Gjest plingeling Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 var en av homsepatrulen på frokosttv....anbefalte en salve. Det brukte den gjengen tidlig på morran..kempesukkse. Apotek utsolgt. Noen som har prøvd? hva het den?
Gjest TBee i.i Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Jeg har ikke prøvd salven, men den heter Scheriproct. TBee
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 det her e tull sant?????? for alle fikk vel med seg at det var svært farlig å bruke den salva andre plassa enn i baken, og at han i homsepatruljen har trekt det han sa tilbake..??
loffen Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Å den! Den har jeg liggende et sted. Brukt til det den skal brukes til. Ikke f... om jeg tør ta den rundt øynene.
loffen Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 det her e tull sant?????? for alle fikk vel med seg at det var svært farlig å bruke den salva andre plassa enn i baken, og at han i homsepatruljen har trekt det han sa tilbake..?? ← Han ser forresten ganske stram ut i ansiktet.. Jeg fant en i kjøleskapet også jeg. Den heter Xyliproct. Den kan sikkert også brukes? (Ja, jøss det var ille for en tid tilbake.. )
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 var en av homsepatrulen på frokosttv....anbefalte en salve. Det brukte den gjengen tidlig på morran..kempesukkse. Apotek utsolgt. Noen som har prøvd? hva het den? ← Søkte på "skjønnhetstips" på nett. Der er det flere som anbefaler den. Både til ake og kinn. legen uttalte vel at ikke langvarig bruk...
skruf Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 Jeg ville ikke ha brukt den! Salven inneholder kortison, virker der og da, men på sikt: MASSE rynker! Da ville jeg heller ha gått på et parfymeri og fått anbefalt en god øyekrem. Oppstrammende øyekremer har kjempegod effekt hvis du oppbevarer de i kjøleskapet.
Gjest Fantus Skrevet 1. desember 2006 #9 Skrevet 1. desember 2006 var en av homsepatrulen på frokosttv....anbefalte en salve. Det brukte den gjengen tidlig på morran..kempesukkse. Apotek utsolgt. Noen som har prøvd? hva het den? ← Vær så snill - ikke bruk hemoroidesalve rundt øynene. Du ødelegger huden din, huden rundt øynene er tynn og den blir enda tynnere hvis man bruker kortison (sånn som det er i de salvene). Dette kan føre til sår rundt øyene. I tillegg kan man få skikkelig stygge øyeinfeksjoner og det verste av alt er at bruk av kortison rundt øynene kan føre til en øyesykdom som heter grønn stær (glaukom). Denne sykdommen gjør at trykket inni øynene blir høyt og man må bruke øyedråpe hver eneste dag resten av livet for å ikke bli blind. Vil du deg virkelig påføre deg livsvarige skader for å bli kvitt posene under øynene? Søkte på "skjønnhetstips" på nett. Der er det flere som anbefaler den. Både til ake og kinn. legen uttalte vel at ikke langvarig bruk... ← Men hvem er det som anbefaler dette? Det er mennesker som kun har kunnskap om kosmetisk pleie av hud og ikke aner noe om langtidskonsekvensene av å bruke et LEGEMIDDEL med kortison under øynene. Uttalelse fra fagfolk: Legemiddelverket
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå