig og fin. Ønsker deg uansett lykke til med siden, Michmo!

Bellatrix, jeg forstår din bekymring. Men jeg er selv veldig bevandret innenfor det temaet, og kommer til å holde et spesielt øye med det. Min spesielle baby, kan du si.

Dette finner jeg merkelig, siden alle vi som driver siden er 16-20, med hovedvekt på 18-20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosmic Girl

Gikk forøvrig inn på Psykisk helse, og det første som møter meg er en tråd om Hvordan få time hos psykolog. Her har Roozu(som er moderator) skrevet om hvordan man bør gå fram. Veldig profft og oversiktlig skrevet.

Fortsetter dere sånn, er det mulig jeg anbefaler dere til min lillesøster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cosmic girl: Jeg har selv gått til psykolog i flere år, pga personlige problemer. Men som den nysgjerrigperen jeg er, så har jeg også spurt psykologen min om alt mulig slags ting som gjelder andre typer psykiske lidelser. Jeg har også venninner som lider av schizofreni, angst, depresjoner, diverse tvangstanker og andre ting. Jeg har fulgt dem gjennom flere år, så jeg vet hvordan det er å leve med dette, både for den som har det og andre rundt dem. Har også flere ganger vært med dem til DERES psykologer som støtte, og dermed fått vite enda mer. Også vokst opp med en mor som har angst, så psykiske problemer er noe jeg har vært "vant til" og hatt kunnskap om hele livet, kan du si.

Jeg kommer ikke til å si til noen "du lider av angst". Jeg kommer til å se hva personen sier, beskriver hverdagen, sjekke bøkene mine (siden jeg var så interessert fikk jeg noen bøker av psykologen min, lærebøker), sammenligne, si "det kan høres ut som det eller det, men det er alt annet enn sikkert, jeg er ingen profesjonell, så jeg vil anbefale at du snakker med en som er det"

Generelle spørsmål om ulike typer sykdommer osv. vet jeg at jeg har nok kunnskap til å fortelle om, uten at jeg prøver å gi inntrykk til noen at jeg har utdannelse innen dette. Det kommer jeg aldri til å prøve å si.

Ellers kommer jeg til å modere MEGET nøye på denne delen.

Og det ang. 16-20/18-20, det gjaldt moderatorteamet. De to yngste er 16, hun eldste er 20, og vi andre er 18-19. Men de to som er 16, er MEGET smarte unge jenter. Med andre ord, jeg rpøvde å forklare at hovedvekten av alder blant moderatorene var 18-20.

Moderatorteamet kommer selvfølgelig til å utvides, har en liste klar over hvem som er aktuelle kandidater, men foreløpig greier vi oss fint ^^

Håper dette svarte spørsmålene deres på en tilfredstillende måte!

Endret av michmo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Marilla, ikke noe stygt om de som diskuterer sølvpuss, såklart ;) men du har helt rett, KG er nok til en litt mer voksen aldersgruppe, og jeg har lenge savnet et alternativ. Så, ja, resultatet ble Girl Talk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta meg en tur innom forumet når det har gått ett par uker og jeg kan garantere deg at jeg vil finne innlegg om følgende temaer:

1. Kjæresten min slår meg, er det normalt?

2. Kan man bli gravid når man har sex første gang, kjæresten min sa det ikke gikk?

3. Kan man bli gravid av å kline?

4. Hvorfor får jeg ikke igjen Miss Sixty/Killah Babe jeansene mine i str. 32?

5. Jeg er 1.60 og veier 38 kg, er jeg for feit?

6. Den muslimske kvinnebankende kjæresten min sier jeg ikke får gå ut med venninnene mine, er det ok?

Hallelujah!

Jeg skjønner hva du mener. Hva skal man med flere slike fora når kvinneguiden er akkurat slik som du beskriver? ;)

Til TS, jeg ville forandret fargene på forumet. Beige og lysegrå er å foretrekke. Og som alle andre, så er jeg enig i at Psykisk forum ikke er ideelt (men det samme mener jeg om Kropp og Helse på KG også). Det er ikke til å unngå at folk diskuterer medisiner, terapier og slikt. Uten en formell utdannelse enten i medisin eller psykologi, så kan du ikke vite hvor grensen på upassende innlegg går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykisk forum burde bort uansett. Så lenge ingen psykolog har ansvaret så burde ingen ha ansvaret. Slikt skal man ikke synse om, og det burde du som er bevandret innen feltet vite. Skal du være proff så fjerner du det forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykisk forum burde bort uansett. Så lenge ingen psykolog har ansvaret så burde ingen ha ansvaret. Slikt skal man ikke synse om, og det burde du som er bevandret innen feltet vite. Skal du være proff så fjerner du det forumet.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...