Gå til innhold

Er det noen som har sett vinteren?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil ha vinter, kuldegrader og snø!!! :frustrert:

Kan noen sende vinteren hit til Østlandet om dere skulle treffe på den noe sted...

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Den var her, men dro igjen. Neste gang den kommer skal jeg sender den til østlandet. *feirer jula på østlandet :sjarmor:*

Skrevet

Tror den var innom og hilste på tidlig i november. Mulig det var da den flyktet?

(Lover å sende den tilbake hvis den skulle passere forbi igjen. )

Gjest StockDama
Skrevet

hør med finnmarkingene om de vil sende noe ned til deg

Gjest grønnsåpe
Skrevet

Nei, og nå er det virkelig på tide at den kommer! Den var innom en liten tur i November, men den dro like fort som den kom. Jeg er ingen stor fan av snø og kulde, men det blir ikke jul uten. Håper den kommer snart..

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Her i tvinge-jula-på-oss-land, har de jaggu faen meg lempet ned snø fra nord foran postgården!

Gjest Gjest 1
Skrevet (endret)

Har ikke sett noe til den - heldigvis! Endelig en vinter uten sne og kuldegrader...håper det holder fram helt til våren.

Endret av Gjest 1
Gjest Vilja :-)
Skrevet

Det er så sørgelig å oppleve at snøen uteblir mer og mer, fra år til år. Og jeg som er så glad i vinteren. Nå er årstidene iferd med å bli diffuse; de glir inn i hverandre og man merker lite forskjell på desember og oktober. Om 10 år, må man til Svalbard for å ta seg en skitur?

Skrevet

Ingen vinter og snø her heldigvis :hoppe: og kommer den skal jeg sende den til deg :)

Skrevet

Enig med Ulva. det kan godt være snø fra lille julaften og til første nyttårsdag. Men ellers kan både snø og kulde holde seg langt vekk for min del!

Skrevet

Ikke noen vinter her heller. Det er søren meg ikke normalt at det er 10 plussgrader i desember. :frustrert:

Gjest StockDama
Skrevet

og værre skal det bli til neste år =D

nye hetebølger ! WOHO !

Skrevet

Her er det 14 varmegrader ute og jeg har sett folk gå rundt i t-shorte. Jeg vil ha vinter og snø :frustrert:

Blir ikke mye adventstemning av dette...

Skrevet
Ikke noen vinter her heller. Det er søren meg ikke normalt at det er 10 plussgrader i desember.  :frustrert:

Joda, gå bakover i historien, så ser du at det har vært normalt mange ganger. Klimaendringer har vært en del av det hele siden jordens opprinnelse.

Nå er vi altså inne i en mild periode og det synes jeg er flott. :hoppe:

Enig med Evelina, det kan godt være litt snø juleuka, men så kan det forsvinne igjen.

Og kommer ikke snøen til jul, så skaper vi julestemning selv :)

Skrevet

Den kommer aldri her jeg bor, så da kan resten av landet likegodt lide med meg! :sjarmor:

Skrevet
Enig med Ulva. det kan godt være snø fra lille julaften og til første nyttårsdag. Men ellers kan både snø og kulde holde seg langt vekk for min del!

Signerer denne!

Skrevet

-selvom lett snø hadde vært å foretrekke istedet for dette pøsregnet i dag når jeg skal ha juleselskap :sur:

• 2 uker senere...
Gjest grønnsåpe
Skrevet

Nå har vinteren kommet hit ! :D

De sier den skal forsvinne til jul, men jeg nyter den mens jeg kan :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...