Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet
Ehm, hva er problemet? Jeg sa bare at forumet ikke var helt i min gate, på hvilken måte er det fordomsfullt?

Nja jeg vet ikke :muligens fordi jeg "kjenner" samtlige fra et annet forum, og de ikke virker som det spøtt fjortis. Muligens fordi det ordet ikke eksisterer i mitt ordforråd sammen med "patetisk" og "tragisk" da heh :P

Ble bare litt provosert fordi de prøver å være hyggelige og invitere folk til noe de har stresset med å lage, og får sånne svar. Avogtil er det bedre å bare la ting passere i stillhet når det gjelder sånt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:ler:

Uansett, jeg sier ikke at personene som har laget forumet og de som henger der inne er fjortiser. Men temaene som var tatt opp der (da jeg var inne) hadde litt fjortisfaktor over seg. Men beklager visste ikke at noen kom til å ta seg nær av at jeg ytret meningen min.

Endret av orakel
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Tenker bare på de få innleggene trådstartern har skrevet her på KG og hvor varm velkomst hun har fått her på alle dem. Ikke så veldig varm. Men la oss ikke krangle, hva sier du til en sprit?

Skrevet

Nå har ikke jeg hverken sett eller kommentert andre innlegg fra trådstarter da..

Sprit? Gjerne det, hva med over en god kabal?

Skrevet

Blekksprut, takk for støtten, jeg setter pris på det.

Jeg vet ikke hvorfor jeg prøvde meg her inne på KG, etter å ha fått et rimelig sjokk i trynet forrige gang jeg startet en tråd her, og hva jeg har sett rundt omkring.

Nå vet dere om Girl Talk, hvertfall. Om noen joine, se åssen det er, så blir jeg veldig glad. Men jeg orker ikke kjempe mot all negativiten her inne. Si hva dere vil om meg eller forumet. Dere skal få lov til å si nøyaktig hva dere vil. Jeg har bare blitt enda mer overbevist om at jeg har gjort noe riktig ved å starte et alternativ til KG.

Skrevet (endret)

Men jeg er ikke her for å starte bråk med noen. Jeg var her for å informere, og den jobben er gjort.

Endret av orakel
Skrevet

Hmm.. Jeg likte måten forumet var delt opp. Selv om mange av kategoriene ikke falt meg i smak var det bra organisert. Men fargene var for jævlige!

Skrevet
Hmm.. Jeg likte måten forumet var delt opp. Selv om mange av kategoriene ikke falt meg i smak var det bra organisert. Men fargene var for jævlige!

Jeg har svart deg inne på forumet ang. dette :)

Gjest Silmarill
Skrevet

Enig med jack.Forumet var helt greit det, men fargene var litt grelle.

GRATULERER med fint og nytt forum ihvertfall michmo :)

Aldersgruppen er ikke helt meg, men sønnen min på 16 kan nok få et innblikk i jentenes verden ;)

Skrevet

Okey, siden det er blitt kommentert to ganger, kan jeg forklare det her og.

Den siden jeg må bruke for å finne skins (altså, layouten med fargene), har hatt en serverkrasj, og er derfor delvis nede. Så det er veldig, veldig lite å velge mellom der. Alt annet var enten for rosa, for high tech, for gyselig eller på andre måter ubrukelige. Med en gang de er oppe og går igjen skal jeg prøve å finne noe nytt :)

Og Silmarill, sønnen din kan gjerne kikke, men foreløpig får ikke gutter registrere seg, kan hende vi åpner en "guttas sone" etterhvert. Men han kan jo lese hvertfall!

Skrevet
Okey. Beklager, men får jeg spørre hvor gammel du er?

Jeg har virkelig ikke lyst til å begynne å starte krangler med noen. Men slike fordomsfulle kommentarer gjør at jeg ser rødt.

Det er VIRKELIG fint at du har troen på oss ungjenter!

Det er ikke alle som har en IQ på 10.

