Gå til innhold

Piping i øret

Fremhevede innlegg

Skrevet

Svak piping i venstreøret... håper jeg ikke har fått tinnitus, våknet opp for fire dager siden med enda større piping enn i dag, var ikke på konsert eller lignende dagen før, det kom plutselig, har litt smertefølelse i venstre øre også, har ikke vært forkjølet den siste tiden heller....hjelp, noen som har opplevd dette? og så har det gått over? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Smertene kan komme av en ørebetennelse. Bruk nesespray for de. Vedvarer pipingen drar du til legen og ber om henvisning til øre-nese-hals-lege. Det kan gå over, men det er ikke sikkert.

Skrevet

Ørebetennelse? selv om man ikke har vært forkjølt på forhånd? høres merkelig ut, men jeg skal ta litt nesespray og se om det går over først......

Skrevet

Hvordan bruker man egentlig nesespray i øret?! :klø: Renner det ut gørr da?

Skrevet

Nesespray skal selvfølgelig ikke brukes i øret, nesesprayen åpner tette øreganger..... :ler:

Skrevet

Det kan også skyldes ørevoks, så det kan være greit å få sjekket.

Skrevet

Hallo.

Hvis ikke det gir seg om noen dager-en uke ville jeg ha tatt turen til legen.

Piping i øret kan være pga. av så mange forskjellige ting.

JO mer du lytter jo sterkere blir lyden.

Dette kan forsvinne av seg selv i morgen.

Er du mye stressa for tida?

Skrevet

Jeg hadde piping i ene øret i litt over en uke for noen år siden. Var jo ganske slitsomt, så dro til legen. Han spylte øret. Hjalp ikke noe med en gang, men etter noen dager kom det seg. Vet jo ikke grunnen til at det oppstod eller om ørespylingen hjalp, men verdt ett forsøk. Kan være stress o.l. som andre påpeker.

Håper det går over snart :)

Skrevet

Ja er veldig stressa for tiden- du vet tidsklemma, har en samboer med ME kronisk tretthetssyndrom- må gjøre alt selv, fra hente og lever i barneghage til alt husarveid.... men jeg klager ikke, er glad jeg ikke har ME , men er sliten for tiden ja. :)

Skrevet
Ja er veldig stressa for tiden- du vet tidsklemma, har en samboer med ME kronisk tretthetssyndrom- må gjøre alt selv, fra hente og lever i barneghage til alt husarveid.... men jeg klager ikke, er glad jeg ikke har ME , men er sliten for tiden ja. :)

det kan komme av det.

Men ville uansett tatt meg en tur til legen om det ikke forsvinner.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...