Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 har venniner som klager over strekkmerker,slappe pupper,stor rumpe,små pupper osv osv kan en ikke være sexy for det om?? må vi alle være fornøyde med oss selv?? de må ihvertfall ha lyset av hvis de skal ha sex med mannen..... er det virkelig slikt?? jeg har ikke mann og barn selv enda da men er greit fornøyd med meg selv.......
Gjest Seeker Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Det å være fornøyd/ikke fornøyd med seg selv mener jeg er et valg man tar. Man gjør opp status, ser de heldige sidene og de mindre heldige siden, deretter bestemmer man seg for å være glad i det man har. Når det kommer til sexappeal og menn mener jeg at sexappeal ligger i øyne og kroppsspråk.
Gjest gjesta Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 (endret) Det mest avskyelige med en kvinne er påstått dårlig selvtillitt. De som må si at de er såå feit og såå stygg. Hvem gidder dra med seg noe sånt i senga? Endret 3. desember 2006 av jack
Gjest =tentacle= Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Det mest avskyelige med en kvinne er påstått dårlig selvtillitt. De som må si at de er såå feit og såå stygg. Hvem gidder dra med seg noe sånt i senga? ← Påstått? Mener du at du tror de lyver?
Jalp Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Kvinner som: -ikke tør si de er kåte når de er det -overlater alt ansvar for god sex til mannen -henger han ut til andre når hun ikke får god sex -ikke bidrar til den sexuelle nytelsen -faker orgasme -utleverer sine seksualpartnere til sine venninder -sutrer over å ha brukket en negl -gjør seg kostbare -ikke repspekterer at også mannen har sin egen seksualitet -mener at mannen alltid skal ha lyst Heldigvis er det ikke mange kvinner som besitter alle disse "egenskapene" samtidig. Men flere har NOEN av disse punktene "inne". Heldigvis er det slik at disse dårlige egenskapene har en tendens til å forsvinne etterhvert som modenhet vokser fram. Og modenheten kommer når man bl.a. har skjønt at "plastic - fantastic" idealene er ren søppel.
Gjest Eir Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Påstått? Mener du at du tror de lyver? ← Det er ihvertfall en del kvinner som lirer av seg sånt, bare for å bli motsagt.
Gjest =tentacle= Skrevet 3. desember 2006 #7 Skrevet 3. desember 2006 Det er ihvertfall en del kvinner som lirer av seg sånt, bare for å bli motsagt. ← Jepp, men da er det vel ikke noe "påstått" over den dårlige selvtilliten? Å fiske etter komplimenter hele tiden, og det på en så utrivelig måte, er ikke noe jeg forbinder med mennesker som er trygge på seg selv, uansett kjønn.
Gjest =tentacle= Skrevet 3. desember 2006 #8 Skrevet 3. desember 2006 har venniner som klager over strekkmerker,slappe pupper,stor rumpe,små pupper osv osv kan en ikke være sexy for det om?? må vi alle være fornøyde med oss selv?? de må ihvertfall ha lyset av hvis de skal ha sex med mannen..... er det virkelig slikt?? jeg har ikke mann og barn selv enda da men er greit fornøyd med meg selv....... ← Så lenge det ikke er mannen som hele tiden krever at lyset skal være av, er vel frykten noe overdrevet
Snuppen Skrevet 3. desember 2006 #9 Skrevet 3. desember 2006 Det hender jeg sier at jeg er feit og stygg og alt sånn bare for at han ska si "neiiida" så jeg får no komplimenter,men nå har han gått lei å sier bare "herregud,du er ikke d..og d VET du" og sånn..men jg fortsetter:P tror mange jenter bare er sånn..
Snuppen Skrevet 3. desember 2006 #10 Skrevet 3. desember 2006 Det hender jeg sier at jeg er feit og stygg og alt sånn bare for at han ska si "neiiida" så jeg får no komplimenter,men nå har han gått lei å sier bare "herregud,du er ikke d..og d VET du" og sånn..men jg fortsetter:P tror mange jenter bare er sånn..
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2006 #11 Skrevet 3. desember 2006 Det hender jeg sier at jeg er feit og stygg og alt sånn bare for at han ska si "neiiida" så jeg får no komplimenter,men nå har han gått lei å sier bare "herregud,du er ikke d..og d VET du" og sånn..men jg fortsetter:P tror mange jenter bare er sånn.. ← Avtar nok når du blir eldre.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2006 #12 Skrevet 4. desember 2006 Jeg liker ikke at kvinner er så sære når det gjelder sex. Hjemme hos meg er det slik at jeg får så mye sex jeg vil dersom ALT stemmer, dvs. at huset er rent, stemningen er god, vi er uthvilte, jeg har varmet henne opp med kosing og klemming og komplimenter, og gjerne spandert noe på henne, eventuelt betalt en svær regning for henne. Hvis ikke alt er tilnærmet perfekt, kan hun bare skru av bryteren, gjerne i månedsvis av gangen ("dårlig stemning"). Jeg er mann, og er kåt bestandig, helt uavhengig av all verdens ytre faktorer, stemning osv. Synes det er dårlig gjort av henne å koble sex sammen med alt det andre. Noen ganger går det 3 måneder eller mer før jeg får meg et nummer. Løsningen på det blir utroskap.
pellegrino Skrevet 4. desember 2006 #13 Skrevet 4. desember 2006 Jeg liker ikke at kvinner er så sære når det gjelder sex. Hjemme hos meg er det slik at jeg får så mye sex jeg vil dersom ALT stemmer, dvs. at huset er rent, stemningen er god, vi er uthvilte, jeg har varmet henne opp med kosing og klemming og komplimenter, og gjerne spandert noe på henne, eventuelt betalt en svær regning for henne. Hvis ikke alt er tilnærmet perfekt, kan hun bare skru av bryteren, gjerne i månedsvis av gangen ("dårlig stemning"). Jeg er mann, og er kåt bestandig, helt uavhengig av all verdens ytre faktorer, stemning osv. Synes det er dårlig gjort av henne å koble sex sammen med alt det andre. Noen ganger går det 3 måneder eller mer før jeg får meg et nummer. Løsningen på det blir utroskap. ← Er det virkelig løsningen? Er du utro?
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #14 Skrevet 4. desember 2006 Påstått? Mener du at du tror de lyver? ← Finnes nok av kvinner som sier slikt for å få komplimanger. Finnes så absolutt bedre måter å få det på..
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2006 #15 Skrevet 4. desember 2006 Er det virkelig løsningen? Er du utro? ← Ja.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. desember 2006 #16 Skrevet 4. desember 2006 Jeg liker ikke at kvinner er så sære når det gjelder sex. Hjemme hos meg er det slik at jeg får så mye sex jeg vil dersom ALT stemmer, dvs. at huset er rent, stemningen er god, vi er uthvilte, jeg har varmet henne opp med kosing og klemming og komplimenter, og gjerne spandert noe på henne, eventuelt betalt en svær regning for henne. Hvis ikke alt er tilnærmet perfekt, kan hun bare skru av bryteren, gjerne i månedsvis av gangen ("dårlig stemning"). Jeg er mann, og er kåt bestandig, helt uavhengig av all verdens ytre faktorer, stemning osv. Synes det er dårlig gjort av henne å koble sex sammen med alt det andre. Noen ganger går det 3 måneder eller mer før jeg får meg et nummer. Løsningen på det blir utroskap. ← Du tror hun straffer deg? Du tror ikke at hun bare er sånn da? At det er hennes tenningsmønster? Når det er sagt, så fortjener hun tydeligvis bedre enn deg, siden du vet hva som skal til, og så gidder du ikke å legge forholdene til rette mer enn hver 3. måned. Mye enklere å pule noen andre i stedet, da. For det hjelper på forholdet. Gjør henne en tjeneste, fortell at du er utro og la henne kaste deg ut. Det fortjener du.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2006 #17 Skrevet 4. desember 2006 Du tror hun straffer deg? Du tror ikke at hun bare er sånn da? At det er hennes tenningsmønster? Når det er sagt, så fortjener hun tydeligvis bedre enn deg, siden du vet hva som skal til, og så gidder du ikke å legge forholdene til rette mer enn hver 3. måned. Mye enklere å pule noen andre i stedet, da. For det hjelper på forholdet. Gjør henne en tjeneste, fortell at du er utro og la henne kaste deg ut. Det fortjener du. ← Idiot.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. desember 2006 #18 Skrevet 4. desember 2006 Idiot. ← Ja, den smalt fra rett kjeft.
Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2006 #19 Skrevet 4. desember 2006 Idiot. ← Så bjørnsdatter er idiot fordi hun mener at han som er utro og mener at han har grunn til det er dum?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. desember 2006 #20 Skrevet 4. desember 2006 Avtar nok når du blir eldre. ← Det tviler jeg på, men det du lider av gjør kanskje det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå