michmo Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 (endret) Girl Talk er et nyoppstartet, norsk diskusjonsforum for unge jenter, 15-25, fra hele landet. Blondiner, brunetter, gothere, "bærter", høye, lave, vi har plass til alle. Her kan du snakke med andre jenter om alt fra sex, skole og shopping, til gutter, musikk og film, og alt mulig annet mellom himmel og jord. Velkommen til Girl Talk www.girltalk.moo.no Hilsen administrator. Endret 4. desember 2006 av michmo
michmo Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 Lov det Men det er for at de litt yngre skal ha et alternativ... Personlig føler jeg at jeg er for ung til å være på Kvinneguiden. Og det er sikkert flere som meg, og de andre jentene som har startet Girl Talk
Liskat Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Høres bra ut det der. Tror ikke jeg vil passe inn, selv om jeg er innenfor alderskategorien, men er nok bra for de som ønsker et alternativ til KG
michmo Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2006 (endret) Unnskyld meg, men... Fjortis? Dette finner jeg merkelig, siden alle vi som driver siden er 16-20, med hovedvekt på 18-20. Kan jeg spørre hva som gjør det "fjortis"? Når jeg har laget forumet, har jeg tenkt på hva jenter snakker om seg imellom. Og derfor prøvd å dekke alle disse områdene. Det er ikke til å komme utenom at jenter snakker om kjendiser, gutter, mote, sminke, osv. Så derfor gir jeg dem muligheten til å snakke om nettopp det. Og LisKat, hvorfor skulle ikke du passe inn? Vi er til for alle! Endret 5. desember 2006 av michmo
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 Fordi her finnes en gjeng med fordomsfulle kvinns som dømmer etter førsteinntrykket Du må da skjønne at KvinneGuiden er mye mer classy enn GirlTalk, hallo!!
fil Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 Gratulerer med nytt forum og lykke til. (Selv regnes jeg nok for å være for gammel i forumet).
michmo Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2006 (endret) Takk for støtten, fil! Med mindre DU føler deg for gammel, så er du ikke for gammel, synes jeg hvertfall. Og ferskvannsblekksprut, jeg må bare beklage, hvordan kunne jeg tro at noen her faktisk ville vise genuin interesse her på GirlTalk, jeg må jo være dum... Endret 5. desember 2006 av michmo
Liskat Skrevet 5. desember 2006 #10 Skrevet 5. desember 2006 Og LisKat, hvorfor skulle ikke du passe inn? Vi er til for alle! ← Basert på tidligere erfaringer med forum med samme aldersgruppe. Og selv om jeg ikke skulle ha den erfaringen, så har jeg uansett ikke tid til flere forum. Men jeg er ikke blant de som automatisk tenker fjortis heller, så 'no pun intended'
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #12 Skrevet 5. desember 2006 Unnskyld meg, men... Fjortis? ← Det var det som var førsteinntrykket mitt, men nå skal det sies at jeg ikke brukte lange tiden på å kikke over siden. Men tråder som "ditt lengste forhold" og sånn er vel kanskje ikke helt det jeg er ute etter.
Helium Skrevet 5. desember 2006 #13 Skrevet 5. desember 2006 Det var det som var førsteinntrykket mitt, men nå skal det sies at jeg ikke brukte lange tiden på å kikke over siden. Men tråder som "ditt lengste forhold" og sånn er vel kanskje ikke helt det jeg er ute etter. ← Du kan jo starte en tråd om noe du er opptatt av og. Med tanke på at det er ganske nytt synes jeg ikke det ser så verst ut og det er jo brukerene som legger opp til hvordan det skal være og hva som blir diskutert. Fred ut.
michmo Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 5. desember 2006 Hva Helium sa! Jeg har startet all verdens rare tråder nå til å begynne med, for å oppmuntre andre til å begynne å skrive tråder også. Bare tok ting som datt ned i hodet mitt. En av medlemmene kommenterte at de synes forumet er litt jentekveld med film og sjokkis. Og det er nettopp det jeg er ute etter. En venninnegjeng på nettet hvor man kan snakke om alt, uten at det kommer voksne damer som himler med øynene og sier "ja da jeg var ung". Er det fjortis? Da har vi totalt forskjellige oppfattninger av fjortis.
Gjest Shoreh Skrevet 5. desember 2006 #15 Skrevet 5. desember 2006 Som om internett trenger enda et forum hvor dumme jenter kan spørre andre dumme jenter om man kan bli gravid av oralsex??!!
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #16 Skrevet 5. desember 2006 En av medlemmene kommenterte at de synes forumet er litt jentekveld med film og sjokkis. Og det er nettopp det jeg er ute etter. ← Ja men da er det ikke noe problem. Men det har i grunn ikke jeg noe behov for. Selv om ikke forumet deres passer for meg er det jo ikke dermed sagt at det ikke passer for andre. Er helt sikker på at mange vil finne veien dit.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 5. desember 2006 #17 Skrevet 5. desember 2006 Jeg leste et innlegg inne på velvære om at "ingen over 14 steller seg vel hjemme hos hverandre før en fest? " Nei, for all del! Følg saueflokken, gjør som alle andre fordi du ikke tør annet. Neste blir vel at en kjendis er så kul at alle som tilhører denne flokken kopierer fingeravtrykkene hennes/hans! Fydda fy på dere fordomsfulle folk Her kommer hun og reklamerer for et nytt forum for å være GREI men nei! Hilsen sint NÅSÅ
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #18 Skrevet 5. desember 2006 Fydda fy på dere fordomsfulle folk Her kommer hun og reklamerer for et nytt forum for å være GREI men nei! Hilsen sint NÅSÅ ← Ehm, hva er problemet? Jeg sa bare at forumet ikke var helt i min gate, på hvilken måte er det fordomsfullt?
michmo Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #19 Skrevet 5. desember 2006 Som om internett trenger enda et forum hvor dumme jenter kan spørre andre dumme jenter om man kan bli gravid av oralsex??!! ← Okey. Beklager, men får jeg spørre hvor gammel du er? Jeg har virkelig ikke lyst til å begynne å starte krangler med noen. Men slike fordomsfulle kommentarer gjør at jeg ser rødt. Det er VIRKELIG fint at du har troen på oss ungjenter! Det er ikke alle som har en IQ på 10.
michmo Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #20 Skrevet 5. desember 2006 Ehm, hva er problemet? Jeg sa bare at forumet ikke var helt i min gate, på hvilken måte er det fordomsfullt? ← Jeg tror ikke blekksprut snakket til deg, men til shoreh...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå