pulverheksa Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Noen som vet hvor i bergensområdet jeg kan finne det?
perlemor Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Ifølge Adresseavisen så skulle Bunnprisbutillene i Bergen ta inn Dahl's Julebrus.den er kjempegod!
pulverheksa Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2006 Var på bunnpris i strandgaten nå nettopp, de hadde ikke fordi julebrusen var utsolgt fra bryggeriet De skulle ta den inn hvis de fikk tak i.
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 jeg bor i porsgrunn og her har de ikke, men hat skrevet mail til ultrabutikken og de har lovet å skaffe meg dahl julebrus jippi!! verdt å prøve om det er en ultrabutikk i nærheten. står på deres hjemmesider at de skal skaffe varer de ikke har.
Luppa Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 BUMP! Noen som har sett Dahls julebrus i Bergen i år? Fant én flaske på en bensinstasjon på laksevåg i fjor....
Luppa Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Var der for ca en uke siden, da hadde de ikke, men kan jo hende de får inn senere. Ofte får de inn på de rareste små butikker, jfr. bensinstasjonen jeg nevnte..
Thorn Skrevet 9. november 2011 #9 Skrevet 9. november 2011 (endret) Lerøy er flinke til å ta inn ting dersom man spør dem. Ville bare bedt fint om de kunne ta den inn! Endret 9. november 2011 av Thorn
Luppa Skrevet 9. november 2011 #10 Skrevet 9. november 2011 Da skal jeg gjøre det! Synes det er rart at Hamar-julebrusen er å finne over alt men ikke Dahls sin...
Luppa Skrevet 29. november 2011 #11 Skrevet 29. november 2011 BUMP IGJEN! Finner ikke noen steder, og han jeg spurte på Lerøy virka ikke så velvillig til å bestille inn...
Gjest otrivin Skrevet 30. november 2011 #12 Skrevet 30. november 2011 Tror de har det på rimi i Steinsviksvegen. De hadde hvertfall for et par uker siden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå