Gå til innhold

hvor kjøper dere konfektformer?


Gjest blixen

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke lett så godt enda da... :sjenert:

Nå kom jeg på at de har det kanskje på bokhandelen? Men jeg har ikke så lyst å betale så himla mye da. Tips? Vi har de fleste kjedebutikkene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke de fleste dagligvare-forretninger det da?

Sammen med muffinsformer, bakepapir og annet bakeutstyr...?

Der har jeg kjøpt før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
Men jeg har ikke så lyst å betale så himla mye da. Tips?

nå er jeg såpass prisbevisst/gjerrig at jeg kjøper det som heter lysmansjetter istedet. det er ikke masse fine frager på de, men de koster endel mindre. er i aluminium og står sammen med lys og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=
nå er jeg såpass prisbevisst/gjerrig at jeg kjøper det som heter lysmansjetter istedet. det er ikke masse fine frager på de, men de koster endel mindre. er i aluminium og står sammen med lys og sånt.

Det har jeg også prøvd en gang, fordi jeg var sent ute og alle andre steder var utsolgt for ordentlige konfektformer. Men jeg liker det dårlig, for man vasker dem jo ikke før man tar dem i bruk, og siden de ikke er beregnet på mat, er det ikke krav til hygiene for produsenten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -eline-

Har vært på leting i dag, eneste jeg fant var disse lysmansjettene som jeg og er litt skeptisk til av samme årsak som =tentacle=. De hadde ikke konfektformer på OBS!, Rema 1000, Nille eller Europris, så jeg tenkte jeg skulle tusle innom Meny i morgen. Forhåpentligvis så har de nougat også så har jeg alt jeg trenger til konfektmekking. Var og shoppet ingredienser i dag og gikk ut av butikken 1100 kr fattigere gitt :sjenert:

Endret av -eline-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

De hadde konfektformer på Meny i Lillestrøm i hvertfall, kostet 24,90 elns for 24 stykker. Fikk kjøpt nougat også, så nå blir det konfektmekking :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fant former til slutt! :)

Jeg fant også, på Jernia, til 36 kr for 72 former. 36 i aluminium og 36 i papir...Det oppdaget jeg ikke før jeg kom hjem, men det gjør vel ingenting? Tenker på papiret, om det setter seg fast. Har tenkt å bruke de til sjokolade, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=
Bra du fant former til slutt!  :)

Jeg fant også, på Jernia, til 36 kr for 72 former. 36 i aluminium og 36 i papir...Det oppdaget jeg ikke før jeg kom hjem, men det gjør vel ingenting? Tenker på papiret, om det setter seg fast. Har tenkt å bruke de til sjokolade, tror jeg.

Papirformene holder ikke så godt på formen mot flytende sjokolade, og så trenger fettet igjennom papiret så de blir flekkete. Det med at de flyter utover tror jeg kan unngås ved at du pensler dem med sjokolade inni, lar den stivne og så fyller dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...