BergensAnd Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Av til tenker jeg at det hadde vært godt om noen andre enn meg kunne komme med innspill til gjesteinnlegg som går over streken, enten at de er uhøflige, useriøse, latterliggjørende, provoserende, atale eller rett og slett bare barnslige. Enten det er mine innlegg de forsurer eller andres. Er det noen av dere som stiller opp for andre her inne hvis de får teite gjestesvar?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Selvfølgelig kan man "stille opp", men det er virkelig ikke bare gjester (som forsåvidt ikke er et problem lenger utenom i noen av forumene) som kommer med useriøse innlegg altså.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Stiller opp, tja. Hender jeg trykker på rapporter-knappen når jeg synes noen er unødvendig ufine. Men det er vel det den er der for også. Er det bare avsporing, overser jeg som regel gjesten. Er det ille, så kjefter jeg litt før jeg trykker rapporter. Da vet jeg at mitt innlegg også blir slettet. Lager kanskje litt jobb for moderatorene, men vel, av og til bare må det ut.
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Jeg rapporterer innlegg jeg synes går over streken, ellers overser jeg som regel idiotiske innlegg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå