Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter å ha fått arve to dvd med barbapapa har Lukas 3 år heelt dilla på disse. Han kan alle navn og synes de er så fine.Prater masse om det og vi familien er døpt om til barbalala, barbapapa og hunden vår kalles prikken. selv er han barbazoo...helt inne i det altså! :legrine: I dag sa han at han gjerne ville hatt figurene å leke med. Jeg har søkt over alt og funet et sted i sverige og et i danmark som selger disse på nettet,men er det noen som vet om butikker her i landet som gjør det . De har nylig fått inn noe av det i bokhandel her i byen,med bestikk, tallerken og litt sånn men ingen figurer. Jeg skal kjøpe bestikk og talerken da ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har de visst det meste.

Men jeg må presisere at jeg ikke kjenner til akkurat denne nettbutikken, jeg bare fant den ved å google.

Gjest lillelou
Skrevet

Jeg jobber hos bokhandelkjeden Ark,og vi har hatt Barbapapa-produkter inne i høst. :) Selv har jeg skaffet meg alle figurene. :sjenert:

Skrevet
Jeg jobber hos bokhandelkjeden Ark,og vi har hatt Barbapapa-produkter inne i høst.  :)  Selv har jeg skaffet meg alle figurene.  :sjenert:

Har ARK Barbapapa-puslespill?

Skrevet

Tusen hjertelig takk! :klem: jeg gikk rett inn og bestilte noen figurer og en dyp tallerken.

- Barbalala kan nesten ikke vente med å gi det til Barbazoo på julaften!! :ler:

Gjest lillelou
Skrevet
Har ARK Barbapapa-puslespill?

Puslespill har jeg desverre ikke sett noe til. :sjenert:

Skrevet

Jeg var på Princess her om dagen og der hadde de kosedyr. Mener også at jeg så sengetøy der... :)

Skrevet

I storgata i Porsgrunn, selger de alle disse figurene. (Tror jeg i allefall, har sett disse stå på trappa utenfor butikken...)

Skrevet

*mimrer* Husker jeg elsket barbapapa når jeg var liten! :)

Skrevet

Finnes filmene for salg? I tilfelle hvor?

Skrevet

De vi har på dvd er arvet fra naboen og er fra 1999. Men i Sverige er det mer populært enn her, kanskje de er og få kjøpt der?

Skrevet

Mener å huske at barnetrend.no har noen Barbapapating også. Jeg har handlet av henne og hun er super rask. Jeg bestilte en tirsdag morgen og hadde pakken i posten dagen etter :)

Skrevet

Elsker barbapapa, og har sef kjøpt bok og tallerken til mine nieser til jul:)

Skrevet
*mimrer* Husker jeg elsket barbapapa når jeg var liten! :)

Jeg også. ;)

Skrevet

Jeg så figurene på Fru Lyng på Ski Storsenter i sta.

Det var ikke mange igjen...

Skrevet

Litt på siden men; hvilken alderskategori er bøkene særlige aktuelle for?

Skrevet
- Barbalala kan nesten ikke vente med å gi det til Barbazoo på julaften!! :ler:

:ler::ler:

Skrevet

www.sprell.no har masser av barba-produkter. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...