Gå til innhold

EC dahls julebrus i Bergen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor i bergensområdet jeg kan finne det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:nissekonekyss:

Ifølge Adresseavisen så skulle Bunnprisbutillene i Bergen ta inn Dahl's

Julebrus.den er kjempegod!

Skrevet

Er på vei til butikken :)

Skrevet

Var på bunnpris i strandgaten nå nettopp, de hadde ikke fordi julebrusen var utsolgt fra bryggeriet :(

De skulle ta den inn hvis de fikk tak i.

Skrevet

jeg bor i porsgrunn og her har de ikke, men hat skrevet mail til ultrabutikken og de har lovet å skaffe meg dahl julebrus :) jippi!!

verdt å prøve om det er en ultrabutikk i nærheten. står på deres hjemmesider at de skal skaffe varer de ikke har.

• 4 år senere...
Skrevet

BUMP!

Noen som har sett Dahls julebrus i Bergen i år? Fant én flaske på en bensinstasjon på laksevåg i fjor....

Skrevet

Sjekket Lerøy? De har masse kjekt

Skrevet

Var der for ca en uke siden, da hadde de ikke, men kan jo hende de får inn senere. Ofte får de inn på de rareste små butikker, jfr. bensinstasjonen jeg nevnte..

Skrevet (endret)

Lerøy er flinke til å ta inn ting dersom man spør dem. Ville bare bedt fint om de kunne ta den inn!

Endret av Thorn
Skrevet

Da skal jeg gjøre det! Synes det er rart at Hamar-julebrusen er å finne over alt men ikke Dahls sin...

• 3 uker senere...
Skrevet

BUMP IGJEN! Finner ikke noen steder, og han jeg spurte på Lerøy virka ikke så velvillig til å bestille inn...

Skrevet

Tror de har det på rimi i Steinsviksvegen. De hadde hvertfall for et par uker siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...