pusejenta Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Snakket med 2 forskjellige leger. Ingen av dem anbefaler ladycomp/babycomp som sikker prevansjon. Jeg har prøvd p piller, p sprøyte og nuva ring. Men hadde problemer med depresjon. Dette kan ha hatt sammenheng med at livs situasjonen min ikke var så bra da også. Men nå har jeg lyst å prøve noe igjen. Kansje Nuvaring siden den slipper ut liten dose hormoner. P-plaster har jeg også blitt anbefalt, men hvor skal jeg sette det henne? Pleier å gå "lettkledd". Noen tips?
Gjest niomi Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Hva med å prøve Cerazette? Inneholder ikke østrogen. Dersom du ikke tåler hormon-prevensjon i det hele tatt, kan du prøve kobberspiral eller kondom.
pusejenta Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 Så flott! Ja, ringer legen i morra tidlig og spør om den!!!! Tusen takk
Gjest Kermit Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 P-plasteret kan du visstnok ha hvor du vil. Skuldra, rompa og nedenfor trusekanten er visstnok veldig vanlige steder. Jeg går på Cerazette minipiller. De funker utmerket for meg, men aberet med prevensjon er jo at det fungerer forskjellig fra kvinne til kvinne. Conludag og Exclutona er to andre minipiller som er på markedet, men de forutsetter at du er veldig flink til å ta pillene på samme tidspunkt. I tillegg finnes p-staven som settes inn i overarma.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Du kan også se på ovusoft.com. Men tviler på at legene vil anbefale det heller, selv om det er sikrere enn LC.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå