Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 hei, I det siste synes jeg det hvite i øynene mine er blitt mer gulaktig. Blodårene er også mer fremtredende. Føler meg ikke vel med dette selv om det kanskje er jeg som legge merke til det best selv. Jeg mangler nok ingen viktige vitaminer, tok blodprøve hos legen for en liten stund tilbake, men lurer på om noen har gode tips eller kjerringråd for å få frem det hvite i øynene. Ingenting er jo flottere enn vakre og glitrende øyne! (Vet det er noe som heter "clear eyes", men det er jo en kjapp løsning uten varighet. Men noen som vet i hvilke land man får kjøpt det? Sverige/Danmark?) Men flott om noen har noen konkrete tips om hvordan man rette på dette! På forhånd takk!
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Ble ikke clear eyes forbudt...? Du får iallefall en hvitere effekt ved å bruke hvit kajal på våtkanten....
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 ok, takk for svar. tenkte egentlig mer på frukt eller grønnsaker man kunne spise mye av for å få bort det gule. Eventuelt kosttilskudd av noe slag? Noe fra helsekosten?
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Hvis øynene dine virkelig er gule så ville jeg tatt en ny tur til legen for å finne ut om det kunne vært lurt å sjekke lever funskjonen.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 De er nok ikke så gule at jeg fryker det er noe galt med meg. Det er vel kun for forfengelighetens skyld:) De er ikke gule, bare ikke ordentlig hvite, slik jeg gjerne vil ha dem!
Bambine Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Det er viktig med nok søvn for å frem det hvite i øynene.
Sniglå Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 Bruker du linser? Jeg fikk hvertfall mye mer tydelige blodårer i det hvite på øyet etter jeg begynte å bruke linser, så hvis du gjør det så er kanskje en linsepause tingen?
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 Hva med øyentrøst, eller produkter som inneholder denne urten? Det skal i hvert fall gi klarere øyne. Har ikke prøvd selv. Og det er jo ikke noe som kommer "innenfra", bare noe man drypper eller smører på...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå