Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følgjer med (med argusaugo)! I dag var det ikkje så interessant (Norwegian slår glatt london-prisane til sas), men det kan godt dukke opp noko interessant her snart.... :)

Skrevet

Jeg får mail, men har ike fått sjekket den noe ærlig. Men detjeg har sett har jeg ikke forstått så mye av... Hva er egentlig poenget? Er "premien" for hver luke et godt tilbud? Skal vi ikke gjøre noe, svare på noe?

hmmm :klø:

Skrevet

Hei

Du trenger ikke å gjøre noe. Dette er bare tilbud fra SAS som du kan kjøpe den dagen det er i kalenderen...ellers tror jeg de åpner for alle tilbud på julaften.

Gjest gurimalla
Skrevet

Foreløpig har de i alle fall ikke hatt noen gode tilbud :( Kan ikke skjønne at de satser på dette som markedsføring når de har så dårlig rykte som de har nå...

Skrevet

Prøvde å "komme meg til Shanghai" i dag, men det virket som om alle billettene allerede var røket ut. Det er nok ikke så mange som legges ut for hver dag, så man får vel sitte klar kl 00.01 og sjekke :ler:

Skrevet

Jepp, jeg følger med. Jeg sjekket billetter til Chicago på formiddagen den dagen de ble lagt ut og da var det masse billetter igjen. Kan jo være at Shanghai var mer populært..

Men billetter til plasser som London og Berlin, får du uansett billigere med Norwegian - så det er ikke så interessant.

Skrevet

Jeg følger med, men skulle ønske reiseperioden var litt lenger enn til mars :-)

Tilbudene ut av Europa er svært gode,men enig i at de i Europa ikke er så lave.

Er det altså slik at de legger ut alle lukene på ny på julaften? Helt sikkert?

Gjest Fruktfat
Skrevet

Det er nok ikke så mange som legges ut for hver dag, så man får vel sitte klar kl 00.01 og sjekke  :ler:

jeg var inne nå og fikk ikke opp luka enda...

Skrevet

Følger med, men synes det er utrolig irriterende at reiseperioden kun er tom. mars. Hadde håpet på et godt tilbud til USA i sommer, noe som sikkert ikke kommer her... :)

Skrevet
Er det altså slik at de legger ut alle lukene på ny på julaften? Helt sikkert?

De har i alle fall alltid gjort det før, og de har jo kjørt dette konseptet noen år nå...

Skrevet
Følger med, men synes det er utrolig irriterende at reiseperioden kun er tom. mars. Hadde håpet på et godt tilbud til USA i sommer, noe som sikkert ikke kommer her... :)

Det virker som det kun er jan-mars som er reiseperioden ja. Jeg og håpet at det skulle komme billetter til senere på våren/sommeren, men ser ikke sånn ut dessverre.

Skrevet

Bare så kjipt at sas-kalenderen er bare for de som bor i Osloområde! Skal man betale tilknytning til Gardemoen er jo denne kalenderen svindyr!

Jeg ender alltid med å bestille alt annet en SAS når jeg reiser privat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...