Skal ta meg en tur innom forumet når det har gått ett par uker og jeg kan garantere deg at jeg vil finne innlegg om følgende temaer:

1. Kjæresten min slår meg, er det normalt?

2. Kan man bli gravid når man har sex første gang, kjæresten min sa det ikke gikk?

3. Kan man bli gravid av å kline?

4. Hvorfor får jeg ikke igjen Miss Sixty/Killah Babe jeansene mine i str. 32?

5. Jeg er 1.60 og veier 38 kg, er jeg for feit?

6. Den muslimske kvinnebankende kjæresten min sier jeg ikke får gå ut med venninnene mine, er det ok?

Hallelujah!

Skrevet
Skal ta meg en tur innom forumet når det har gått ett par uker og jeg kan garantere deg at jeg vil finne innlegg om følgende temaer:

1. Kjæresten min slår meg, er det normalt?

2. Kan man bli gravid når man har sex første gang, kjæresten min sa det ikke gikk?

3. Kan man bli gravid av å kline?

4. Hvorfor får jeg ikke igjen Miss Sixty/Killah Babe jeansene mine i str. 32?

5. Jeg er 1.60 og veier 38 kg, er jeg for feit?

6. Den muslimske kvinnebankende kjæresten min sier jeg ikke får gå ut med venninnene mine, er det ok?

Hallelujah!

Har du mensen eller?

Skrevet

Oi, provoserende. Neida, er bare lei av slike jenteforumer som er med på å spre dumhet, feilinformasjon og tåpelige påstander enhver medisinsk håndbok kan motbevise.

Skrevet

Fargen var for mørk, og skriften er for liten.

Skrevet
Oi, provoserende. Neida, er bare lei av slike jenteforumer som er med på å spre dumhet, feilinformasjon og tåpelige påstander enhver medisinsk håndbok kan motbevise.

Ja ikke sant? Like provoserende som jeg finner deg, og omtrent like saklig :-D Gi nå forumet hennes en sjanse da.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Nå er det du som er tåpelig.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg er ikke innenfor målgruppen, men forumet ser greit ut. Det eneste jeg tenkte på var forumet om psykisk helse. Sånt er ikke jeg så begeistret for med mindre man har faglig ekspertise i modde teamet. Særlig på sider for tenåringer. Det kan fort bli destruktive spørsmål som går på selvmord, farlige råd om spiseforstyrrelser osv.

Skrevet (endret)

Bellatrix, jeg forstår din bekymring. Men jeg er selv veldig bevandret innenfor det temaet, og kommer til å holde et spesielt øye med det. Min spesielle baby, kan du si. Jeg er opptatt av at slikr ikke skal hysjes ned, men heller ikke gjøres narr av.

Vi kommer alltid til å oppmuntre folk til å søke hjelp de rette stedene, og upassende innlegg blir slettet.

Shoreh, vær så snill og kom innen om en uke. Og uka etter det igjen. Du er hjertelig velkommen.

Forøvrig kan jeg fortelle at jeg tok kontakt med bladet Woman for å høre om de ville trykke en liten notis om forumet vårt. Foreløpig er det for lite, svarte redaktøren, men jeg fikk ros for god ide og engasjement.

Det er godt å se at ikke ALLE "voksne" er like fordomsfulle.

Forøvrig Shoreh, så vil jeg også si at det er slike som deg som gjør at mange unge jenter ikke føler seg velkommen på KG. Du er vel så gammel at du ikke husker hvordan det var å være ung og usikker tenåring.

Endret av michmo
Skrevet

Jeg vil kommentere dette spesielt.

Når det kommer til spesielt fysisk og psykisk helse-forumene, og temaer som gjelder sex, prevensjon og andre ting, så er jeg nøye på å sjekke flere kilder før jeg svarer. Jeg kommer til å legge ut artikler om kjønnssykdommer, psykiske lidelser og andre fysiske sykdommer, som er hentet fra sikre kilder (apotek 1 sine nettsider o.l.). Selv om jeg er "bare" 19 har jeg faktisk vett i huet, og det har også resten av moderatorteamet.

Feilaiktige råd og påstander kommer til å bli rettet på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...