tuji Skrevet 1. desember 2006 #1 Del Skrevet 1. desember 2006 Her kan vi skrive inn hvilke kalendergaver som gjorde suksess (og ikke) - så kan vi perfeksjonere til neste år. Her i huset var en lue med lokomotivet Thomas til toåringen en hit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 1. desember 2006 #2 Del Skrevet 1. desember 2006 Mannen satte stor pris på gløgggavekort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2006 #3 Del Skrevet 1. desember 2006 Mulig jeg er sær og streng, men jeg hadde blitt rimelig streng i blikket om jentungen i huset hadde uttrykt misnøye med noen av kalendergavene hun får. At ikke alle er like flotte og faller i like god jord hver dag er jo greit, men det synes jeg jammen meg ikke noe om å vise overfor den som har ordnet og styret med kalenderen. Det er kansje annerledes med små barn. De snakker jo rett fra levra, men hadde jeg hatt en småttis som hadde klaget over gaven fra mamma og pappa, når det i desember venter 24 små pakker , så tror jeg jammen meg jeg hadde prøvd å forklare at det lå en hyggelig tanke bak hver eneste lille ting. Men nå tenkte du kanskje ikke på at barnet tydelig uttrykte misnøye eller ikke takket for gaven Tuji? Ellers beklager jeg at jeg "kuppet" tråden din med mitt synspunkt. Kjente bare jeg ble litt provosert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 1. desember 2006 Mulig jeg er sær og streng, men jeg hadde blitt rimelig streng i blikket om jentungen i huset hadde uttrykt misnøye med noen av kalendergavene hun får. At ikke alle er like flotte og faller i like god jord hver dag er jo greit, men det synes jeg jammen meg ikke noe om å vise overfor den som har ordnet og styret med kalenderen. Det er kansje annerledes med små barn. De snakker jo rett fra levra, men hadde jeg hatt en småttis som hadde klaget over gaven fra mamma og pappa, når det i desember venter 24 små pakker , så tror jeg jammen meg jeg hadde prøvd å forklare at det lå en hyggelig tanke bak hver eneste lille ting. Men nå tenkte du kanskje ikke på at barnet tydelig uttrykte misnøye eller ikke takket for gaven Tuji? Ellers beklager jeg at jeg "kuppet" tråden din med mitt synspunkt. Kjente bare jeg ble litt provosert.... ← Skjønner ikke helt hvordan du ble så provosert av dette, det var ment som en tråd med gode ideer. Selv om barnet sier takk for gaven, ser man jo hva som virkelig faller i smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2006 #5 Del Skrevet 1. desember 2006 Prinsessen på tretten fikk dusjkrem og lillemann på ni fikk grøsserbok. Jeg fikk lavendel lys, og vi strålte fornøyd alle tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2006 #6 Del Skrevet 1. desember 2006 Skjønner ikke helt hvordan du ble så provosert av dette, det var ment som en tråd med gode ideer. Selv om barnet sier takk for gaven, ser man jo hva som virkelig faller i smak. ← Nå ble jeg ikke SÅ provosert, men LITT, som jeg skrev. Jeg har sikkert misforstått hensikten din med tråden.... Forstod det som at man også her kunne fortelle om de mislykkede gavene, slik at det ikke ble gjort samme feil til neste år/av andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 1. desember 2006 Nå ble jeg ikke SÅ provosert, men LITT, som jeg skrev. Jeg har sikkert misforstått hensikten din med tråden.... Forstod det som at man også her kunne fortelle om de mislykkede gavene, slik at det ikke ble gjort samme feil til neste år/av andre. ← Ja, som sagt, man merker også hvilke gaver som ikke var midt i blinken, selv om ikke barnet nødvendigvis sier det rett ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 1. desember 2006 #8 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg får bare gave annenhver dag, så første oppakking er i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå