Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2003 #21 Skrevet 11. februar 2003 he he:) twin peaks er rimelig skummel, iallefall første gang man ser den. ble livredd da den gikk første gang, og jeg var over 18. en herlig serie, men hvorfor må de sende den så sent? hiver med en link. http://www.cenedra.com/twinpeaksmain.htm *ravna*
Melian Skrevet 8. mars 2003 Forfatter #22 Skrevet 8. mars 2003 Ok, måtte bare vise den verste scenen fra episoden for meg, denne i tilegg til den gangen vi ser han "jager" etter henne (hvem det var nå da) opp trappen. Det er faktisk litt vanskelig å velge. *grøss* Bob som dukker opp når og hvor som helst.... *grøss* Er det noen andre som har verste (mentale) skrekkbilder fra serien?
Gjest Cruella Skrevet 8. mars 2003 #23 Skrevet 8. mars 2003 Uff, måtte du minne meg på den scenen igjen.......! :-? Husker den veldig godt, men dukka ikke Bob opp bak sofaen der flere ganger? Husker også en del episoder med Leo (etter at han ble syk) som skremte meg. Og med Palmer (han het det, faren til Laura?), når han var grusom og munter samtidig. :o Det er så stilig med den spesielle musikken til Twin Peaks, alltid egne themes når de ulike personene kom på skjermen. Med faren til Audrey, var det knipsing, tror jeg. Noen år siden jeg fulgte hele serien, så jeg har glemt en del navn. Det var også ekkelt idet Josie døde (?).. :x Lisa-Beth :o
Gjest Starya Skrevet 8. mars 2003 #25 Skrevet 8. mars 2003 Hvilket år ble denne vist på nrk, egentlig? Noen som husker?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå