Arwen Skrevet 7. februar 2003 #1 Del Skrevet 7. februar 2003 Er det noen som vet sånn ca. hva slags prisnivå Villais kjolene ligger på. Synes de er så nydelige.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 8. februar 2003 #2 Del Skrevet 8. februar 2003 Det finner du nok ut her: www.kvinneguiden.no/cgi/brudekjoler/gallery.cgi?Category=34 Når du klikker på et bilde, kommer informasjon om denne opp - blandt annet prisen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. februar 2003 #3 Del Skrevet 8. februar 2003 Fant ikke noe pris, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. februar 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 8. februar 2003 Ikke jeg heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 8. februar 2003 #5 Del Skrevet 8. februar 2003 Min Villais kjole kostet 12200;-. Du finner den i min signatur. Har ikke fått solgt den ennå, men det begynner vel å bli sesong for kjolesalg så jeg må vel se til å få den annonsert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandstausa Skrevet 8. februar 2003 #6 Del Skrevet 8. februar 2003 Har kjøpt min Maggie Sottero kjole via bridesave. Sparte 10000,- på det!!! Har ikkje sjekka om dei har Villais kjolar der. Men ta en titt innom. Vestlandstausa :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. februar 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 8. februar 2003 Takk for tipset. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2003 #8 Del Skrevet 9. februar 2003 Alle prisene til Villais ligger her. http://shop.christiane.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå