Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Sin dette er kvinneguiden så må de vel vere lov og guide kvinnene her litt så :ler: ...

:sjarmor:

Til alle kvinner fra alle menn!

Slik er det bare. Akseptér det!

Toalettsetet har ingen intrikate mekanismer. Er det oppe er det bare å ta det ned.

Bursdager, julaften og jubileer er IKKE ment å være en søken etter den perfekte gaven ENDA en gang.

Hvis du stilleret spørsmål du ikke ønsker besvart, forvent et svar du ikke ønsker å høre.

Det finnes de ganger vi ikke tenker på dere. Lev med det.

Lørdag = Tippekamp. Det henger sammen som månen og tidevannet. Ikke kluss med det.

Shopping er ikke en sport.

Når vi skal ut en tur, for eksempel på butikken, kan du ha på deg hva som helst. Helt sant.

Du ser pen ut uansett hva du har på deg. Jo, det er sant.

Du har nok klær.

Du har for mange sko.

Grining er utpressing.

Vil du ha noe, så spør rett ut. Vage hint virker ikke. Sterke hint virker ikke. Helt opplagte hint virker ikke.

Nei, vi har ingen ide om hvilken dag det er i dag. Viktige dager som bryllupsdager, navnedager og første gang vi gikk på kino sammen merkes av i kalenderen.

Din mor MÅ ikke være vår beste venn.

Å pisse mens man står ER mer vanskelig en å gjøre det sittende. Klart vi bommer av og til!

De fleste menn eier tre par sko. Hva får dere til å tro at vi er kvalifisert til å velge ett par blant 30 som passer til en kjole?

«Ja» og «Nei» er fullt brukbare svar til mange spørsmål.

Har du et problem som trenger en løsning så kom til oss. Sympati er hva venninner er til for.

En hodepine som varer i 17 måneder ER et problem. Gå til en doktor.

Utenlandsk film er for utlendinger med mindre det kommer fra Hollywood.

Det er ikke i våre eller deres interesse å ta en test i Det Nye sammen. Nei, det spiller ingen rolle hvilken test.

La oss glo uten å legge deg bort i det. Det er genetisk.

Hvis det er mulig, si hva du har å si i reklamepausen.

Alle menn ser i 16 farger. Fersken er en frukt, og i vårt ordforråd finnes det ikke 37 ord som betyr «lyseblå».

Hvis det klør, vil det bli klødd.

Øl er for oss like spennende som håndvesker er for dere.

Hvis vi spør hva som er galt og dere svarer «ingenting», vil vi ta det som et endelig svar. Vi vet at det er feil svar, men vi gidder ikke å hale det ut av dere!

Hva er en dessertserviett??

Kilde: Ukjent

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er tydeligvis ikke min samboer en mann..... :sjenert:

Gjest Vilja :-)
Skrevet

Toalettsetet har ingen intrikate mekanismer. Er det oppe er det bare å ta det ned.

Og er det verre for deg som mann å ta toalettsetet ned, enn det skulle være det for oss kvinner?? Mye kan tyde på det!

Bursdager, julaften og jubileer er IKKE ment å være en søken etter den perfekte gaven ENDA en gang. Det er da fint at man anstrenger seg for å finne en perfekt gave èn gang for mye, enn aldri i det hele tatt (som ofte blir konsekvensen når menn skal ut og handle inn gaver=bomkjøp på bomkjøp)?

Hvis du stilleret spørsmål du ikke ønsker besvart, forvent et svar du ikke ønsker å høre.Hvis du gir et svar som du burde ha hjernekapasitet og erfaring nok til å vite at kan såre, så hold da likegjerne kjeft!

Det finnes de ganger vi ikke tenker på dere. Lev med det. Og det finnes de gangene vi ikke har lyst på ha sex med dere.

Lørdag = Tippekamp. Det henger sammen som månen og tidevannet. Ikke kluss med det. Lørdag = shoppingtur. Like naturlig som at høna legger egg.

Shopping er ikke en sport. Nei, men det er dog like naturlig som høna som legger egget. Se over.

Når vi skal ut en tur, for eksempel på butikken, kan du ha på deg hva som helst. Helt sant. Når vi skal ut en tur, for eksempel på butikken, kan du ikke ha på deg hva som helst. Helt sant.

Du ser pen ut uansett hva du har på deg. Jo, det er sant. Det skader ikke å få noen komplimenter av og til. Selv om vi som kvinner selv må _be_ om det

Du har nok klær. Det har sannsynligvis ikke du

Du har for mange sko. Det kan aldri bli for mange sko

Grining er utpressing. Feil. Tårer er en naturlig mekanisme som inntreffer spontant når vi er triste og såra

Vil du ha noe, så spør rett ut. Vage hint virker ikke. Sterke hint virker ikke. Helt opplagte hint virker ikke. Lær deg å lese mellom linjene

Nei, vi har ingen ide om hvilken dag det er i dag. Viktige dager som bryllupsdager, navnedager og første gang vi gikk på kino sammen merkes av i kalenderen. Kvinnens kalender, for å spesifisere litt nærmere..

Din mor MÅ ikke være vår beste venn. Og din mor trenger ikke være vår verste fiende

Å pisse mens man står ER mer vanskelig en å gjøre det sittende. Klart vi bommer av og til! Men å tørke opp pisset man har sølt ser ut til å være _enda_ vanskeligere enn å både stå og sitte og pisse tilsammen

De fleste menn eier tre par sko. Hva får dere til å tro at vi er kvalifisert til å velge ett par blant 30 som passer til en kjole? Hva får dere til å tro at tre par sko kan passe til alle anledninger?

«Ja» og «Nei» er fullt brukbare svar til mange spørsmål. Og svart-hvitt er en fin måte å tenke på i de aller fleste sammenhenger?

Har du et problem som trenger en løsning så kom til oss. Sympati er hva venninner er til for. Kanskje vi like gjerne skal bli lesbiske først som sist?

En hodepine som varer i 17 måneder ER et problem. Gå til en doktor. Lyst til å bli med til en samlivsterapeut istedenfor?

Utenlandsk film er for utlendinger med mindre det kommer fra Hollywood. Du er ikke mann før du kan finne gleden i japanske kampsport-filmer, så det så

Det er ikke i våre eller deres interesse å ta en test i Det Nye sammen. Nei, det spiller ingen rolle hvilken test. 10 minutter for å gjøre noe fjasete for å glede oss er åpenbart for mye å be om

La oss glo uten å legge deg bort i det. Det er genetisk. Kvinner flest er programmert til å bli såret av denslags

Hvis det er mulig, si hva du har å si i reklamepausen. I reklamepausen er du ute på badet og pisser i vinkel igjen, og etter filmen må jeg tørke opp. Derfor!

Alle menn ser i 16 farger. Fersken er en frukt, og i vårt ordforråd finnes det ikke 37 ord som betyr «lyseblå». Ferken er både en frukt _og_ en farge. Lenge leve et bredt register!

Hvis det klør, vil det bli klødd. Hvis vi føler for å kritisere, vil det bli kritisert

Øl er for oss like spennende som håndvesker er for dere. Håndvesker er for oss en estetisk nytelse og oppbevaring, ikke en kilde til sløvede sanser og apebrøling, så din sammenligning var dessverre helt feil

Hvis vi spør hva som er galt og dere svarer «ingenting», vil vi ta det som et endelig svar. Vi vet at det er feil svar, men vi gidder ikke å hale det ut av dere! Hvis vi svarer "ingenting" er det fordi vi vet dere ikke ville ha forstått det uansett, om vi skulle ha gitt dere en aldri så uutrunnelig forklaring

Hva er en dessertserviett?? Serviett er en fiffig liten sak til å forhåpentligvis få deg til å tørke deg rundt munnen etter å ha trøkket i deg desserten vi har laget, etter et tre-retters måltid vi også har laget.

...Fra èn generalisering til en annen, liksom  ;)

Skrevet

I følge dette er heller ikke min samboer en mann... Og det er jeg egentlig glad for da isåfall, for Shopping er ikke en sport?????????? :overrasket:

Gjest StockDama
Skrevet

dis man is teh sillay..

de to mannfolka jeg bor med er visst ikke menn heller...takk gudene for det.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet
Hei

Sin dette er kvinneguiden så må de vel vere lov og guide kvinnene her litt så :ler:  ...

:sjarmor:

Til alle kvinner fra alle menn!

Slik er det bare. Akseptér det!

Er ikke stress å ta det ned, nei.(Ikke for meg, ikke for deg)

Bursdager, julaften og jubileer er IKKE ment å være en søken etter den perfekte gaven ENDA en gang.

Nei? Gaver jeg kjøper er impulsivt kjøpt

Hvis du stilleret spørsmål du ikke ønsker besvart, forvent et svar du ikke ønsker å høre.

Samme her, "chubby" :)

Det finnes de ganger vi ikke tenker på dere. Lev med det.

I like måte, så ikke gråt.

Lørdag = Tippekamp. Det henger sammen som månen og tidevannet. Ikke kluss med det.

Hvis du er en fotballelskende gorilla, ja. Her er lørdag Trackmania eller GTA.

Shopping er ikke en sport.

I så fall hadde jeg vært en slask *hate shopping*

Når vi skal ut en tur, for eksempel på butikken, kan du ha på deg hva som helst. Helt sant.

Ja?

Du ser pen ut uansett hva du har på deg. Jo, det er sant.

Ikke i motorsykkelklærne som er noen nummere for store. Men det er enten dem eller døden :D

Du har nok klær.

Si det til meg den dagen jeg er tom for tøy som ikke ligger i skittentøykurven.

Du har for mange sko.

3 par mange? :S Mannfolket har flere enn meg.

Grining er utpressing.

Jeg griner bare når jeg gjemmer meg i skapet for deg og du finner meg men glepper skapdøra på kneet mitt så jeg har et ukelangt blåmerke. Eller glem det - jeg brøler!

Vil du ha noe, så spør rett ut. Vage hint virker ikke. Sterke hint virker ikke. Helt opplagte hint virker ikke.

Duh! Donkey-4.jpg

Nei, vi har ingen ide om hvilken dag det er i dag. Viktige dager som bryllupsdager, navnedager og første gang vi gikk på kino sammen merkes av i kalenderen.

Samme her, jeg husker ikke bursdagen til morra di engang.

Din mor MÅ ikke være vår beste venn.

Mor og mannfolk holdes adskilt. Makan til fasade de begge skal holde

Å pisse mens man står ER mer vanskelig en å gjøre det sittende. Klart vi bommer av og til!

Så sitt da, latfrans. Jeg gir beng.

De fleste menn eier tre par sko. Hva får dere til å tro at vi er kvalifisert til å velge ett par blant 30 som passer til en kjole?

Spør du meg, spør jeg deg. Jeg er  definisjonen på mismatch.

«Ja» og «Nei» er fullt brukbare svar til mange spørsmål.

Ja.

Har du et problem som trenger en løsning så kom til oss. Sympati er hva venninner er til for.

Jaja

En hodepine som varer i 17 måneder ER et problem. Gå til en doktor.

Samme sier jeg til dere, slappe treige lystløse impotente kukballer!!!

Utenlandsk film er for utlendinger med mindre det kommer fra Hollywood.

:kvalm: Grunn.

Det er ikke i våre eller deres interesse å ta en test i Det Nye sammen. Nei, det spiller ingen rolle hvilken test.

Hva er Det Nye?

La oss glo uten å legge deg bort i det. Det er genetisk.

Samme her, sjalu bøtteknotter

Hvis det er mulig, si hva du har å si i reklamepausen.

Så hold kjeft selv da, syklubbkjerring!

Alle menn ser i 16 farger. Fersken er en frukt, og i vårt ordforråd finnes det ikke 37 ord som betyr «lyseblå».

Ikke i mitt heller bortsett fra fargesirkel-ordene men det kalles bare kreativ intelligens hoho, har DU det?

Hvis det klør, vil det bli klødd.

Klø ivei, men regn ikke med å slippe unna et sleskt blikk.

Øl er for oss like spennende som håndvesker er for dere.

Avholds, mao?

Hvis vi spør hva som er galt og dere svarer «ingenting», vil vi ta det som et endelig svar. Vi vet at det er feil svar, men vi gidder ikke å hale det ut av dere!

Kanskje det opprinnelig er INGENTING men dere masekråker gjør det om til et jævla texas.

Hva er en dessertserviett??

Ja, hva? En serviett du tørker bort desserten med?

Kilde: Ukjent

Skrevet

Hei

her var det mye svar, dette er noe jeg fikk på humor 911 abonerer på mail der :ler: arti at noen tok det ironisk da :ler::klappe:

ja jeg er mann, jeg trodde di fleste viste det nå jeg pet

og til overstående Det Nye er et ukeblad

hilsen

Skrevet

Etter å ha lest alt sammen, så må jeg si jeg er ikke overrasket at "menn" (i henhold til listen) er single.

Min samboer er ikke slik som listen er, kanskje noen punkter.

Shopping syns jeg er sport. Forferdelig slitsomt og kjedelig. Men må man så må man.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...